به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 65
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 مرداد 90 [ 16:02]
    تاریخ عضویت
    1390-3-04
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,291
    سطح
    19
    Points: 1,291, Level: 19
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    آیلار عزیز،
    من تو پست یکی یه دونه هم این مسئله رو گفتم، فکر نمی کنی که دیگه زیادی داره غرورت زیرپا گذاشته می شه؟ عزت نفس و غرور در حد درستش لازمه شخصیته آدمه.
    آقایون و یا خانومها اگر بیشتر از اونچه باید بهشون توجه بشه دفع می کنند طرف مقابل رو. مهر و محبت و گذشت و صبر لازمه هر زندگیه، ولی چقدر؟ به چه قیمتی؟
    فکر کردی که با این رفتارها چقدر ممکنه تو زندگیه آینده دچار مشکل بشی؟
    من اگر جای تو بودم یه مدت رهاش می کردم، طوری رفتار می کردم که اگر هم جدا بشیم از نظر من مسئله نیست، نذار فکر کنه که از ازدست دادنش می ترسی .
    نذار بهت توهین کنه، خواهش می کنم اجازه ندین بهتون توهین بشه، اجازه نده هر جور دلش می خواد باهات رفتار کنه، هیچ فکر کردی چندسال قراره باهاش زندگی کنی؟
    از مشاور کمک بگیر سعیت رو بکن که رابطه رو درستش کنی و اگر نشد .....

  2. 3 کاربر از پست مفید mehraiin تشکرکرده اند .

    mehraiin (چهارشنبه 04 خرداد 90)

  3. #32
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    سلام و باتشكر از شما دوست خوبم
    اره خب در مورد رفتار قبلي همسرم بعدازاينكه بهش زنگ زدم و جوابمو نداد ديگه باهاش تماس نداشتم تا بهم پيام تبريك روز زن رو داد ولي در مورد موضوع ديروز با خودم ميگفتم نكنه تقصير من بوده و بايد ميگفتم هرچند ته دلم بهم نهيب ميزد كه حالا از هرجا كه ميخوايم بريم خونه ي ما يا خونه ي خاله چه فرقي داره كه يه روز خوب رو برام اونطوري خراب كنه ، تقريبا نيم ساعت پيش زنگ زد و خيلي خوب باهام حرف زد و از درسام پرسيد ببينم خوندم يا نه آخه چندروز ديگه امتحاناي دانشگاه شروع ميشه خوب باهام حرف زد و گفتش كه ديشب از ناراحتي تا ساعت 4 خوابم نبرده و فكر ميكردم دارم خفه ميشم .

    وقتي پيش هم هستيم اين مشكلاتمون خيلي خيلي كمرنگ ميشه ولي همينكه دور شد اصلا ظاهرش نشون نميده كه ناراحته از رفتن ولي همينكه رفت شهر خودشون و پاش رسيد به خونشون اين رفتاراش شروع ميشه و اينكارارو ميكنه

  4. کاربر روبرو از پست مفید ailara77 تشکرکرده است .

    ailara77 (چهارشنبه 04 خرداد 90)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 بهمن 94 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    4,948
    سطح
    44
    Points: 4,948, Level: 44
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteran
    تشکرها
    100

    تشکرشده 100 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    واه

    شوهرت خودشم نمیدونه چی میخواد
    بعضی وقتا اینقدر استرس و مشکلات تو قبل از ازدواج و بعدش برای ما زیاد میشه که باعث میشه آدم با هیچی راضی نشه و از هیچ چیز خوشحال نشه و با خودش هم درگیری پیدا کنه

    من تجربه ش را دارم

    آخه مردها هم نمیگن مشکلشون چیه؟؟؟

    باید خودمونو بکشیم تا از زیر زبونشون بکشیم چه مشکلی هست؟؟چه انتظاری دارند؟چطوری حل میشه
    مشکل اصلا ما هستیم یا عوامل دیگر
    که صد البته از هر کدوم که باشه سر ما هست که خالی میشه
    دیوار کوتاهیم دیگه

  6. کاربر روبرو از پست مفید مادر تشکرکرده است .

