هزار دفعه هم به عقب بر گرديم بازم همسرمو انتخاب ميكردم . سوال قشنگي بود . من و همسرم خيلي از اين سوالها از هم ميپرسيم . فكر كنم ماهي يكبار از هم ميپرسيم ؟
تشکرشده 121 در 55 پست
هزار دفعه هم به عقب بر گرديم بازم همسرمو انتخاب ميكردم . سوال قشنگي بود . من و همسرم خيلي از اين سوالها از هم ميپرسيم . فكر كنم ماهي يكبار از هم ميپرسيم ؟
تشکرشده 281 در 126 پست
به همین راحتی الان نه. شاید چندتا شرایط اساسی سر راهش می ذاشتم. الان ازش راضی ام و دوستش دارم . واقعا پسر سالم و بی شیله پیله ای![]()
تشکرشده 77 در 52 پست
نمی دونم ؟ شاید اگه اینقدر که الان دلبسته اش هستم نبودم و اوایل می شناختمش شناختی که بر اساس اعتماد به حرفهاش نبود بر پایه برخوردهای خودم با او بود (منظورم دوران نامزدیه من در دوران نامزدیم با ایشون فقط اجازه صحبت کردن باهاشون رو داشتم و نمی تونستم ایشون رو ببینم و بعد هم عقد کردم)به احتمال خیلی زیاد انتخابش نمی کردم چون به من دروغ گفت دروغ خودش رو کسی دیگری نشون داد و کس دیگری الان پیش روی منه بعید میدونم اگه با اطلاعات فعلیم قرار بود که ازدواج کنم باز هم ایشون رو انتخاب میکردم واقعا از کرده ام پشیمانم
hypocrite
boredom sets into the boring mind
تشکرشده 0 در 0 پست
مطمئنا نه اصلا انتخابش نمی کردم چون من باکس دیگری ازدواج کردم ولی بعداز ازدواج فهمیدم که همه اش دروغ بود و کلی توی این زندگی اذیت شدم . با قاطعیت میگم اصلا فکر ازدواج با اون رو نمی کردم .
تشکرشده 13 در 7 پست
سلام
چند وقت پيش اگه يادتون باشه من اين سوال رو جواب دادمولي الان بعد از گذشت 2 يا 3 ماه آمدم يه جواب ديگه بدم.اگه اجازه هست
من شوهرم رو از صميم قلب دوست دارم چون اين منم كه سرا پا اشتباهم اگه رفتاري از شوهر من سر زده به خاطر نوع برخورد من بوده متاسفانه اين من بودم كه زندگيم رو از ابتدا خراب كردم.
اگه زمان به عقب برگرده هيچ كسي رو غير از شوهرم انتخاب نميكنم ولي با يه ديد ديگه زندگيم رو شروع ميكنم . و ميدونم شوهرم اونقدر بزرگوار هست كه من رو با همه بديهام دوست داره ومطمئنم كه اون هم من رو انتخاب ميكنه.
شاد باشيد![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
ولي من مخالف حرفهاي شما هستم متاسفانه زنهاي امروزي نق نقو هستند خود من اگه زمان بر مي گشت عقب زنمو انتخاب نمي كردم چون زني بي احساس دارم ومن بر عكس زنم پر از احساسم شايد اگر اين سوالو از شوهرانتان بپرسيم حرف منو تاييد كنند البته اكثر زنان تهراني بااحساسند![]()
تشکرشده 0 در 0 پست
اگه به حرفای کم ارزش خوانواده اش که خیلی تو زندگیمون دخالت میکنن و الان هم در ورطه از هم پاشیدنه گوش نمیکرد حتما باز هم با خودش ازدواج میکردم.
تشکرشده 502 در 230 پست
چقدر مردها راضی هستند از زندگیشون!!!!! پس چرای صدای اعتراضشون گوش فلکو مثل خانوما کر نکرده؟!!!
تشکرشده 0 در 0 پست
ای کاش منم می تونستم دوباره انتخابش کنم. متاسفانه اون در برخورد با دیگران بسیار خوبه ولی در برخورد با همسر نه !! برا همین من گول اخلاقشو خوردم. جالبه که من زمان ازدواج روی اخلاق خیلی سخت گیر بودم اما چیزی که نصیبم شد برعکسش بود.
ای کاش فرصتی برای جبران اشتباهات گذشته بود.
تشکرشده 77 در 52 پست
آقای ali r من هم با نظر مرد شیشه ای موافقم با اینکه یه زن هستم
تا چندی پیش دوستش داشتم ولی الان ازش متنفرم مردی که در اوج شادی و خنده من در نهایت وقاهت بهم میگه توی آینده منو خراب کردی زندگیمو خراب کردی آیا میتونم دیگه دوستش داشته باشم؟؟؟
دفعه قبل گفتم نمی دونم شاید انتخابش میکردم و شاید هم نه!!! ولی الان با اطمینان میگفتم نه انتخابش نمی کردم البته نه تنها انتخابش نمیکردم بلکه اصلا ازدواج نمی کردم
شما مردها فکر می کنید چی هستید؟فراموش نکنید خدایی بالا سرتون هست که یه روزی گوشتون رو میپیچونه هر چند فکر نکنم حتی اون خدا هم بتونه حریف جهالتها و غرور شما مردها بشه!
hypocrite
boredom sets into the boring mind
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)