بازم تشکر می کنم / اما فکر کنم یه سوء تفاهم هایی پیش اومده.
کد:
این خانوم اونی که شما می خواهید نیست. این عقاید مشترک و ...هم از هفته ی اول قبل از ازدواج یادتون می ره. زندگی مشترکه، نه میزگرد علمی یا سیاسی.
با نظرتون مخالفم ! خوب شما تفاهم رو تو چه چیزایی میدونین ؟؟ این مسائل هم زیر مجموعه ی تفاهم قرار میگیره. ما هر دومون یه جور فکر میکنیم و دیدمون به دنیا یه جوره. دغدغه های ذهنی مون یه چیزه. جفتونم به کارای فرهنگی و خیریه و... علاقه مندیم و تو این فعالیت ها با هم آشنا شدیم.
خوب تو زندگی مشترک از چه چیزایی حرف میزنن که میزگرد علمی نشه؟؟ همه ی این مسائل رو میذارن بمونه تو دانشگاه و ...و حتما میگن بی خیاله اونا بیا از سکس حرف بزنیم ؟؟!!
ما کلی دیدگاههای مشترک داریم هر دو از ادبیات و فلسفه و... لذت می بریم ،هر دم از بی نظمی و سهل انگاری دیگرون اذیت میشیم و بدمون میاد.و...
[/quote]
شما موی دست و بازوی ایشون را کجا دیدید؟
یه چیزی که برای من جالبه اینکه ایشون چادری هستند اما به درخواست شما بعضی وقتها مانتو پوشیده اند.... اینکه کسی تکلیفش با خودش مشخص نباشد خیلی جالب نیست.
منظورم موی دست و ساعدشون بود نه بازو !!
خوب تو ارتباط هایی که با هم داشتیم و با هم بودیم دیدم.
نه ایشون خیلی هم آدم معتقد و مقیدی هستن . مگه مانتو بی حجابیه؟؟ ایشون با رعایت حجاب کامل و به احترام من اومدن. نگفتم که فشن کرده!!
چه حرفا!! قبلا گفتم که تعصب بی مورد رو چادر ندارن و آگاهانه چادر سر می کنن.
ببخشید یه مشکلی پیش اومد باید برم . فعلا .
بازم از همگی
ممنونم.
منتظر جواب سوالام هستم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)