    مادر (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    سلام خواهر عزيز
    ببخشيد من در مورد عمل بيني شما سوال داشتم ، خواهش ميكنم صادقانه جواب بدين. خودتون چقدر مايل به انجامش بودين (منظورم از نظر مالي نيستا) منظورم از نظر فرم بينيتون و مسائل زيبايي...؟
    مگه شمارو همينجوري انتخاب نكرده بودن؟
    دليل اصرارشون واسه اين كار چي بود؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    mehrdad_m (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  9. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 22 مرداد 90 [ 12:11]
    تاریخ عضویت
    1389-10-30
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    3,330
    سطح
    35
    Points: 3,330, Level: 35
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 186 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    سلام به شما دوست خوبم
    بايد بگم من اصلا راضي به اينكار نبودم حتي يك ذره و مخصوصا اينكه همسرم مطرح كرده بود ، حالا اگه خودم ميگفتم كه ميخوام عمل كنم كه هيچي ولي چون همسرم مطرح كرده بود خيلي خيلي ناراحت بودم و حتي الان هم با وجوديكه ديگه عمل كردم و تموم شد ولي همچنان اين موضوع توي ذهنم هستش كه چرا اينقدر اصرار كرد براي عمل ؟ مگه منو همينطوري انتخاب نكرده بود ؟ مگه اصراري براي انتخاب داشته ؟ من صددرصد انتخاب خودش بودم پس چرا حالا كه اينقدر براش مهم بود اصلا منو انتخاب كرد و هزاران سوال ديگه و در آخر به اين فكر ميكنم كه اگه برام اتفاقي بيفته و قيافه ام بد بشه رفتار همسرم با من چگونه خواهد بود ؟

    البته اينم بگم كه خواهراي همسرم زيبا هستن و بيني هاشون هم خيلي خوش فرم ، با خودم هميشه فكر ميكنم كه توي ذهنش منو با اونا هميشه مقايسه ميكرده بدون اينكه من متوجه بشم .

    نميدونم خيلي سوال توي ذهنمه ولي ...

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط ailara77

    اين براي مني كه همه ي دين و دنيامه خيلي سخته ،
    سلام خانم آيلارا
    مشكل شما همينه! همين كه همه ي دين و دنيات به قول خودت شوهرته! آخه چرا بايد اينجوري باشه؟!
    به خاطر همينه كه با كوچكترين اخم ايشون بهم ميريزي و با كوچكترين تشويق ايشون ميري اورانوس!!

    يه قانون من درآوردي هست كه تسوكه از خودش اختراع كرده به اسم قانون فنر

    اين قانون ميگه زن و مرد مثل دوسر فنرن! اگر مردي از زنش كمي دور شد خودش طبق قانون فنر دوباره سرجاي خودش برميگرده. اما اگر زن هي بدوئه دنبال شوهرش هيچ وقت به اون نميرسه و تازه مرد رو از خودش دور ميكنه. بهترين كار اينه كه زن سر جاي خودش بشينه و تكون نخوره مرد خودش دوباره برميگرده (يعني اگر مردت باهات قهر كرد هي زنگ نزن از دلش دربياد و منت كشي كن و اون گوشي رو قطع كنه و ...)

    شما با اين رفتارها همسرتون رو به گونه اي "تربيت" كردين كه ايشون فكر ميكنه شما بايد 60 بار بهش زنگ بزني و دفعه ي شصت و يكم آقا لطف فرموده، كرم نموده و تلفن ضعيفان و نوكران و چاكران و بندگان حضرتش را جواب بدهند ...

    از اين به بعد آيلارا خانم يكبار بهش زنگ بزن قطع كرد، هرگز و هرگز و هرگز دوباره بهش زنگ نزن و اگر ناراحت شد بگو گفتم حتما كار داري كه قطع ميكني مزاحمت نشم! و تازه مي توني اظهار ناراحتي هم بكني كه چرا قطع كرده و ...

