داستان بسیار زیبایی بود ای کاش همه ما آدمها قدر تمامیه لحاظاتمون رو بدونیم و حقیقتیه که لذت زندگی در همین لحظه های کوتاهه که فراون در اطراف ما وجود داره فقط کافیه یکم به خودمون بیاییم اونوقت خواهیم دید که زندگی خیلی رام و جذابه ولی ما خودمون مگه میذاریم ......





پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)