سلام . چند روزیه که یکی از همکارام بهم پیشنهاد ازدواج داده که پسر محترم و متشخصیه موقعیت خوبی هم داره اما ضمن صحبت هایی که با هم داشتیم ایشون مطلبی رو ذکر کرد که ذهنم رو درگیر کرده . ایشون گفتن که آخر هفته ها برای زدودن استرس های کاری مقدار کمی الکل مصرف میکنه . کلی راجع به این مسئله صحبت کردیم اما نتیجه این شد که ایشون اصلا این مورد رو بد نمی دونه و هیچ تمایلی هم به کنار گذاشتنش نداره . و من اگر ایشون رو قبول کنم باید این مسئله رو هم بپذیرم . من نمیخام ردش کنم چون مورد مناسبیه اما نمیتونم جواب مثبت به مردی بدم که الکل مصرف میکنه هرچند کم! کسی می تونه راه سومی پیشنهاد کنه که متوجهش کنم مصرف الکل هرچند کم عمل ناپسندیه تا بذاردش کنار؟ ممنون میشم