به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 75
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    هر درخواستی که اگر کس دیگه ای از ما بکنه بی چون و چرا ردش میکنیم!

  2. 4 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (چهارشنبه 10 اسفند 90)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط چشمک
    نقل قول نوشته اصلی توسط پیدا
    نقل قول نوشته اصلی توسط دلدادهه
    اخه چنبار بدون اینکه من بخوام همچین کاریو کرد همسرم. فک کنم بد عادت شدم مرسی از دوستان
    به خاطر اینه که شما الان دوست دختر/ دوست پسر هستید.
    زن و شوهر فرق داره .



    بچه ها من فکر کردم این دوست عزیزمون گفت همسرم نه دوست پسرم ...یعنی اشتباه کردم...
    بچه ها من تاپيكشون رو خوندم.فكر كنم پيدا درست ميگه. دوست دختر دوست پسرن.

  4. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (چهارشنبه 26 بهمن 90)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 فروردین 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 582 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    سلام به دوستاي خوبم كه بخاطر مهم ترين هدف زندگيشون يعني بهبود روابط با همسر اينهمه وقت و انرژي ميذارن.
    مهم ترين وبزرگترين درخواست نابجا كه همه ما خانوما داريم اينه:
    در خواست تغيير رفتار و اخلاق يه شبه بعد از سي سال اونم فقط بخاطر ما
    چون من دوست ندارم اونجا نريم ولي اينجا بريم.
    چون من مي خوام اينو بخريم .چون من گفتم بايد گوش مي دادي...چون من ميگم پس حتما درسته...
    يه لحظه بايستيم بچه ها...پس شعور شوهرامون چي ميشه؟قبل از ما چكار مي كردن كه حالا ما نماينده تام الختيار كميته اصلاح شديم و كوتاه هم نميايم؟
    پس قبل ما چرا خونواده هاشون همين جوري با همين اخلاقا دوسشون داشتن؟قبل ما چرا هيشكي ازشون انتقاد نكرد؟چون همين جوري خيلي هم خوب بودن.ما اينجوري هستيم.اولش بدي هاشو نمي بينيم ولي امان از بعدش ميشيم ناظم تركه به دست و با قهر و انتقاد و ادا مي افتيم به جون طرفمون و انتظارم داريم توجه كنه اخه ما زنشونيم!!!مهم ترين ادم زندگيشون!!!
    خداييش انصافا تا حالا دقت كردين ما چقدر اونا رو تاييد مي كنيم و اونا چقدر ما رو؟
    ما چقدر مستقيم و غير مستقيم انتقاد مي كنيم و اونا چقدر؟چرا وقتي از مهموني برميكرديم اول ادا هاي ماست كه چرا محلم ندادي اينجوري گفتي اونجوري كردي پس ما چي؟ما همه كارمون درست بوده و هيچ ايرادي نداشتيم خداييش چقدر به فاميلش تيكه ميندازيم اونم دوستشون داره ولي هيچي نمي گه؟بابا مامان ما خوبن فقط بابا مامان اونن كه دخالت مي كنن و بدن؟
    ما خانوما گاهي اينقدر به فكر اصلاح و بهبود رفتار طرفمون مي شيم كه اصلاح خودمون يادمون ميره.گاهي اونقدر به فكر مسئوليت هاي ديگرانيم كه مسئوليت خودمون يادمون ميره.چطور اون وظيفشه نفقه بده و پول نگيره از من ولي من وظيفه م نيست كه هميشه غذاي گرم و تازه اماده كنم؟چطور اون وظيفشه منو ببره ددر بچرخونه ولي من وظيفه م نيست لباساشو بشورم و اطو كنم؟اون وظيفشه بخاطر من رابطه شو با عزيزترين كساش قطع كنه ولي من وظيفه ندارم رفتارمو با مادرش بهتر كنم؟

  6. 9 کاربر از پست مفید فرشته سفيد تشکرکرده اند .

    فرشته سفيد (چهارشنبه 26 بهمن 90)

  7. #34
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    فرشته سفید حرفات جالب بود مخصوصا قسمتی که راجع به تیکه انداختن به خانوادش بود.و یا قسمتی که راجع به مهمونی رفتن گفته بودی
    فقط یه جا رو خواستم اصلاح کنم البته امیدوارم دوستان سواستفاده نکنن


    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته سفيد

    چطور اون وظيفشه نفقه بده و پول نگيره از من ولي من وظيفه م نيست كه هميشه غذاي گرم و تازه اماده كنم؟چطور اون وظيفشه منو ببره ددر بچرخونه ولي من وظيفه م نيست لباساشو بشورم و اطو كنم
    فرشته جان نفقه دادنو تامین وسایل آرامش در زندگی وظیفه مرده ولی کارای خونه وظیفه زن نیست.و اگه امتناع کنه می تونهبه خاطر همین خانه داری خیلی اجر بالائی داره.حالا هی بعضی دوستان بگن خدا چرا فرق گذاشته بین زن و مرد.اگه فرقی هم گذاشته به نفع زن ها بوده نه مردا
    امیدوارم با خوندن این مطلب نرید سر شوهراتون منت بذارید من وظیفم نیست ولی انجام می دم.این مطلبو همسرم به من گفته ولی با وجود تنبلیم هیچ موقع نگفتم وظیفم نیست به من چه

  8. 4 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 10 اسفند 90)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 فروردین 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 582 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    سلام رايحه عزيز

    اتفاقا وقت نوشتن اين مطلب مي دونستم حتما هم چين سخني پيش مياد ولي منظورم اينه اگر بخوايم اينقدر مو شكافانه به حد و مرز گذاشتن واسه وظايف و نقش ها گير بديم واسه خودمون خيلي بد ميشه.اخه ما فقط تكاليف اونا و حقوق خودمونو ميبينيم.ولي اگه اون وظيفشه كه كار كنه ما هم وظيفمون مثلا تمكينه همه جوره ست.كي حاضره قبول كنه صددرصد تمكين كنه ؟اون حق داره اگه بخواد چهار تا زن بگيره مثلا؟...مي دونين منظورم اينه كه يه جاهايي ما خودمونو جدا مي گيريم مثل بحث پول و حقوق يه جاهايي باهاش يكي ميشيم مثل كاراي خونه..

