به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 115
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 آذر 87 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    3,970
    سطح
    40
    Points: 3,970, Level: 40
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 79 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام
    من به شما حق مي دهم ولي خوب مشكلات ما بيشتر برمي گرده به قوانين ناقص ما . بيشتر كشورها براي زنهاي مجرد تسهيلات ويژه اي دارند و درصورت از دست دادن همسر قانون براي آنها ارثيه مناسبي در نظر گرفته و در صورت طلاق هم زن حداقل نيمي از داراييها و حق حضانت فرزند را مي گيرد ولي متاسفانه اينجا اينطور نيست . در نتيجه پدرمادرها با سختگيريهاي بي جا و مهريه هاي بالا مي خواهند آينده دخترشان را تامين كنند و وقتي قانون به دادشان نمي رسد مردم خودشان قانونهاي داخلي مي گذارند !
    به هر حال يك حداقلهايي براي شروع زندگي لازم است ولي نبايد سخت گرفت . من خودم سنت شكني كردم و حداقل مهريه و حداقل مراسم را نسبت به همه فاميل و دوستان داشتم كه البته براي همه آنها عجيب بود و من مي خواستم علاقه خودمو نشان دهم شايد هم از نظر بقيه اين يك ريسك باشد ولي اگر قرار باشد كه همه بر اساس سنت عمل مي كرند الان ما بايد به شيوه همان چند هزارسال پيش زندگي مي كرديم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید shine تشکرکرده است .

    shine (جمعه 10 خرداد 87)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آبان 87 [ 11:49]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    55
    امتیاز
    3,975
    سطح
    40
    Points: 3,975, Level: 40
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    [size=medium]عارف اينقدر نااميدي ونفوس بد براي چي گردآفريد كم بود شمام اضافه شدي به نظر من ميشه توعشق هم آدم سر خودش كلاه بذاره ببخشيد ها ياشماعاشق نشديد يا عاشق واقعي رو پيدانكرديدعجله نكنيد همه چيز درس ميشه البته اگه شمام مثل گردآفريد نگيد همه ي اين چيزا شعاره[/size]

  4. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام لعیا خانم
    نه من نا امید نیستم فقط واقعیت های اجتماع رو می بینم
    خدا وکیلی اگه پسری بیاد خواستگاری شما و هیچ چیزی نداشته باشه شما بله میگید؟
    من فقط مشکلات جوانان رو نام بردم که واقعا هست همین
    اتفاقا من به زندگی خیلی امید دارم

  5. کاربر روبرو از پست مفید عارف تشکرکرده است .

    عارف (یکشنبه 12 خرداد 87)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    نه خب معلومه كه مي گيم نه اما.............
    اگه ببينيم كه واقعا مرده و مي تونه يك زندگي رو بسازه و به قول معروف زور تو بازوهاش هست شايد يك فكر بكنيم
    البته اين رو هم بگم الان اينقدر جوون خوب و سالم كم شده كه بيشتر معيارها روي اين مسئله مي چرخه و پول و دارايي كمتر مورد توجه قرار مي گيره . و بايد بگم كه خانواده ها هم بايد كمك كنند وگرنه هيچ جووني به اين راحتي نمي تونه صاحب يك زندگي بشه

  7. کاربر روبرو از پست مفید honarmand تشکرکرده است .

    honarmand (چهارشنبه 01 خرداد 87)

  8. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط honarmand

    البته اين رو هم بگم الان اينقدر جوون خوب و سالم كم شده كه بيشتر معيارها روي اين مسئله مي چرخه و پول و دارايي كمتر مورد توجه قرار مي گيره .
    اتفاقا الان همون قدر که ما پسر ها در انتخاب دختر خوب مشکل داریم متاسفانه دختر ها هم به همون اندازه در انتخاب پسر خوب مشکل دارن
    من با عرض معذرت با این سخن شما مخالفم درست تو همین زمونه به چیزی که اهمیت میدن اول پول و ثروت طرفین هست بعد تریپ طرف و در اخر اخلاق طرفین

  9. 2 کاربر از پست مفید عارف تشکرکرده اند .

    عارف (دوشنبه 26 مرداد 88)

  10. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 آبان 88 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-2-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    4,134
    سطح
    40
    Points: 4,134, Level: 40
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 29 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام بچه ها راه حل مشکل این جاست که دختر خانم ها توقع شونو بیارن پایین. من که اطرافمو یعنی بیشتر دخترا رو میبینم میگن باید یه خونه دربالا شهر بخری یا ماشین آخرین مدل یا مهریه های خیلی سنگین مثلا تاریخ تولد دختر خانم و از این جور چیزا. به خدا خونه در بالا شهر یا ماشین آخرین مدل یا این چشم و هم چشمی ها یا مهریه های سنگین واسه آدم زندگی نمیشه. یکمی هم باید به فکر در آمد همسر شون باشن. خیلی ها هم هستن به یه زندگی ساده ولی گرم و صمیمی قانع هستن. به نظر من فقط باید توقع ها بیاد پایین و یکمی هم تلاش بیشتر باشه. همه کارا جور میشه. جالب هم این جاست که در ایران چشم و هم چشمی خیلی زیاده که باعث میشه خیلی زندگی ها خراب بشه.بعدشم اینکه اگه اینارو گفتم هیچ منظوری نسبت به کسی نداشتم.

