به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 73
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    ضمن احترام به نظر دوستان من با این جمله ی عادی شدن قیافه مخالفم.

    یه خنده ی قشنگ به نظر من همیشه قشنگه.

    من چشمهای برادرزاده ام را دوست دارم، این چشمها و این نگاه هیچوقت برای من تکراری نشده. شاید یه روزهایی عادی از کنارش گذشتم ولی هنوز هم حداقل هفته ای دو سه بار نگاهش مجذوبم می کنه. آرومم می کنه. مثال زدم که بگم من عملا تجربه اش کردم. اما در مورد همسر؟!؟!

    من نمی دونم چرا بعضی ها می گن تکراری می شه. عادی می شه.

    سلیقه ای و نسبی بودن این مساله را قبول دارم، اما اگر به دل بشینه به نظرم همیشگیه!


  2. 6 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (پنجشنبه 12 اسفند 89)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    بله، درسته.
    ولی یک موقع هست شما یک نفر را برای این انتخاب می کنی چون خوشگل و جذابه. و شما این رو با بقیه مقایسه کردی و همینطور روی حساب حرف بقیه که گفتند آره، این خیلی زیباست انتخابش می کنی. اصلی ترین معیارت هم همینه.
    در این مورد من می گویم این زیبایی بعد از یک مدت دیگر به چشم نمی آید. مخصوصاً وقتی به علت تفاوتها اختلافها شروع شود، شاید دیگر حتی او به نظرت زشت شود.

    ولی یک موقع هست که در مسائل اصلی با طرف مقابل تفاهم داری. همینطور طرف مقابل چهره ای دارد که برای شما و نسبت به سلیقه شما زیبا و دلنشین است. بعد از ازدواج هم به علت انتخاب صحیح و برخوردهای درست اختلافهای بزرگ هم ان شا الله نخواهید داشت، یا اینکه حلش می کنید. خب، ظاهر چنین کسی هم همیشه برای شما زیبا خواهد ماند. حتی شاید او در مقایسه با دیگران ظاهری متوسط داشته باشد.

    شاید منظورم را خوب نرسوندم.

    من هم صورت خواهرم را دوست دارم و همیشه به نظرم یک دختر بسیار زیباست.

  4. 4 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (سه شنبه 06 اردیبهشت 90), meisam317 (پنجشنبه 18 تیر 94)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    بازم تشکر می کنم / اما فکر کنم یه سوء تفاهم هایی پیش اومده.
    کد:
    این خانوم اونی که شما می خواهید نیست. این عقاید مشترک و ...هم از هفته ی اول قبل از ازدواج یادتون می ره. زندگی مشترکه، نه میزگرد علمی یا سیاسی.
    با نظرتون مخالفم ! خوب شما تفاهم رو تو چه چیزایی میدونین ؟؟ این مسائل هم زیر مجموعه ی تفاهم قرار میگیره. ما هر دومون یه جور فکر میکنیم و دیدمون به دنیا یه جوره. دغدغه های ذهنی مون یه چیزه. جفتونم به کارای فرهنگی و خیریه و... علاقه مندیم و تو این فعالیت ها با هم آشنا شدیم.
    خوب تو زندگی مشترک از چه چیزایی حرف میزنن که میزگرد علمی نشه؟؟ همه ی این مسائل رو میذارن بمونه تو دانشگاه و ...و حتما میگن بی خیاله اونا بیا از سکس حرف بزنیم ؟؟!!
    ما کلی دیدگاههای مشترک داریم هر دو از ادبیات و فلسفه و... لذت می بریم ،هر دم از بی نظمی و سهل انگاری دیگرون اذیت میشیم و بدمون میاد.و...
    [/quote]


    شما موی دست و بازوی ایشون را کجا دیدید؟
    یه چیزی که برای من جالبه اینکه ایشون چادری هستند اما به درخواست شما بعضی وقتها مانتو پوشیده اند.... اینکه کسی تکلیفش با خودش مشخص نباشد خیلی جالب نیست.
    منظورم موی دست و ساعدشون بود نه بازو !!
    خوب تو ارتباط هایی که با هم داشتیم و با هم بودیم دیدم.
    نه ایشون خیلی هم آدم معتقد و مقیدی هستن . مگه مانتو بی حجابیه؟؟ ایشون با رعایت حجاب کامل و به احترام من اومدن. نگفتم که فشن کرده!! چه حرفا!! قبلا گفتم که تعصب بی مورد رو چادر ندارن و آگاهانه چادر سر می کنن.

    ببخشید یه مشکلی پیش اومد باید برم . فعلا .
    بازم از همگی ممنونم.
    منتظر جواب سوالام هستم.