    يادته دفعه ي پيش كه در مورد قيمت آرايشگاه و .. بهت گفتم ، دعوام كردي؟
    ديگه دعوام نكني ها! من خيلي لوستم بهم بل ميخوله!

    جات خالي ديشب يه عروسي شمال شهر بودم دوستم كه عروس بود گفت ساعت12 ظهر آرايشش كامل پاك شد و دوباره خودش خودشو آرايش كرده (كلي هم پول داده بود!)

  11. 3 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (پنجشنبه 05 خرداد 90)

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 اردیبهشت 95 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1389-4-21
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    384

    تشکرشده 385 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    [/color] آيلارا عزيز ضمن تاييد صحبت هاي دوستان

    به نظرمن همونطور كه توي يكي ديگه از تايپيك هاتون گفته بوديد مشكل اصلي خودتون
    هستيد كه اعتماد به نفستون در مورد ظاهرتون فوق العاده پايينه و اگه اين مشكلتون را
    حل كنيد مشكلاتتون با همسرتون هم حل ميشه .

    عزيزم ظاهرمون كه دست خودمون نبوده ما هيچ نقشي نداشتيم همونطور كه خداوند
    مي فرمايد :اوست كه شما را در رحم ها هرگونه كه بخواهد صورتگري مي كند ،
    خدايي جز اونيست كه شكست ناپذير حكيم است (آل عمران آيه 6) .

    پس اين كه هر كس ظاهرش چه شكليه حكمتي داره و نبايد نقطه ضعف از طرف خودت بدوني....
    من مطمئنم شوهرت هم تو را خيلي دوست داره ظاهرت را هم خيلي دوست داره از مكالماتتون و واكنش هاي همسرتون مشخصه كه چقدر براش اهميت داريد.
    من فكر مي كنم حتي همون مسئله بيني را هم مشكل از طرف شما بوده شايد خودتون ايشون را به اين مسئله حساس كرديد .....

    موفق باشيد عزيزم


    ... به سراغ من اگر می آیید،
    نرم و آهسته بیایید
    مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

  13. 3 کاربر از پست مفید parvaz2010 تشکرکرده اند .

    parvaz2010 (جمعه 06 خرداد 90)

  14. #38
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    آیلارا خواهرم !
    عمل بینی شما اصلا مشکل پیچیده ای نیست... خیلی از مردها برای زیباتر شدن، آراسته شدن، دلخواه شدن همسرانشون تلاش می کنند... پیشنهاد می دهند... دنبال جواب و دلیل نگردید... نگذارید که افکار منفی به شما هجوم بیاورند... ببین فکرهای منفی هجوم می آورند اما فکرهای مثبت رو دونه دونه باید جمع کرد...
    من فکر می کنم شما دو نفر همدیگر رو دوست دارید... وقتی جریانات روز زن رو گفتی.. این موضوع برای من واضح بود.. خیلی زیبا بود!
    من خیلی ها... خیلی ها رو می شناسم بعد از ازدواج رفتند و کلی کار روی بدن و صورتشون کردند... خیلی ها با ترغیب و اصرار شوهرشون! یعنی اینها رو شوهرشون دوست نداره؟!؟! اگر فردا به شما بگه مثلا به خودت برس! یعنی دوستت نداره؟ نه به هیچ وجه ذهنتون رو درگیر نکنید! زندگی اینطور نیست!! شما انتخاب شدید... شما انتخاب کردید! در جهت ارتقای یکدیگر تلاش کنید! بی منت... بدون اینکه ذهنیت خود رو خراب کنید و بدونید این افکار که دوست داره شکل فلانی شم و ... اصلا صحیح نیست! مخربه! داغون کننده است! ایشون فقط می خواد که شما زیبا تر بشی... همین!
    به هزار دلیل! چون دوستت داره... چون دوستت داره!
    از عشق و دوست داشتن سو تعبیر نکنید... رها کنید عشق رو تا بتونه شما رو به سمت هم بکشونه! نگذار زندگی شما با سو تفاهم های مکرر گره بخوره!
    امیدوارم همواره خوش باشید...

