به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 75

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-8-21
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    3,440
    سطح
    36
    Points: 3,440, Level: 36
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    761

    تشکرشده 743 در 207 پست

    Rep Power
    39
    Array

    توقعات قبل از ازدواج

    سلام. قصد داريم حاشيه ي تاپيك چرا ازدواج رو در قالب توقعات قبل از ازدواج اينجا دنبال كنيم. دوستان اگر همراهي كنند ممنون ميشم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamishetanha
    سلام. قصد داريم حاشيه ي تاپيك چرا ازدواج رو در قالب توقعات قبل از ازدواج اينجا دنبال كنيم. دوستان اگر همراهي كنند ممنون ميشم.
    نقل قول نوشته اصلی توسط montana
    نقل قول نوشته اصلی توسط hamishetanha
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    همیشه گل اینایی که گفتی واقعیات جامعه بود یا خودتم همچین توقعاتی داری؟


    1.این تقصیر خودت دختر خانمه.کار و تحصیل حق همه ست.ولی توقعشو می تونه متعادل کنه.

    آقاي فرهنگ، خوب من نگفتم تقصير دختر نيست، تقصير اون هم هست. اما آقايون ميتونن بپذيرن همسرشون درس هم بخونه يا كار هم بكنه. البته انكار نميكنم كه دختر هم به نوبه خودش مقصره مثلا اينكه به ميگن: مدرك شوهر فقط فوق ليسانس!!!! من خودم مخالفم و عقيده دارم حتي اگر دكترا هم بگيرم، به زير ديپلم هم فكر ميكنم و به آدم بودنش توجه ميكنم نه به مدركش! شايد اعتراض كنن كه دختر مدرك رو ميكوبه تو سر شوهرش ولي من اينو در همه ي موارد قبول ندارم. چون افراد خوشبخت زيادي دور و برم ديدم كه مدرك زن از مدرك مرد بالاتره. به نظرم اگر مرد زنشو دوست داشته باشه موفقيت زنش رو موفقيت خودش ميدونه نه تحقيرش! ميخوان با هم زندگي كنن، رقابت كه ندارن. البته دختر هم بايد بي جنبه بازي هاشو بذاره كنار و مدركشو هي به رخ نكشه!

    4.ایده آل یه دختر داشتن و خونه و ماشینه.فکر نمی کنی پر توقعیه؟کسی که مالک خونه و ماشین نیست ینی آه در بساط نداره؟

    پر توقعي نيست، احتياطه. ماشين پيشكش، ولي حداقل بايد بتونه يه خونه مستقل واسه زنش اجاره كنه. خرج امروز مثل خرج بيست سال پيش نيست. مرد پشتش به موقعيت ماليش گرمه و زن پشتش به مرد. امروز هر خانواده اي كم جمعيت ترينش (دو نفره) ماهي 500 تومان خرجشه! اينم بخور نميره. خوب اگر شخص حقوقش كمتر باشه، (مثلا 400) و هيچ پس اندازي هم نداشته باشه، بي شك زن بدبخت ميشه! شما اگر خواهري دم بخت داريد يا داشتيد، راضي ميشيد به يه نفر كه نه توان اجاره خونه داره، نه حقوق چنداني داره نه ميتونه مراسم عروسي بگيره دختر بدين؟
    امروزه به چشم ميبينم كه خيلي از پسرها اينجوري اند و اگر هم نيستند، خيلي هاشون از خودشون چيزي ندارن و همه رو باباهه لقمه پيچيده داده دستشون.
    باز هم ميگم: مخاطب من كسايي هستند كه اين خصوصيات رو دارن و نه همه پسر ها و نه همه دختر ها. خواهش ميكنم جمع نبندين.
    من می تونم یک سوال از شما بپرسم؟ یک پسر جوون که که تا 25 سالگی درس خونده ، اگر پدر پولداری نداشته باشه ، چطور باید ماهیی 800 هزار تومان درآمد + خونه اجاره ای + پیشکشی ماشین داشته باشه؟
    دختر چی باید داشته باشه؟ فقط دختر بودن و قیافه داشتن کافیه؟

  2. 5 کاربر از پست مفید hamishetanha تشکرکرده اند .

    hamishetanha (پنجشنبه 07 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. +تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 88
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 88, 11:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.