  6. کاربر روبرو از پست مفید nava تشکرکرده است .

    nava (پنجشنبه 12 اسفند 89)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    چرا کسی چیزی نمی گه؟؟

  8. #35
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    همه کلی صحبت کردند.
    شما دیگه چی دوست داری بشنوی؟ :)

    تصمیم با خودته

  9. کاربر روبرو از پست مفید hamed65 تشکرکرده است .

    hamed65 (جمعه 13 اسفند 89)

  10. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    ببخشید چون شما خیلی بی پروا در مورد اون دختر خانوم دارید حرف می زنید و اجازه هر اظهار نظری در مورد ایشون رو به خودتون می دید، من هم ترجیح می دم روشن تر بگم...

    جواب منو اینطور دادید :


    اما من در اون شدتي هم كه فكر مي كنين نيستم. چشم چرون هم نيستم در حد زياد

    اما راستش چند جمله شما از این حد خیلی فراتر رفته انگار. مثلا:
    ( پیشاپیش عذر می خوام که با ریز سنجی، حرفهای شما رو کنار هم می ذارم)


    - که با دیدن دخترای دیگه و کلیپ های خارجکی یه جورایی باعث میشه مقایسه کنم و در عذابم !!

    - یه جورایی این تیپ زدن ها و عشوه اومدن دخترا فکرمو به هم میریزه!

    - اما اندامش ( بالا تنه و...) زیاد مثل بعضی ها به چشم نمیزنه!( ببخشیدا)

    - البته بعضی از دخترا هم اندامشون زنونه است.

    - باید اینم قبول کرد که خیلی از دخترا چاق و دارای اندام زنونه هستن.



    شما ظاهرا همه دخترخانوما و حتی خانوما(چه داخلی چه خارجی!) رو رصد می کنید. هنوز زیاد نیست؟!

    بعد جالبه که می گید فکر می کنید و مطالعه می کنید.
    در مورد چی مطالعه می کنید که به این نتایج می رسید؟!

    دوست گرامی
    هر چه از این رابطه بیشتر بگذره این دودلی و شک شما تشدید میشه ...
    هی بر می گردید و از خودتون می پرسید : اگه از این قسمت خوشم نیومد؟ اگه اینجوری بود؟ ای وای چرا اینجاش اینجوریه؟! و هی عیب بیشتری پیدا می کنید!


    من یه سوال از شما دارم.
    برای چی می خواید ازدواج کنید؟




  11. 6 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    آویژه (سه شنبه 06 اردیبهشت 90)

  12. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    سلام دوست عزيز
    من فكر مي كنم كه براي ازدواج شما بايد طرف مقابلتان را همبنجوري كه هست قبول داشته باشيد و از چيزي كه همين الان هست خوشتان بيايد قاعدتا نبايد زياد ايشان را مقايسه كنيد و نبايد بخواهيد كه ايشان تغيير كند.
    مثلا كسي كه طرف مقابلش را دوست دارد(دوست داشتن واقعي) حتي نسبت به بيني نافرم آن طرف حس دارد چونكه آن بيني متعلق به فردي است كه دوست دارد.بايد توجه داشته باشي كه فرد مقابلت احتمال تغييرش بسيار كم و بسيار سخت است پس بايد درصد خيلي بالاي از چيزي كه الان هست را واقعا دوست داشته باشي و شما را راضي كند.
    همچنين اگر طرف مقابل شما فرد دلخواه شما باشد ناخودآگاه تمركز شما از روي خانم هاي ديگر برداشته مي شود و كم كم خانم هاي ديگر براي شما محو مي شوند و ديگر آنها را نمي بينيد چون فرد مورد سليقه و دلخواهتان را پيدا كرده ايد و او را با تمام ايراد هايش مي خواهيد.
    با توجه به نظراتي كه از شما خواندم من فكر مي كنم كه ايشان فرد دلخواه شما (حداقل الان) نيستند و دليلش هم كاملا به خود شما بر مي گردد چون شما تكلفيت را با خود مشخص نكرده اي كه واقعا چه مي خواهي.
    به نظر من ازدواج براي شما زود است و اگر قبل از اينكه واقعا پيدا كني كه سليقه و خواسته هايت چيست ازدواج كني سرخورده مي شوي
    شما داري به زور معيارهاي معنوي و اخلاقي را براي خودتان پررنگ مي كني در حالي برداشت من اين است كه معيارهاي ظاهري براي شما اولويت بالاتري دارد.
    به نظر من قبل از اينكه روي ادامه ي اين رابطه تمركز كني تمركزت را روي خودت بگذار.بر روي معيارهايت كار كن و دقت كن كه كداميك از اين معيارها واقعا براي خودت است و كداميك تحت تاثير شرايط و محيط است .مثلا ممكن است تحت تاثير خانواده ات باشد( ممكن است معيار تحصيلات داشتن خواهر برادرش تحت تاثير خانواده ات باشد) يا تحت تاثير جامعه ات باشد(مثلا مقايسه با دختران امروزي يك معيار تحت تاثير جامعه است) و ... و
    به نظر من با انجام اين كار خيلي بهتر مي توني پيدا كني كه چه مي خواهي و بعد از آن مي تواني تصميم بگيري كه آيا ايشان مناسب شما هستند يا نه
    موفق باشي

