RE: خیلی زودرنجم؟!
سلام مینا جان
نبینم غمگینی دختر..........
ببین مینا جان مگه نه اینکه همه میگن تو این دوران خانومها زود رنج می شن
ببین تو هم زود رنج شدی و تمرکز کردی روی رفتارهای آقای همسرت وگرنه همسرت همونه ولی از نوع نگرانش
آخه همسرتم که تا حالا تو این شرایط نبوده تا بتونه درک کن
یادته صحرا هم چهقدر این مشکلات رو داشت و همش شکایت می کرد و اقای sci همش می گفت طبیعیه
سعی کن خودتو تا می تونی بزنی به بیخیالی و به خودت برسی تا یه نی نیه خوب و سرحال مامانی عین مینا به دنیا بیاری
هر چی که پیش می اد اصلا فکر کن پیش نیومده می دونم سخته ولی بیخیال باش
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)