سلام
می دونم این تاپیک خیلی تکراری هست، ولی پیشاپیش از وقتی که میذارید از شما متشکرم

من دانشجو ام و 20 ساله و دختری که بهش علاقه دارم کمتر از 2 سال از من بزرگتر هستش.

در مورد خودم بگم:
من کلا اهل رابطه دوستی با خانم ها نیستم و اطلاعاتی که در مورد این خانم بدست آوردم، از راه های مختلف بوده، نه صحبت با خودشون. چون نمی خواستم تا از خودم مطمئن بشم، وارد مذاکره بشم و احساسات کسی رو به بازی بگیرم. من حدود 1.5 ساله که احساس می کنم واقعا از رفتار و اخلاقیات این خانم خوشم میاد (چون همکلاسی ایم) ولی تا حالا صبر کردم، شاید یه حس زودگذر باشه، ولی اینطور نیست انگار!!

به نظر من از نظر اخلاقیات و اینا برای هم مناسب هستیم (البته با مذاکرات بیشتر، مشخص می شه) ولی مشکلم اینه که آیا این 1 سال و چند ماه اختلاف سنی می تونه مشکل حاد ایجاد کنه؟
من سعی کردم همیشه منطقی باشم، و می دونم که عشق و علاقه بسیار شدید، برای حداکثر چند سال اول زندگی هست و بعدش مسائل دیگه میان وسط

حالا میخواستم در مورد اینطور موارد از دوستان مشورت بگیرم، البته فکر کنم تمام مقالات موجود در اینترنت رو خوندم، ولی بازم میخوام بیشتر مشورت کنم

فکر می کنم من بتونم خانواده خودم رو راضی کنم، ولی می ترسم که حرف ها و کنایه های بقیه، زندگی منو حاشیه ساز کنه

مجددا تشکر از تمام عزیزانی که وقت می ذارن

این رو هم اضافه کنم که من اکثر آیتم های ازدواج (شغل مناسب، درآمد، سربازی ، ...) رو ندارم و قصد هم ندارم الان ازدواج کنم ... فقط میخوام شرایط باشه که از دستش ندم، حتی اگر شده آشنایی خانواده ها و خواستگاری و عقد ... ولی زندگی مشترک (به صورت کامل) رو از زمانی که شرایطم کامل شد، شروع کنیم ... البته خودم همین الان هم کمی درآمد دارم ولی مساله سربازی پیش روم هست

مرسی از توجه شما