RE: حوصله ی انجام هیچ کاری رو ندارم
سلام
23 سالت هستو از کار دست کشیدی؟
خیلیا اصلا زندگیو ازهمین سن شورو میکنن
خیلی جوونی
شاید یه دلیل دلسردیتم این باشه که دورو برت ادمای خوشحالو خوشبخت کم میینی اگه اینطوره مدتی رابطه تو باشون محدود کن به خودت برس ورزش کن
ورزش کن ورزش کن
بیشتر رو اهدافت متمرکز شو تا برا رسیدن بشون شورو شوق بگیری
من این کارا رو کردم نتیجه داد مهمترینشون برا شروع کار دوری از افراد بدبین وانرزی منفیه بعد هم ورزشوبقیه کارا..
اما ادم اگه خودشو بسازه و محکم شه حتی این افراد هم دیگه تاثیر نمیذارن
منتظر خبرای خوب از حال خوشت هستیم
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)