سلام
اوضاع روحيم افتضاحه,اين فاصله افتادن ها و دادگاه رفتن ها شديدا خسته ام كرده و فشار ها روي من زياد و زيادتر شده
خسته ام و دلمرده,احتياج دارم اين زندگيرو زير و رو كنم,احتياج دارم همه مشكلاتمو از زاويه ديگه اي بهش نگاه كنم
لطفا همراهيم كنيد و با زاويه ديد خودتون راهنماييم كنيد
خط به خط بخونيد و هر سوالي ميتونيد بپرسيد تا ازين كشمكش رها بشم,نميگم بگيد چكار كنم فقط از يه زاويه ديگه و از ديد كسي كه منطقي و از بيرون بهش نگاه ميكنه نظر بديد
اينم بگم هنوز هم همسرم به طلاق راضي نيست
ومن امروز ازين دو جمله لرزيدم: تو واسه زندگيت نجنگيدي__حالا حالاها بايد بدوي براي طلاق
اولي از يك اشنا و دومي از همسرم
كاش اينقدرمراحل طلاق طولاني نبود
اين ادرس تاپيك قبليمه
http://www.hamdardi.net/thread-22156.html
به راهنمايي همه تون نيازدارم
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)