با سلام
من الان بر سر مهریه با مسئله مواجه شدم
خودم دوست داشتم از اولش 313 تا سکه ولی اونا میگن کمه و 600 سکه + سه دانگ خانه
به نظرتون من چیکار کنم
من دوست دارم 313 تا باشه. آیا روشم درسته؟
ممنون می شم راهنمایی بفرمایید