سلام وخسته نباشی به دوستان عزیز
من پسری 29 سال6 سال پیش ازدواج ناموفقی داشتم عقدشده بودیم هنوزعروسی نکرده بودیم ازهم جداشدیم خیلی ضربه سخت برپیکرو روان بی گناه من وارد شدکه بعدها فهمیدم وابستگی من بهش وابستگی عصبی بود نه چیزه دیگه ای.حالا 3 ازاون روزهای لعنتی میگذره یکی ازاشناهامون یه خانمیوبرامون معرفی کردندگفتند که 28 سالشه یعنی ازمن1 سال کوچیکتره بعده اینکه مادرم اینا رفتن ببیننش دخترخانم گفته 30 سالشه واینم بگم خواهرمادرم انقدراین دختروتعریف میکنندمیگن همین دختراولین واخرین دخترخوبیه که خدافرستادتش زمین نمیدونم دو دلم برم ببینمش یا نه....توروخداکمکم کنیدممنونتون میشم