به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    نا شناخته جان،الهی دورت بگردند
    اینکه نمی شود اول یه یکی فحش بدهیم و سپس با آوردن صفت عزیز از او پوزش بخواهیم!!بنده پاسخ بجا و به حق شما را داده ام و نیازی به این برهم زدن بیشتر آش که گندش دربیاید نبود . . .

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 مرداد 87 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1387-5-11
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,365
    سطح
    36
    Points: 3,365, Level: 36
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    آقای محترم
    میشه دقیقآ بفرمایید من کجا به شما فحش دادم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من هم اگر حرفی زدم کاملآ درست بوده فقط شاید کمی تند گفته باشم و این تندی + تازه وارد بودنم در این تالار کمی ناپسند جلوه داده شده باشه .چنانچه می بینید علاوه به عذر خواهی ام از شما دوباره حرف خود را تکرار کردم .
    بهتر است کمی به پستهای بدون فحش و تهمت خود نظری بیندازید تا این اصل را تایید کنید که" هر کس صفت خود را به دیگران نسبت میدهد."
    و هر چند میدانم این موضوع با این پست من ختم نمی شود ،ترجیح میدهم دیگر با شما حداقل در این تایپک هم صحبت نشوم که نتیجه ای در بر نخواهد داشت !

  3. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    با درود به همهع هموندان دیرنه
    خواهشمندم به مراحل تخریب شخصیت موذیانه توجه کنید:
    1-انتخاب گزینشی و البته اشتباه بخشی از سخنان یک از اعضا ودادن نظر غلط درباره صحبت آن عضو محترم(زمینه چینی اولیه)
    2-در پاسخ به آشکار کردن این مغالطه کاری ایشان از سوی عضوی ثالث،ایراد فحش ،تهمت و توهین به این عضو(پاشیدن دانه)
    3-در مواجهه با دفاع ایشان از خودش خواستن پوزش از ایشان و خطاب او با صفات گول زننده و خوب جلوه دادن خودش(گستراندن دام)
    4-واکنش مجدد و اجباری آن عضو ثالث بخت برگشته در دفاع از خودش(در دام افتادن آن عضو)
    5-تکذیب فحش دادن و ایراد توهین و توجیه بلاوجه آن در روز روشن!و تهمت اینکه: آن عضو خودش این کار را همواره می کند،مجدداً خوب جلوه دادن خودش و تیر خلاص با گفتن این جمله که:آن عضو را لایق هم صحبتی خودش نمی داند.
    پردازش ماجرا:
    کسی که به غلط سخنانی را درباره نظرات واقعی عضوی بیام می کند،در مواجهه با آشکارگری این مغالطه کاری توسط عضوی دیگر،آن عضو را دشنام داده و توهین می کند و هنگامی که آن عضو درصدد دفاع مشروع از خودش بر می آید،رذیلانه خودش را خوب جلوه داده و تلاش در جهت پوزشخواهی ظاهری می کند و چون آن عضو مجدداً سعی در روشنگری می کند،ضمن دوباره خوب جلوه دادن خود،آن عضو را متهم به بددهنی و تهمت زنی به دیگران کرده و او را بایکوتئ نموده و شایسته هم سخنی نمی داند!!!؟؟؟؟
    انواع فحش های داده شده به آن عضو :
    1-خودبزرگ بینی و تکبر
    2-نفهم بودن به دلیل نفهمیدن جایگاه های مجازی عمومی
    3-فحاش و تهمت زن و توهین گر بودن آن عضو
    4-لایق هم صحبتی نبودن
    دوستان گرامی،این مشتی از نمونه خروار ترفندهای ترور شخصیتی از سوی هوچی گرانی بود که خود را عقل کل می بینند و خوب هم جلوه می دهند!!بنده را ببخشایید که وقتتان را تلف نمودم که این تحلیل را به حکم مسئولیتم باید می آوردم.

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1387-5-13
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    4,119
    سطح
    40
    Points: 4,119, Level: 40
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    eeeeeeeeeee!!!!!!!shoma chera oftadin be joone ham???

  5. کاربر روبرو از پست مفید asheqh تشکرکرده است .

    asheqh (یکشنبه 13 مرداد 87)

  6. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 مرداد 87 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1387-5-11
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,365
    سطح
    36
    Points: 3,365, Level: 36
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    نتیجه اینکه این عضو موذی و هوچی گرا که خود را عقل کل میپندارد و خوب جلوه میدهد فقط و فقط برای تخریب شخصیت عضوی که قبلآ نمی شناخته این بحث را شروع کرده و هیچ نیت دیگری نداشته و همواره ندارد و پست اولش نیز زمینه چینی برای همین امر بوده است.تمام.

  7. کاربر روبرو از پست مفید ناشناخته تشکرکرده است .