  13. 5 کاربر از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده اند .

    mahsa_mhmh (جمعه 13 اسفند 89)

  14. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 شهریور 90 [ 17:41]
    تاریخ عضویت
    1389-12-13
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    1,809
    سطح
    25
    Points: 1,809, Level: 25
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 184 در 70 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    سلام
    من تمام تاپيك رو خوندم
    با آخرين پست يعني پست مهسا خانم موافقم
    ببينيد دوست عزيز ازدواج كردن و انتخاب از يه جهاتي خيلي كوچيك مثل موبايل انتخاب كردن هست
    شما وقتي ميخواي موبايل بگيري نياز خودت رو بررسي ميكني و چيزي ميگيري كه نيازت رو برطرف كنه
    حالا يه وقت پاكت پي سيه يه وقت 1100
    اما تفاوت بزرگي كه با خريد موبايل داره و شما داري مثل خريد موبايل اقدام مي كني اينه كه
    در خريد موبايل شما ليستي از امكانات چندين موبايل رو بررسي ميكني و خيلي وقت ها بدون توجه به نياز حقيقي خودت يه چيزايي رو ملاك قرار ميدي
    مثلا بين 2-3 تا موبايل گير كردي، مياي روي قابليت push to talk بحث ميكني يا مثلا hsdpa داشتنش
    چيزايي كه ممكنه اصلا يه بار هم مورد استفادت قرار نگيره و حالا يكي كه داره ميري اون رو ميگيري
    ولي ازدواج ديگه اين جور نيست و اين غلطه كه اين كار رو در حد اعلا يعني كاري كه شما ميكني انجام بدي
    ببين اساسا مردها تنوع طلبن و اين غلطه كه گزينه هاي زيادي جلوي اين تنوع طلبي ذاتي خودتون بزاريد
    اينجا بايد ليستي از انتظارات حقيقي خودتون(ملاك ها) رو داشته باشيد و يه مورد رو با اون بسنجيد و انتظار هم نداشته باشيد كه فرد مورد نظر 100 درصد مطابق انتظارات شما باشه يا حتي 90 درصد البته اگه باشه خوبه امما معمولا اگه 70 درصد تطابق بود رو ازدواج موفق مي دونن
    پيشنهاد من اينه
    مدتي قطع رابطه كنيد
    به ديگران و همچنين اون خانم توجه و نگاه نكنيد
    سعي كنيد خودتون و خواسته هاي خودتون از زندگي و دنيا رو بررسي كنيد و بعد ملاك هاي خودتون رو ارزيابي كنيد
    حالا ايشون رو با ملاك هاي مهم خودتون ارزيابي كنيد
    ببينيد چند درصد از ملاك هاي مهم و چند درصد از ملاك هاي ديگه شما مي گيرند
    اونوقت تصميم بگيريد

    يا حق

  15. کاربر روبرو از پست مفید احمد علي تشکرکرده است .

    احمد علي (شنبه 14 اسفند 89)

  16. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    [/color]از همه ی دوستان تشکر میکنم. (ازاحمد علي، مهسا ، آویژه، حامد ، یاسا ، گل گلدون ، مینا ، دختر مهربون، نیکا امین و دیگر عزیزان)

    لازم به توضیحه که من حداقل تو این 4 ساله دانشگاهم به یه پختگی هایی رسیدم و با دوستان زیادی بحث کردم و مطالعه کردم. و با پسر 18- 19 ساله فرق دارم . فکر کنم بعضی از دوستان دچار برداشت نادرست شده اند که من همینجوری بدون فکر و بررسی از یکی خوشم اومده و به سرم زده که عرض یکی دو ماه ازدواج کنم. در پست اولم بیشتر به ابهاماتم اشاره کردم و عرض کردم که به این زودی ها قصد ازدواج ندارم و در حال بررسی هستم.