  10. 4 کاربر از پست مفید فرشته سفيد تشکرکرده اند .

    فرشته سفيد (پنجشنبه 17 فروردین 91)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 اسفند 90 [ 08:19]
    تاریخ عضویت
    1390-11-09
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    862
    سطح
    15
    Points: 862, Level: 15
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    دوستان ما دوست بودیم یه مشکل داشتم که به کمک سایت حل شد و الان تقریبا نامزد رسمی به حساب میایم لطفا لطفا زود در مورده کسی قضاوت نکنینمرسی بابته همه نظرات

  12. 2 کاربر از پست مفید دلدادهه تشکرکرده اند .

    دلدادهه (چهارشنبه 03 اسفند 90)

  13. #37
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    یه موقع پیش می یاد همسرمون تنهائی می ره خونه مادرش نباید انتظار داشته باشیم مو به مو بگه چه اتفاقاتی اونجا افتاد و چه حرفهائی رد و بدل شد.این حساسیت نشون دادن ها تصویر خوبی در ذهن همسرمون نخواهد ساخت

  14. 5 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (پنجشنبه 10 فروردین 91)

  15. #38
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    دوستای عزیز یه سوال دارم
    همسرم گاهی بد جور می ره تو لاک خودش.شاید بگید مردا گاهی می رن تو غار خودشون.بله می دونم ولی همسرم گاهی گریه هم می کنه.اوایل باهام درد و دل می کرد که تو این سالها چه طور کمبود پدر رو حس کرده.اما الان دیگه چیزی نمی گه.اینکه انتظار دارم بگه دلیل ناراحتیشو بی جاست؟
    فکر کنم همگی قبول داشته باشید چقدر سخته گریه مرد رو ببینید
    .

  16. 5 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 03 اسفند 90)

  17. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    اگه این کار او یعنی گریه کردنش به صورت مدام باشد باید پیگیری جدی داشته باشی..
    ولی اگه اندک است من فکر می کنم که بعضی مواقع خوبه که آدمها فکرشون و ذهنشون رو با گریه کردن تخلیه می کنند

  18. 3 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (چهارشنبه 03 اسفند 90)

  19. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: چه درخواستهائی از همسرامون بی جاست؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط رایحه عشق
    دوستای عزیز یه سوال دارم
    همسرم گاهی بد جور می ره تو لاک خودش.شاید بگید مردا گاهی می رن تو غار خودشون.بله می دونم ولی همسرم گاهی گریه هم می کنه.اوایل باهام درد و دل می کرد که تو این سالها چه طور کمبود پدر رو حس کرده.اما الان دیگه چیزی نمی گه.اینکه انتظار دارم بگه دلیل ناراحتیشو بی جاست؟
    فکر کنم همگی قبول داشته باشید چقدر سخته گریه مرد رو ببینید
    .


    عزیزجان

    معلومه این مواقع خیلی نگران همسرت میشی و دلت نمیخواد در این حال بیبینی او را. از این بابت تحسینت می کنم


    نگران نباش ، هر وقت همسرت در این حال است ، راحتش بزار و اجازه بده که زمانش طی بشه، بعدش خیلی گرمتر از همیشه با او برخورد کن ، نوازشش کن و ازش بپرس حالت بهتر شده ، و کاری هست از من بر بیاد برات . و بگو خیلی دلم میگیره وقتی تو را ناراحت می بینم ، دیدن ناراحتیت برام سخته ، اما اینمواقع هیچی ازت نی پرسم که اذیتت نکنم و سعی می کنم مزاحمت نشم که تو راحت باشی ، می ترسم اگر ازت بپرسم مسئله چیه چرا ناراحتی ، بدتر ناراحتت کنم . دلم میخواد با من درد دل کنی تا سبک بشی . و در ادامه تا می تونی قربون صدقه اش برو و از اینکه او را داری ابراز رضایت و شکر گذاری کن .

    کار اساسی از سوی شما همین هست . محبت و همدلی و راحت گذاشتنش .

    هر وقت هم برات درد دل کرد
    هم حسی و با ظرافت ،امید و قوت بهش دادن و اعتماد به نفسش را بالا بردن مهمترین کار شما می تواند باشد

    خوش باشی خانمی مهربان و دلسوز



    .



  20. 11 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 15 اسفند 90)


 
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا این حرف همسرم قابل بخشیدن هست؟؟
    توسط Elmira sh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 مهر 95, 20:11
  2. بیشتر بودن سن دختر در ازدواج آیا صحیح است؟؟
    توسط zafarx در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 تیر 94, 08:42
  3. آیا با این شرایط اخلاقی و شخصیتی ازدواج مناسب هست؟؟ ( مشاوره )
    توسط پسر آریایی در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 94, 13:20
  4. آیا استفاده از پول دیه جایز است؟؟
    توسط آرام دل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 مرداد 93, 01:26
  5. آیا پیشنهاد خواستگاری از طرف دختر صحیح است؟؟
    توسط سارا5 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 18:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.