سلام دوستان
نمیدونم از کجا شروع کنم.خیلی عصبی ام.
پدرم 6-7 سال پیش با خانمی رابطه داشت که ما فهمیدیم و با کلی التماس و گریه و زاری مادرم ، بابام مثلا اون خانم رو ول کرد.ولی گویا اون خانم اونقدر شیفته پدرم بود که فراموشش نکرد.تو این مدت ما و محصوصا مادرم خیلی عذاب کشیدیم.
دو سه ماه بود که باز بابام به مامانم کم محلیی میکرد و سر هر چیز خیلی بیخود قهر میکرد.مثلا همین دو ماه پیش سر یه مسئله پیش پا افتاده بابام با مامانم قهر کرد و جاشو جدا کرد و 2 ماه قهر بودن.
الان مامانم بهم زنگ زد و گفت بیا خونه ما کار مهمی باهات دارم.
وقتی رفتم دیدم مامانم خیلی ناراحته و بابام هم خونه نیست.
مامانم گفت بابام گفته من اون خانم رو خیلی دوست دارم و آرزومه که بهش برسم.تو سر راه منی.من میخوام اونو صیغه کنم.حالا میل خودته یه تصمیمی بگیر.یا برات به آپارتمان کوچیک میخرم برو اونجا زندگی کن . یا همینجا باش و تحمل کن و با من کاری نداشته باش من میرم پی آرزوم.
یه ماه هم وقت داری تصمیم بگیری

بچه ها به نظرتون چیکار کنیم؟؟؟مامانم نه حقوق داره و نه فامیل
ترو خدا زود جوابمو بدین حالم خیلی بده