  15. 2 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    sci (شنبه 07 خرداد 90)

  16. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    جناب sci عزيز، بنده با نظر شما چندان موافق نيستم! ببينيد ، يه موقع هست مرد از زنش ميخواد كه فلان آرايش رو براش انجام بده ، يا مثلا فلان لباس رو بپوشه ، يا از خانمش ميخواد بره ورزش كنه و اندامش رو بهتر كنه...همه اينا خوبه و بحثي در موردش نيست...ولي...
    ولي عمل جراحي خيلي فرق ميكنه!! چون
    - يه جور تغيير دائمي محسوب ميشه!
    -خطرات و ريسك هاي خاص خودش رو داره!
    -هزينه زيادي داره! ( كه در اين مورد و ماجراهاي مربوط به هزينه عمل خود آيلارا جان توضيحاتي دادن!!)
    -البته ميشه از تمام موارد بالا هم چشم پوشي كرد به شرطي كه خود شخص هم مايل به اين عمل باشه!!!! كه در مورد خانم آيلارا اين موضوع هم وجود نداشته!!
    پس مشخص ميشه كه كار شوهر ايشون درست نبوده!
    به نظرم چندان صحيح نيست كه ما يه نفر رو انتخاب كنيم و بعد از مدتي سعي در ايجاد تغييرات خاص(و مهمتر از همه ، بر خلاف ميل خود شخص !) داشته باشيم.

    البته آيلارا خانم، اينارو نگفتم كه ناراحتت كنم و فكرت رو مشغول كنم.بالاخره شما عمل كردين و ديگه فكر كردن بهش فايده اي نداره پس ديگه اصلا به اين مسئله فكر نكن.انشااله كه عملت هم خوب شده باشه ، و مشكلاتت هم يكي يكي حل بشه.

  17. 3 کاربر از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده اند .

    mehrdad_m (جمعه 06 خرداد 90)

  18. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: واقعا مشكلم داره جدي ميشه

    [

    وقتي پيش هم هستيم اين مشكلاتمون خيلي خيلي كمرنگ ميشه ولي همينكه دور شد اصلا ظاهرش نشون نميده كه ناراحته از رفتن ولي همينكه رفت شهر خودشون و پاش رسيد به خونشون اين رفتاراش شروع ميشه و اينكارارو ميكنه
    [/quote]
    #######
    ایلار عزیزم
    شما خودت یه مشکل اساسی الان تو نوشته هات گفتی اونم دوریش از شماست که سبب میشه بهانه بگیره و رفتارهای سینوسی انجام بده
    البته هرکدوم از دوستان نظری دارن ولی من فکر می کنم نباید نه اینقدر ضعیف رفتار کنی که همسرت هر نیم ساعت بگه طلاق و عادت کنه با این کلمه جلوی دهن شما رو بگیره نه اینقدر مستبد که حس کنه شمام طلاق از خوداتون فکر میکنم رفتار بینابین بهترین
    ولی در عین حال تصور میکنم همسرتون خیلی مهارت زندگی بلد نیستن و شما با هنر خودت میتونی یادش بدی
    مثلا" وقتی حس میکنی داره بهانه می گیره جای پر و بال دادن به موضوع مورد بهانش خودت راجع به مساله ای که میدونی واقعا" عامل ناراحتیش توضیح بدی و خودتم همیشه شفاف حرف بزنی گله هات مطرح کنی بدون اینکه اونو مقصر گله هات جلوه بدی و ....
    در عین حال البته نمیدونم نظرم صحیح یا غلط ولی من باور دارم وقتی ما بخاطر طرف مقابل
    غیر معقول خودمون تغییر میدیم یا به نوعی خودمون فراموش میکنم (البته تاکید میکنم تو امور غیر منطقی یا کاملا" شخصی سلیقه ای) جای تاثیر مثبت تاثیر عکس داره یعنی اون احترام ارزش از دست میدیم یعنی اون جذابیت لازم از دست میدیم واسه همین گاهی بهتره یکمم خودمون باشیم



  19. 3 کاربر از پست مفید sahra100 تشکرکرده اند .

    sahra100 (شنبه 07 خرداد 90)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.