دوستان دوباره از دست جاریم عصبانیم امروز رفته بودیم مهمونی من لباس جدید پوشیده بودم و او طبق معمول اخم کرده بود کلی ابرو ریزی کرد قیافه گرفته بود واسه من منم خیلی حرص میخورم از دستش همه فکر میکنن ما با هم قهریم انقدر شعور نداره که تو جمع خویشتن داری کنه داره دیوونم میکنه










علاقه مندی ها (Bookmarks)