بابا تشکر میخوام چیکار...ناز منو بکشید...!
دیگه من رفتم از تالار....دیگه برنمیگردم...حالا ببینید !
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
بابا تشکر میخوام چیکار...ناز منو بکشید...!
دیگه من رفتم از تالار....دیگه برنمیگردم...حالا ببینید !
تشکرشده 3,762 در 695 پست
مریم جون یکی می خواست ناز ما رو بخره ولی یهویی خودش رفت قهر و منم زودی آشتی کردم که قهر نکنه ...
فهمیدی که کی بود اره گلم خودت بودی پاشو دیگه یالا قهر دیگه بسه میام قلقلک هااااااااااا
وای قلقلک ...قلقلک ......بخند دیگگه ...دیدی خندیدی ....![]()
چشمک (چهارشنبه 24 خرداد 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
همین الان می خواستم بگم
خدارو خوش نمیاد دل مردم رو بسوزونید
اهای شماهایی که شب ها با شکم سیر می خوابید
چهل تا خونه این ور تر چهل تا خونه اون ور تر چه بسا کسانی هستند که گرسنه سر بر بالین می گذارن
یکیش خود من
بعضی وقتا واقعا از روی تنبلی حاضرم گرسنه باشم ولی شام درست نکنم:(
خلاصه تو همین فکرا بودم که از غیب ندا رسید
که صدای شما شنیده شد
کاش از خدا یه چیز بهتر خواسته بودم
مائده اسمونی ما هم رسید
البته من تو دلم منتظر چنجه بودم ولی لابد خیر و صلاح ما در جوجه بود
کیفیتش خیلی تعریفی نداشت ولی دندون اسب پیش کشی . . .
ولی واقعا اینو جدی دارم میگم: بعضی وقتا مراقب باشیم چی از خدا می خوایم، واقعا صدامون شنیده میشه![]()
meysamm (جمعه 26 خرداد 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
والا من فقط اومدم اينجا تاب بازي
اما تورو خدا يكي بياد به من بگه اين vizhe كيه ؟چيه؟ خوردنيه ؟پوشيدنيه؟ ادمه؟ روباته؟ سايته؟ فضول سنجه؟ چيه؟
اخه بابا مغزم تبخير شد از كنجكاوي
تازه خدمت همه اونايي كه ميگن اسم من مشكل داره :من هر جا برم مشكلي نيست عروسي تولد سمينار تالار
ته تهش ميچسبوننم رو ديوار و نگام ميكنن بهتره كه اسمم بود ...
در ضمن مريم 123 كه ميگي من زود خودمو جمع و جور كردم مگه من پخش و پلا بودم اخه
اخه اين چه برخورديه با ذهن بسته ادم ميكنين اينvizhe چيه ؟ من كيم؟ از كجا اومدم ؟چند تام كلا؟؟؟؟
اخه اون نقاشي غروب جاده اون روح سرگردان كجاش دسته گل بچگي داشته
اخه چرا اينجا كسي حال كسيو نميگيره يه كم بخنديم شاد شيم
اخه چرا اون بچه هايي كه قهر ميكنن اينقده نازن
اخه من كه نميتونم زياد برم ازينجا اين اداها چيه در ميارم و خداحافظي پر سوز و گداز ميكنم
اخه جوانه چرا پررنگ نميشه يا اين علامت سوالاش نميره
اخه چرا من اينقدر فضولم
اخه چرا اقاي ابراهيمي زود تسليم شد و باز هم كل كل نكردن ماها سرمون گرم باشه و تخمه بشكنيم
اخه چرا من فكر ميكردم اينا كه صورتين خودشون سفارش دادن اين رنگي باشن مثلا نميشه من نارنجي باشم؟؟
اخه من چرا اولش فكر نميكنم
باور كنبن من فقط اومده بودم تاب بازي كنم
تاب تاب عباسي...
naghashi (جمعه 26 خرداد 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
اخي , نازي , پست اقاي حامدو الان ديدم ياد يه چيزي افتادم دلم گرفت
اون قبلا قبلنا كه خونه داشتيم و هنوز نيومده بوديم تو اپارتمان يه تك درخت انجير داشتيم كه يه روز يه ياكريم اومد روش نشست و تخم هم گذاشت و ني ني دار هم شد(يعني ني ني ها تو تخمش بودن)
ما هم خيلي هواشو داشتيم و واسش غذا ميزاشتيم و كلا سلف سرويس بود واسش
خيلي ناز بود, خيلي,خييييييييلي
نميدونم چرا رفت, يادم نيست اخه. گربه اومد و بردش يا تخماش شكست يا ... يادم نيست فقط يادمه خيلي غصه خورديم
ناراحت شدم اينم عكساش, هر روز كلي عكس ازش ميگرفتيم همين چند تا مونده...