  11. 4 کاربر از پست مفید sara_star تشکرکرده اند .

    sara_star (یکشنبه 12 خرداد 87)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 09 آبان 88 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-2-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    4,134
    سطح
    40
    Points: 4,134, Level: 40
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 29 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    این حرف آقا عارف رو قبول دارم که اول پول و ثروت بعد تریپ بعد کلی چیزای دیگه و در آخر اخلاق.اگه این چیزا بخواد ملاک و معیار باشه معلوم کسی ازدواج نمیکنه.تو فامیلای ما هم هستن الان دختره 28 سالشه منتظره یه خواستگار خوشگل پولدار و ... هستش که پیدا هم نمیشه.همش شده پول فیافه تریپ کلاس گذاشتن جلو اینو اون. ولی کی به ایمان و اخلاق و این جور چیزها اهمیت میده.به نظر شما کسی اهمیت میده؟ اگرم اهمیت بدن خیلی کم هستن از بین 100 تا شاید 2 نفر باشن که ایمان و اخلاق و خانواده طرف واسش مهم باشه و به مادیات زیاد توجه نکنه.

  13. 4 کاربر از پست مفید sara_star تشکرکرده اند .

    sara_star (یکشنبه 12 خرداد 87)

  14. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 87 [ 00:35]
    تاریخ عضویت
    1387-1-27
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    3,707
    سطح
    38
    Points: 3,707, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    هر کسی خودش ایمان و اخلاق داشته باشه و اهل مادیات نباشه و توی همه کاراش به خدا توکل کنه ، توی طرف مقابلشم دنبال همین چیزا می گرده .
    درسته خرجا رفته بالا و گرونی هست ، ولی همه چه مجرد چه متأهل با این وضع داریم زندگی می کنیم . نمی شه به خاطر اینکه رفاه نسبی نداریم قید زندگی رو بزنیم . بالاخره همین که زنده ایم و می تونیم تلاش کنیم و حداقل نیازهامونو برآورده کنیم جای شکر داره .
    شما دارین از جمع کردن پول برای زندگی کردن حرف می زنین در حالی که مهمترین سرمایه که عمرتونه داره بدون زندگی کردن واقعی از دستتون می ره .
    یه شبه نمی شه میلیاردر شد ، باید از کم شروع کنیم تا به زیاد برسیم .
    مهم اینه که شروع کنیم و همه چیز رو پول ندونیم . خیلی از آدمایی که در فقر زندگی می کنند خوشبختیشون به مراتب از ثروتمندا خیلی بیشتره .
    به نظر من مردی که در آمد متوسط داره می تونه زندگیشو اداره کنه به شرطی که شجاعت برخورد با مشکلاتو داشته باشه . و زنی که قناعت پیشه باشه می تونه با این مرد بسازه و با پس انداز کردن ، ثروت شوهرشو جمع کنه تا بعدا ازش استفاده کنن .
    تجربه شخصی خودم روی همین اصول می گرده و شوهرم با حقوق 300 تومن و هیچ پس اندازی برای خواستگاری پا پیش گذاشت . منم هیچ درخواست مالی ای ازش نکردم . چون دیدم جرأتشو داره و می خواد برای ازدواج اقدام کنه بهش اعتماد کردم .
    برای زندگیم نه از پدرم که حقوق بازنشستگیش 200 تومنه جهاز آنچنانی می خوام نه از شوهرم خونه و ماشین و ...

  15. کاربر روبرو از پست مفید jostejoogar تشکرکرده است .

    jostejoogar (شنبه 11 خرداد 87)

  16. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سرکار خانم جستجوگر،همه مانند شما نیستند و البته حق هم با همان همه است.انسانی که در این روزگار زندگی می کند،نیاز به وسایل و ابزارهایی برای زندگی دارد.این انسان در یک جامعه شهری و از طبقه متوسط و پایین جامعه است.به هر حال باید تلوزیون،ماشین لباسشویی و ماشین داشت،گاهی رفت در بیرون و غذایی خورد و در سال مسافرتی رفت.
    اگر انسان،در روستا باشد یا عاشق طرف مقابل،موضوع فرق خواهد کرد.یک آدم نرمال نیازهایی دارد که در این شرایط یک جوان بدون پول باباجان،امکان ندارد بتواند آنها را فراهم نماید.
    با ازدواج اوضاع بدتر هم خواهد شد و احساسات در این میان جایگاهی ندارد و بدن نیاز به گوشت و برنج و تن نیاز به لباس مرتب و شایسته دارد،لذا با قناعت تا حدی می شود اینها را کنترل کرد؛اما سخن ما این است که:
    آغاز یک زندگی مشترک با این درآمدها اگر ناممکن نباشد،بسیار سخت است.
    ممکن است در اوایل دو طرف بنا بر احساسات این واقعیات را نبینند،اما . . . اما پس از مدتی واقعیها چون پتک بر سرشان فرود می آیند.اگر دو طرف برای درآمد بیشتر کار نمایند یا یک طرف چندین کار داشته باشد،که دقیقاً این زندگی،زندگی نیست و زندگی کردن برای پول در آوردن است.
    اما در تجرد دستکم انسان خودش را که می تواند بگرداند،مگر نه؟پس زندگی خوب همین است.

  17. 2 کاربر از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده اند .

    گرد آفرید (پنجشنبه 16 خرداد 87)

  18. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    شما می خواهید زمان را اندازه بگیرید ؟ ! ؟، این اندازه ناپذیر بی حد و بی قیاس را ؟
    شما خواهان آنید که امورات تان ، و حتی سلوک روح تان را ، با ساعت ها و فصول هماهنگ کنید ؟
    می خواهید از زمان شطی بسازید ، آنگاه در ساحل آن بشینید و گذر عمر را تماشا کنید ؟ !


 
صفحه 4 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.