به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 34 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    149
    امتیاز
    1,193
    سطح
    18
    Points: 1,193, Level: 18
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 7
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    372

    تشکرشده 373 در 113 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Talking به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟

    سلام به همه دوست جوناي خودم

    همون طور كه ميدونين و در جريان هستين من 25 سالمه ... از سن 19 سالگي تا الان كه 6 سال گذشته مورد واسه ازدواجم زياد پيش اومده اما فقط فقط فقط 2 موردشون مورد پسندم واقع شدن كه متاسفانه اونها هم قسمت نشدن!!

    اما
    حالا من فكر ميكنم خيلي احساسي عمل كردم... احساس ميكنم خيلي از مورد ها واسه ازدواج رو خيلي شتاب زده رد كردم


    خيلييييييييي به احساس اوليه اي كه از برخورد با كسي بهم دست ميده اعتماد ميكنم... به نظر خودم آدم شناسم و با برخورد اول خيلي چيزها دستم مياد ((و اين بارها برام ثابت شده)) ...

    واسه همين اگه تو برخورد اول ((يعني حتي زماني كه طرف داره اجازه خواستگاري ميگيره)) اون جرقه اوليه زده نشه خيليييييييييييييي راحت دست رد به سينه اش ميزنم!!!!!!.... بدون اينكه واسه شناخت بيشترش تلاشي كرده باشم

    البته من 4،5 مورد از خواستگارامو امتحانم كردم اما بازم بعد از چند جلسه رفت و آمد فهميدم همون احساسي كه اولش بهش داشتم درست بوده و الكي چند جلسه با هم معاشرت كرديم .... و با خودم ميگفتم اي كاش همون اول اين ها رو هم رد كرده بودم!!!!

    حالا مواردي كه باعث شده من خيلي ها رو به خاطرش رد كنم خيلي خنده داره گاهي!!!!

    - يه نفر رو به خاطر اينكه از صحبت هاي مامانش پشت گوشي خوشم نيومده رد كردم
    - يه نفر رو به خاطر حركات دستش ((دستاش رو مثل خانوم ها تكون ميداد ))
    - يه نفر رو به خاطر تيپش ((شلوار پارچه اي با كتوني پوشيده بود ))
    - يه نفر رو به خاطر اينكه خيلييييييي خوشگل بود رد كردم ((احساس كردم به من سره))
    - يه نفر رو به خاطر ابرو هاي بر داشتش
    - يه نفر رو به خاطر خيليييييييي پولدار بودنش ((احساس كردم خيلي پر توقعه)) ...تو همون جلسات اوليه مدل ماشينشون و متراژ خونشون رو به رخم كشيد!!!!
    - يه نفر رو به خاطر اينكه تو جلسه دوم آشنايي گفت ميخوام ببوسمت
    - يه نفر رو وقتي فهميدم دوست دختر زياد داشته ((طوري كه شمارش از دستش در رفته بود))
    - يه نفر رو به خاطر شغل باباش
    - يه نفر رو به خاطر تعداد زياد خواهر برادراش ((13 تا خواهر برادر داشت ))
    - يه تعداد زيادي ي ي ي ي ي ي هم از طرز صحبت كردن هاشون خوشم نيومده


    اعتقاد دارم كه به اون كشش و انرژي اي كه تو اولين برخورد با كسي بهم ساطع ميشه بايد توجه كنم... ((البته تو چند مورد اين بهم اثبات شده كه درستم بوده))
    اگه اولش به دلم نچسبيد ديگه واسش وقت نميزارم

    حالا به نظرتون اشتباه ميكنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخه اگه بخوام واسه همشون كلي انرژي و وقت صرف كنم كه كاملا بشناسمشون كه نميشه!!!!
    نظرتون درباره اين كارم چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به نظرتون من زود قضاوت ميكنم در مورد آدمها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


  2. 3 کاربر از پست مفید rama25 تشکرکرده اند .

    rama25 (شنبه 18 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسر سابقم برام داره ايجاد مزاحمت ميكنه چيكار كنم؟؟؟
    توسط sia518 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 دی 95, 00:05
  2. عکس های خواهر تازه فوت شده ام را به مادرم بچه هاش نشون بدیم؟؟؟
    توسط دريا88 در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 مهر 95, 15:56
  3. تفاوت سنی و شخصیت کنترلگر؟؟؟
    توسط mahmata در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 اردیبهشت 93, 22:26
  4. متاسفانه خيلي زود باورم و به همه اعتماد ميكنم چه كار كنم؟
    توسط Tara hosseini در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 بهمن 91, 11:59
  5. چقدر به قسمت در ازدواج اعتقاد دارید؟؟؟
    توسط sanjab در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 خرداد 90, 14:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.