رفيق كمي ارووم تر!!!
گويا شما بيشتر از خود m r a عصباني هستين!!؟؟
بهتره بهتون ياداوري كنم كه تلاش اين تالار بر اينه كه زوجين در حد امكان به طلاق و ...فكر نكنن...و در حد امكان صلح و سازش بينشون برقرار بشه پس بهتره اتيش بيار معركه نباشيم و دلگرمي بهشون بديم تا بتونن مسئله رو حل كنن....اين راهش نيست كه بدون شنيدن حرفهاي خانم ايشون حكم صادر كنيم...
بنده در حال حاضر نه وقتش رو دارم و نه انرژي لازم رو دارم براي اينكه بيام بشينم حرفهام و منظور از حرفاهام رو براي شما شرح بدم...
قطعا يه خانم بدون هيچ زمينه درگيري و بحث سر اين موضوع كه تو چرا به خانواده ي من پول قرض ندادي زندگي و همسرش رو ترك نميكنه!!پس مشخصه كه مشكل از جاي ديگه اي نشات گرفته و به اينجا كه رسيده خودشو نشون داده!!
قبل از تفسير توصيه هاي ديگران كمي دقت كن![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)