یکی از رسم های قدیمی ازدواج نشون کردن دختر و پسر برای همدیگه ست.

نظر شما راجه به این رسم چیه؟موافقید یا مخالف؟

توضیح:فرض کنید من الآن شرایط ازدواج ندارم از یه دختری خوشم اومده،برای اینکه دختره رو از دست ندم می ریم خولسگاری

ولی چون شرایط ازدواج رو ندارم،دختره رو مثلن با حلقه نشون می کنیم (نامزد نمی شیم) تا هر وقت من شرایطم جور شد

اقدام جدی تر انجام بدیم.