با سلام
من الان بر سر مهریه با مسئله مواجه شدم
خودم دوست داشتم از اولش 313 تا سکه ولی اونا میگن کمه و 600 سکه + سه دانگ خانه
به نظرتون من چیکار کنم
من دوست دارم 313 تا باشه. آیا روشم درسته؟
ممنون می شم راهنمایی بفرمایید
تشکرشده 254 در 122 پست
با سلام
من الان بر سر مهریه با مسئله مواجه شدم
خودم دوست داشتم از اولش 313 تا سکه ولی اونا میگن کمه و 600 سکه + سه دانگ خانه
به نظرتون من چیکار کنم
من دوست دارم 313 تا باشه. آیا روشم درسته؟
ممنون می شم راهنمایی بفرمایید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)