به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 54
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آبان 89 [ 22:52]
    تاریخ عضویت
    1389-3-29
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    2,590
    سطح
    30
    Points: 2,590, Level: 30
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    فقط میتونم بگم که خدا کمکت کنه. . .

  2. کاربر روبرو از پست مفید gharoon تشکرکرده است .

    gharoon (جمعه 28 آبان 89)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 تیر 90 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1389-4-13
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,036
    سطح
    27
    Points: 2,036, Level: 27
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    124

    تشکرشده 124 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    سلام دوست من.

    اصولا یه آدمی که در حال طلاقه فکر نکنید که در وضعیت روانی متعادلیه، اون بنده ی خدا داشته و داره بد ترین روز های زندگیش رو میگذرونه و احتمالا خود آگاهی زیادی هم نداره که داره چیکار میکنه!

    اما درباره ی اینکه چرا در فراموش کردنش به مشکل برخوردید، تقریبا موضوعه عادیه. من فکر می کنم وارد یه سری بازی های روانی شده بودید و احتمالا موضوعی که شما رو متحیر کرده و جذب این موضوع شدید که پیگیر بشید الان چیکار میکنه، کنجکاویه! در صورت داشتن وقت آزاد پیشنهاد میکنم کتاب "بازی ها" نوشته ی "اریک برن" رو مطالعه بفرمایید.

    اما برای فراموشی و قطع کامل عواطف حدود 6 ماه زمان نیاز هست، در آرامش باش دوست من!

  4. کاربر روبرو از پست مفید SENSEI تشکرکرده است .

    SENSEI (جمعه 28 آبان 89)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آبان 89 [ 20:47]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    1,751
    سطح
    24
    Points: 1,751, Level: 24
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    بستگی به هدفت از این رابطه داره اگر فکرای بد توو سرته همین الان بهم بزن.اون توو شرایطه روحیه خوبی نیست ممکنه ندانسته دست به کاری بزنه که بعد ها پشیمون شه اونوقت تورو لعن و نفرین میکنه وتوو قربونیه خواسته های زود گذر اون میشی ولی اگه قصدت خیره با اراده برو جلو و اسیر هوای نفست نشو حتی اگه اون ازت بخود !!!!

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1389-6-22
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,903
    سطح
    26
    Points: 1,903, Level: 26
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    دوست من سلام.
    منم مثل خودتم.از يك سال پيش يكي كه داشت طلاق مي گرفت مي گفت كه دوسم داره و داشته و هرچي بهش گفتم چرا ازدواج كردي جوابي واسه گفتن نداشت.راستشو بخاي اينجور زنا چون از لحاظ روحي رواني تو فشارن يه جوري مي خوان اين كمبود رو جبران كنن و ديگه به هيچي فكر نمي كنن مثل خودم كه بعد از يكسال تماس و رابطه و ... ديگه زنگ نزد و منم خداييش داشتم ديوونه مي شدم.حالا توصيه منم به تو اينه چون خود من چند ماهيه شروع كردم.
    اول تلنفنت رو خاموش مي كني.اگه زياد زنگ مي خوره ميتوني خطتو عوض كني.
    فكر نكردن به اون.
    بالا بردن اطلاعات مربوط به ازدواج و روحيات زنها
    تا قبل از ازدواج دميدن در تنور احساسات ممنوع : چيزي كه منو داغون كرد و الان يك سالي هست كه از زندگي عقب افتادم.بيخيال شو ولي اينايي كه بهت گفتم انجام بده مثلا وسوسه نشي بري سراغ تلفن چيزي كه بارها به سمتم اومد.
    موفق باشي

  7. 3 کاربر از پست مفید ainaz6 تشکرکرده اند .

    ainaz6 (یکشنبه 30 آبان 89)

  8. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 اسفند 92 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-22
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    ممنون از راهنماییتون
    ولی مشکل من اینه که اون چرا میخواد من نگهداره با وجود این همه بی احترامی و شکی که بهش دارم ، چرا ابراز علاقه نسبت به من میکنه ، دوستش داره ازدواج میکنه هی میگه از خواستگار دوسش یاد بگیرم ، میگم چی میگه بیخیال من منظورش متوجه ام ولی اون به درد من نمیخوره ، نمیدونم چرا میخواد نگهم داره فایدش براش چیه از نظر جنسی که نمیاد من ببینه ، از نظر روحی که دیدنی در کار نیست و ....
    این همه خانم نمیتونن بگن که این خانم از من چی میخواد چرا با وجود اینکه میدونه من نمیخوامش باز اسرار داره من باهاش بمونم ترکش نکنم چرا ؟

  9. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    نقل قول نوشته اصلی توسط sheitoon
    ممنون از راهنماییتون
    ولی مشکل من اینه که اون چرا میخواد من نگهداره با وجود این همه بی احترامی و شکی که بهش دارم ، چرا ابراز علاقه نسبت به من میکنه ، دوستش داره ازدواج میکنه هی میگه از خواستگار دوسش یاد بگیرم ، میگم چی میگه بیخیال من منظورش متوجه ام ولی اون به درد من نمیخوره ، نمیدونم چرا میخواد نگهم داره فایدش براش چیه از نظر جنسی که نمیاد من ببینه ، از نظر روحی که دیدنی در کار نیست و ....
    این همه خانم نمیتونن بگن که این خانم از من چی میخواد چرا با وجود اینکه میدونه من نمیخوامش باز اسرار داره من باهاش بمونم ترکش نکنم چرا ؟
    سلام
    اگر این تاپیک رو دوباره مرور کنید میبینید که دوستان شمارو به طور کامل راهنمایی کردند . از جمله راهنمایی خود من :

    سلام
    دوست من شروع و ادامه دادن این رابطه یک اشتباه محض بوده و هست . و عواقب خیلی بدی هم خواهد داشت .
    مسئله اصلی تموم کردن کردن این رابطه ی غلط هست . وشما باید بر این مسئله تمرکز کنید .
    فکر کردن به این که چرا زنگ میزنه و چرا نمیخواد جدا بشه و ... هیچ دردی از شما دوا نمیکنه و سودی هم برای شما نداره و فقط میتونه یه بهانه برای ادامه دادن این راه اشتباه باشه .

