سلام .
اومدم تالار دیدم یه بخش جدید به نام "حقوق ما" ایجاد شده گفتم یه تاپیکی ایجاد کنم نگند یارو لاله !!:D
در هر حال سوال اینه که شما در زندگی چه چیزی رو بیشتر از موارد دیگه حق مسلم خودتون می دونید ؟![]()
احترام
عشق
رفاه و آرامش
پول و مادیات حلال
آزادی
انرژی هسته ای !!!
تشکرشده 507 در 236 پست
سلام .
اومدم تالار دیدم یه بخش جدید به نام "حقوق ما" ایجاد شده گفتم یه تاپیکی ایجاد کنم نگند یارو لاله !!:D
در هر حال سوال اینه که شما در زندگی چه چیزی رو بیشتر از موارد دیگه حق مسلم خودتون می دونید ؟![]()
108 (یکشنبه 05 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)