    ناشناخته (یکشنبه 13 مرداد 87)

  8. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,081
    سطح
    40
    Points: 4,081, Level: 40
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 26 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    با سلام خدمت تمامی دوستان
    حتما اینرو شنیدی که "در سفرمی تونید شخصی رو بشنساسید"
    منظور من سفر دورو دراز نیست می توانید شرایط اون ایجا کنید چه طوری ؟ مثلا میخواهید بیندید شخص مقابل خسیس ولخرج یا به موقع خرید می کنه ؟ کافی در چند حالت مختلف بدون جلب توجه اون امتحان کرد (البته یکسری از افراد درظاهر ولخرج و در باطن خسیس یا اینکه می خواهند ببخشید که رک میم میخواهند شخص مقابل رو تیغ بزنند معمولا در خرید ها کوچک ولخرجند بعد شروع می کنند به درخواست های که کلی هزینه بردار و ...)
    در مورد عاطفی می تونید اونو به طور مختلف امتحان کنید حتی می تونید در مورد دوستانش تحقیق کنید چرا دوستان چون "کبوتر با کبوتر باز باز کند همجنس با همجنس پرواز"
    پس باید مراقب باشید که گول نخوردید و اینکه کسی رو گول نزنید چون حتما دست شما رو میشه
    موفق و پیروز باشید

  9. کاربر روبرو از پست مفید pad_kay تشکرکرده است .

    pad_kay (یکشنبه 13 مرداد 87)

  10. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    ممنونم از دوستانی که خودشناسی فراوانی دارند که اگر این امر را به بهبود رفتارشان مبدل گردد،مایه مسرت است.

  11. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1386-11-29
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    4,059
    سطح
    40
    Points: 4,059, Level: 40
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 143 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    اساتید معظم و معزز سلام !

    بالاخره جریان قانونی بودن رابطه ی مذکور دختر و پسر رو استعلام کردید یا نه ؟؟؟



  12. #39
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: چطور مي شه طرف رو امتحان كرد كه آيا.....

    سلام
    موضوع شناخت نکته ای است که خیلی کم در نظام تربیتی خانوادگی به آن توجه می شود .
    اساساً اغلب ما با اصول کسب شناخت آشنا نیستیم، و این مقوله ارتباط مستقیم با تفکر دارد . به عبارتی اغلب ماها به گونه ای تربیت نمی شویم که اهل تفکر باشیم آن هم تفکر عقل محور ، ادله این اعا را در این مجال نمی توان آورد و نیاز به بحثی مفصل بلکه یک موضوع مستقل دارد ، اما از همین مقدار این استفاده را می خواهم داشته باشم که با این نگاه در خواهیم یافت که ما حتی از خود شناخت کافی نداریم آنوقت چطور می توانیم به راحتی از دیگری شناخت پیدا کنیم ، حقیقت این است که انسانها یک سری مشترکات دارند که اساس خصلت انسانی است که در شرایط و موقعیتهای متفاوت به گونه ای که قالب پیدا می کند بروز می یابد اگر این ویژگیها شناخته شود آنوقت کافیست که شرایط افراد را در نظر بگیریم و سنتهای طبیعی حاکم بر رفتارهای انسانی را که شناخته ایم مد نظر قرار دهیم وبا شریط منطبق دهیم آنوقت از بعضی اطلاعات و داده ها در مورد یک فرد حتی می توان بعضی رفتارهای پنهان را هم تشخیص داد ،
    همانطور که گفتم لازمه این امر شناخت واقع بینانه و صادقانه و بی طرفانه از خود است . بی دلیل نیست که حکیمی مثل سقراط بر خود شناسی تاکید دارد و افلاطون شعار" خود را بشناس" او را بر سر در آکادمی یونان نصب می کند و نیز امام مومنان علی (ع) می فرمایند " هر کس خود را بشناسد خدای خود را شناخته " و همه می دانیم همه مخلوقات تحت اراده خداوند هستند و کسی که خدا را بشناسد طبیعی است که عالم را هم می شناسد .
    پس ای دختر یا پسر گلی که در امر ازدواج چگونگی کسب شناخت را مد نظر دارید ، حقیقتاً ابتدا لازم بدانید که عمیقاً به خود فکر کنید که ،کی هستید چه می خواهید و چه کسی را متناسب خود می دانید ، بدور از هر گونه حب و بغض نسبت به خود خود را دریابید ،بعد ویژگیهای فرد متناسب با خود که می تواند رشد دهنده شما باشد را بدون خودخواهی در نظر بگیرید و آنوقت مصداقها( افراد مد نظر برای ازدواج) را بررسی کنید با روشهایی که برای شناخت وجود دارد .یا با کمک افراد خودشناخته ای که توانایی آدم شناسی آنها محرز شده می توانید شناخت لازم را به دست بیاوریدو یک انتخاب موفق داشته باشید .

    همگی موفق باشید در پناه حق متعال ان شاءالله
    آری به همین سادگی

  13. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 16 آذر 90)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.