  10. کاربر روبرو از پست مفید digitalman تشکرکرده است .

    digitalman (چهارشنبه 10 آذر 89)

  11. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 اسفند 92 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1389-6-22
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    3,321
    سطح
    35
    Points: 3,321, Level: 35
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    سلامی دوباره ؛

    مشکل من اینه که نمیخوام بهش ضربه ای دوباره وارد بشه ، چند روز پیش بهش گفتم دارم میرم خواستگاری و بعدش بهش زنگ زدم گفتم دیگه کارها تموم شده دیگه بهم زنگ و اس نزنیم
    قبول کرد به سختی خداحافظی کرد ولی انگار نه انگار چند روز بعدش تک انداخت تا اینکه باز دیروز زنگید و خیلی با حالت کارآگاهی رفتی ، چی شد ، کی مراسم عقدته ، بهم حلال شدید ، داری مشکوک میزنی نکنه ...
    داستان خواستگاری من کاملاً دروغ محض بود و اونم چون من میشناسه نتونسته باور کنه نیدونم چکار کنم
    خطمو عوض کنم که نمیشه چون همه من با این خط میشناسن بعدشم تا حالا نشده به خاطر زن یا دختری خطمو یا چیزی از خودم دور کنم ، اینم بگم خودم سر دوراهی موندم که اگه ولش کنم چه لطمه ای بهش وارد میشه ؟
    حرف تمام شم ودوستان هم جدایی هست هیچ راهنمایی دیگه ای ندارید .

  12. #38
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    شما هیچ مسئولیتی در رابطه با ایشون نداری ، شما فقط مسئول حال و آینده خودتی .

    با کنجکاوی بر اینکه چرا رهام نمی کنه ، فقط وسوسه ات بیشتر میشه به ادامه و میل به اینکه بفهمی آیا خیلی عاشقته که ول نمیکنه ، که اینا همه جز آسیب هیچی برای شما نداره .

    اگر این رابطه رو کامل و ضربتی قطع نکنی ، مطمئن باش فردا که ازدواج کردی ، تماسهای این خانم زندگیت را دچار مشکل خواهد کرد و رابطه شما و همسرت را مختل خواهد کرد .

    ما گفتنیها را گفتیم خود دانی و عواقب میدون دادن به این رابطه

    هشدار هشــــــــــدار از عواقب



    .

  13. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (یکشنبه 12 دی 89)

  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    سلام
    تو سن و سال شما وقتی خانمی اصرار در ادامه رابطه داره فرد به خودش می باله که من چی دارم که او این همه من و می خواد و ....
    دقیقا حسی که تو داری. تو یک ادم معمولی هستی فقط اون بهتر از تو پیدا نمی کنه.
    دفعه قبل بهت گفتم به خاطر رابطه جنسی که داشتید در زمان متاهلی ایشان شما به هم حرام ابدی هستید.
    خب ازدواج که نمی تونید بکنید. خودتون بگید باهاش بمونید که چی بشه؟
    هر دو به هم وابسته تر می شین فرصتهای ازدواج از هردوتون گرفته می شه. با یک عذاب وجدان شدید و افکار به هم ریخته بابت شک و تردیدات می خوای ادامه بدی اخرش به کجا می رسی؟
    خودت اینا رو از خودت بپرس!
    حالا اون دنبالته فرض کن از تو بهتر پیدا نکرده. فرض کن دوستت داره. فرض کن سر گرمی خوبی براش هستی. چه فرقی به حال تو داره؟
    شما اصرار داری بدونی چرا اون دنبالته؟! با فرضهای بالا چی شد؟ چه فرقی برات کرد.
    شما دلت می خواد ما این رابطه رو تایید کنیم و بگیم ادامه بده و شما هم ادامه بدی. به خدا به ضررته.
    ببینم اصلا تو مطمئنی او از همسرش جدا شده؟
    مخلص کلام:
    تمام این رابطه ضررش متوجه تو هست. بی خیالش شو.

  15. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 89 [ 11:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-11
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,564
    سطح
    22
    Points: 1,564, Level: 22
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5
    تشکرشده 5 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    با سلام به نظر من خود شما بیشتر تمایل به ادامه این ارتباط دارید وگرنه این همه موشکافی و اصرار برای این ارتباط خیلی موردی ندارد خود شما هم از خودتان اطمینان ندارید و نمیدانید که چه تصمیمی گرفته اید بنابراین دنبال جواب های تاییدی از سوی بقیه اعضا میگردید که کار شما رو تایید کنند و این تایید وجود ندارد بنابراین اگر از دوستان خود راهنمایی خواستید همه نظر به قطع این ارتباط دارند مگر اینکه خود شما به دنبال ادامه این رابطه هستید و اگر اینطور راحت هستید پس به آن ادامه بدهید .موفق باشید و در تصمیم خود راسخ .


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.