سلام به همه دوستان. من مریمم همونی که توی قسمت متارکه و طلاق یه تاپیک داشت به اسم "طلاق بعد سه ماه عقد"
حالا دیگه طلاق نگرفتم و به خاطر اینکه همسرم از رفتارهاش پشیمون شده بود و بهم قول داد اذیتم نکنه داریم نامزدیمون رو ادامه میدیم. امروز 44 امین روزیه که از نو شروع کردیم.این مدت بالا و پایین زیاد داشته. من هر روز میام همه نوشته های بچه ها رو میخونم ولی نظر نمیدم چون با خودم فکر میکنم که من اگه چیزی بلد باشم که این زندگی آشفته خودمو درست میکنم.
من توی همین نامزدی مشکلاتی رو دارم که صحرا ، اقلیما،لیلا و شمیم بهاری بعد از چند سال زندگی مشترک باهاش روبه رو شدن
خواهش میکنم همین دوستان و دوستای دیگه و همین طور کارشناسای تالار بهم کمک کنن که زندگیم دوباره از هم نپاشه.آخه من خیلی هم احساساتی و زودرنج و حساسم
میشه جناب SCI هم کمکم کنن لطفا ؟










علاقه مندی ها (Bookmarks)