    بازم میگم اگه صرفا ظاهر واسم مهم بود؛ از اول دنبال دخترایی که در نگاه اول ظاهرشون به چشم میزنه میرفتم.من در معیارهایی که واسه خودم مشخص کردم حتی اونایی هم که 2 سال قبل نوشتم. اولویت اصلیم رو به باطن ؛ طرز فکر و شخصیت دختر دادم. ظاهر رو هم بیخیال نشدم و معتقد بودم و هستم که طرف باید به دل بشینه و..
    و زیادی قد کوتاه نباشه و اندام مناسب و خوبی هم داشته باشه. البته از قد بلند خوشم میاد. که منطق میگه باید متناسب و کوتاهتر از من باشه. که من 175 و ایشون 163 هستن که فکر میکنم به هم بیایم. نظرتون چیه؟؟





    یه خلاصه ای از معیارهای بررسی شده و مورد قبولم اشاره میکنم :


    1) قومیت و فرهنگ
    2)فاصله ی سنی
    3)رشته ی تحصیلی
    4) دیدگاه نسبت به مذهب و اسلام
    5)موقعیت واسه ازدواج (خواهر یا برادر مجرد بزرگتر یا کوچیک تر نداره)
    6) دیدگاه نسبت به موسیقی؛ رقص، سیاست ، عزاداری،آرایش، هدف، حجاب و پوشش و... که خیلی با هم نقاط و دیدگاه های مشترک داریم.(نسبتا ؛ نه صد در صد! )
    7) مسئولیت پذیری و منفعل نبودنشون ( که همین مورد باعث جلب نظرم در بار اول شد و نسبت بهشون حساس تر شدم و خوشم اومد؛ یه جورایی مثل خودمه!!)
    8) سطح خانواده (پدر و مادر) از نظر مالی و تحصیلات؛ که تو تحصیلات برادر خواهراش گیر کردم.
    9) علاقه مندی هاش (علاقه به مطالعه ، به آرامش و طبیعت، به شعر و ادبیات و...)
    10) درک و فهم و سطح فکری و پختگیش ؛ که واسم ارزشمنده
    11) عفت و حیاش

    12) احساسش نسبت به من و...

    اما یه چیزایی هم واسم مبهمه که دارم روشون فکر و مطاالعه میکنم و کمک و نظرات شما دوستان رو لازم دارم :
    [color=#006400] 1) بحث ظاهر و چهره ؛ واسم جذابیت داره و مخصوصا خنده هاشون رو دوست دارم. اما شک دارم. که یه مقداریش شاید از مقایسه کردن با اون یکی دختراست.که گفتم قیافه شون بی آرایش متوسطه.

    2) کلاس و ظواهر و مادیات و ثروت و از اینجور چیزایه ظاهری که کم ارزش هم هستند اما بازم واسه خودشون ضریب دارن. و مخصوصا که با فامیل و زن داداشام و خانوادشون مقایسه خواهند شد.

    در کل حرف مردم (یه جورایی دهن بین شدم و به شخصیت کمال گرام هم بر میگرده! )

    3) اندام ؛ که نسبتا حله ! فقط مساله ی موی زائد که قبلا هم به همراهه سوالایه دیگه پرسیدم و بی جواب موند که که منتظر جوابم.

  17. #40
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    بارها نظر همه این بود که شما باید دیدت رو به ازدواج و همینظور معیارهایت را تغییر دهی.

    شما می گی معیارهایت را مشخص کردی و اولویت اصلیت باطن است.
    ولی در این چهار صفحه که صحبت شده 95 درصد سوالهایت راجع به ظاهر این دخترها است.
    پس حق بده که همه فکر کنند شما دیدت اشتباهه.

    همین الآن دوباره راجع به قد سوال کردی. بعد می گی از قد بلند خوشت میاد. پس بالاخره از قد این خانم راضی هستی یا بیشتر دوست داری با یک قد بلند ازدواج کنی؟

    به نظر من شدیداً تردید داری، وگرنه اینجا نمی پرسیدی: قد من 175 است و قد اون 163، به هم میایم؟
    دوست داری چه جوابی بشنوی؟ یعنی اگر کسی بگوید به هم نمیاید، این را یک فاکتور منفی حساب می کنی؟
    یا اگر کسی بگوید به هم میاید، خیالت راحت می شود. نباید دنبال حرف مردم باشی. با این حال نظر خودم را می گم. فکر می کنم در ایران متوسط قد آقایون حدوداً همین 175 باشد، و خانمها هم حدوداً 165. پس از این نظر به هم میاید و قدتون متناسب است.

    من یک پیشنهادی دارم. به نظر من برو این قضیه رو با مادر پدرت مطرح کن.
    بگو با دختری آشنا شدی، تا حدودی ازش خوشت اومده و می خواهی در آینده با او ازدواج کنی.
    ببین نظر اونها چیه. بالاخره خانواده ها آشنا می شوند. مادر پدرت هم فکر می کنم خیلی بهتر می دونند این ازدواج به صلاحت هست یا نه. شاید آنها در همان چند جلسه اول متوجه تفاوتهایی شوند و تو را راهنمایی کنند.

    امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم.
    موفق باشی


 
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. بیخیال بودن همسرم یاحساسیت زیادمن
    توسط meh-di در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 94, 14:29
  3. حساسیت زیادی
    توسط ash در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:10
  4. حساسیت های زیادی نسبت به همسر
    توسط قلب تپنده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 دی 91, 21:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.