سلام - من یه پسر 28 ساله هستم - مدتی با یه خانوم 37 ساله آشنا شدم و بعد از مدتی گفتگوی طولانی در حالا جفتمون عاشق هم شدیم - و حالا موندیم چه کنیم - خیلی با هم بحث کردیم که ازدواجمون غیر ممکنه چون اون 9 سالاز من بزرگتره و قبلا یه بار ازدواج کرده - اما اصلا نمیتونیم از هم دل بکنیم - بارها و بارها ارتباطمون رو با هم قطع کردیم تا همدیگه رو فراموش کنیم ولی نشد که نشد- ما به این نتیجه رسیدیم که میتونیم همدیگه رو واقعا خوشبخت کنیم - اما چطور باید ازدواج کنیم - چطور باید این موضوع رو به خونواده هامون بگیم - چطور اونها رو راضی کنیم -جفتمون داریم دیووونه میشیم ولی اگه از هم جداشیم میمیریم - این یه عشق سطحی و بچگانه نیست واقعا همدیگه رو دوست داریم و به هیچ وجه حاضر نیستیم همدیگه رو رها کنیم - خواهشا یه راهی به ما نشون بدین![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)