خوب واسه چي اينجا خونه ساخت, اي بابا چرا اين يا كريما اينقدر اي كيوشون پايينه, تو خيابونم تا با ماشين نرسي يك ميليمتريشون و صد تا بوق نزني نميرن كنار
كجايي ياكريمالان داري دوباره پرميگيري يا بازم رفتي يه جاي تابلو تخم گذاشتي پيشيه ردتو زده
اقاي حامد ببين ياكريم گذاشتم حالا بياو بگو اين vizhe چيه؟بابا مغزم شد اندازه مغز ياكريم . ميرم تاپيك ميزنم واسه سوالات فلسفيم هاااااا
naghashi (شنبه 27 خرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم فرشته مهربان من به مدیران تالار خیلی ارا دت داریم مدیران تالار نمونه گل بی نظیر هستند
اعضا خوب تالار امشب مهمانی باشکوه برای خانم فرشته مهربان گرفته شود برای تمام زحمات در تالار می کشد
مهمانی باشکوه به صرف شیرینی شام است![]()
محمدابراهیمی (شنبه 27 خرداد 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
هيچكس جواب منو نداد همه هم الكي الكي با هم خوب شدن
منم رفتم البوم فرشته مهربانو دزديدم و عكساشو پخش ميكنم كه جنجال راه بيفته يه كم كل كل خونمون طبيعي بشه
چه معني داره هي تو اين الاچيق ميخورين و ميخندين پس كل كلش كو!!!!
عكس نوجوانيهاي هاي فرشته مهربان همراه با ياكريم!
نمونه عيني خارجكي فرشته مهربان(اواتار فرشته مهربان در اونور اب)
يكي از شاگردان فرشته مهربان
زيباترين تصوير ذهني فرشته مهربان
يكي از وسايل كار فرشته مهربان
واكنش فرشته مهربان نسبت به ابزار كار
كلي هم سند و مدرك ديگه دارم كه به موقعش ميام افشاگري
چه معني داره همه اش اشتي و خنده
naghashi (یکشنبه 28 خرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
مدیرای تالار واقعا زحمت میکشن..فرشته مهربون..حامد65..کیوان..لرد حامد...مدیرهمدردی
ولی خوب میشه اگه یه بار این متخصص فنی تالار بیاد جواب اقای ابراهیمی رو با دلیل بده..
................................
حالا که بحث یا کریم و حیوون شد بگم..چقد جدیدا این حیوونا لیم شدم..همسایه ما تو خونش یه باغ وحش داشت..اینجا رو فروخت و رفت..صابخونه جدید هم خونه رو خراب کرد..گربه های همسایه هم تشریف اوردن خونه ما..چندتا بچه گربه داره انقد نازن....راحت راشونو میکشن میان تو خونه..هر چی هم پیشت میکنیم نمیرن..
چند شب پیش بیخوابی زده بود به سرم..لای در اتاق یه کم باز بود و یه سبد جلوش بود..یه دفه دیدم یه صدای خش خش میاد..پا شدم دیدم بچه گربس..بیرونش کردم..دیدم اومده پشت شیشه..رو پاهاش وایساده با دساش میکوبه به شیشه:)..گربه هم انقد لیم؟؟؟.گربه هم گربه های قدیم..
دیشبم اومده تو اشپزخونه (چقد پررو ان..دو روز دیگه فکر کنم برن سر یخچال)
خواستیم بیرونش کنیم همینطور روی سرامیک سر میخورد و میدوید یهو اومد جلوی خواهرم،خواهرمم یه دونه جیغ بنفش زرد ابی قرمز کشید بدبخت سکته کرد..امروز پیداشون نشد...
جون میده موش خارپشت رو بندازم جلوشون دلی از عزا در بیارن.:)
بهار.زندگی (یکشنبه 28 خرداد 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
بهار جان يه كم بيشتر از خودت بگو عروس خانوم
احساس ميكنم در مورد البوم عكسهاي تو هم ميشه تفكرات شيطاني داشت:D
فرشته مهربان جونم منو شطرنجي كن تو تالار, احساس ندامت ميكنم, جووني كردم , اشتباه كردم , بي دانشي كردم,دوستت دارم , نباشي كي بياد منو دعوا كنه كه بسه بزار فكراتو واسه بعد
اصلا از قديم گفتن چوب معلم گله هر كي نخوره شله, خله, نميدونم
هر چي هست درد نداره
اصلا اين بهار منو گول زد
من ميرم معتاد ميشمااااا![]()
naghashi (شنبه 27 خرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
کی؟؟؟بهار جان يه كم بيشتر از خودت بگو عروس خانوم
احساس ميكنم در مورد البوم عكسهاي تو هم ميشه تفكرات شيطاني داشت
بهارشادی..عروس خانوم با شما هستن بیاین...البوم عکستونم بیارین:)
بهار شادی؟؟؟!!!بش نمیاد..خیلی دختر خوبیه که...اصلا اين بهار منو گول زد
بهار.زندگی (شنبه 27 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)