من و همسرم همدیگه رو دوست داریم. تو این تاپیک بیشتر میتونید درمورد من بخونید:

شک ...تنهایی

اما مشکل من اینه که همسرم هر وقت میاد خونه ، چه زود برسه چه 10 شب بیاد ،چه خسته باشه یا نباشه ، از مهمونی بیایم یا بیرون باشیم، بعد از چند ساعت نزدیکه به آخر شب 12 به بعد میشینه پای اینترنت.برخی اوقات پا به پاش بیدار میشینم و منم تو اینترنت می چرخم و کارامو میکنم تا کارش تموم شه با هم بخوابیم. اما کاراش تمومی نداره.یعنی اگه من زودتر برم بخوام میگه نیم ساعت دیگه میام و این یعنی دو ساعت دیگه. هر شب میشینه پای کامپیوتر. این ربطی به این نداره که اون روز خسته باشه یانه؟!خودش میگه من شب رو خیلی دوست دارم. میگه شب بیداری رو دوست دارم. البته از خواب آلودگی تو روزش هم اذیت میشه و اینکه صبح باید بره سرکار.اما بازم بیدار میمونه. شبای تعطیل که تا 4-5 صبح بیداره. این منو خیلی اذیت میکنهو.قتی میخوام بخوابم میاد پیشم بغلم میکنه و محبت میکنه اما باز میره. من دوست دارم شبا تو آغوش اون بخوابم. اما تنها میخوابم. چی کار کنم؟؟؟؟هر کاری بگین حاضرم انجام بدم. راهنماییم کنید.