به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 42
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    سلام ممنون عزيزم
    دوست دارم از مطالبتئن،بايد بگم خيلي دوست دارم برم پيش مشاور و بالاخره پس اندازي برا روز مبادا دارم که برا همين روزا استفاده بشه ولي از اونجايي که مدام چک ميکنه من کجا ميرم ميترسم بدون اينکه اون بفهمه برم مشاوره و به=عد بفهمه و بد جوري عصباني بشه،در ضمن خيلي سعي ميکنم دانشم رو تو زمينه زناشويي بالا ببرم ولي وقتي ميخوام به اين برسم که راجع به موضوع هاي مهم که ميدونم اون هم خيلي حساسه صحبت کنم ميترسم،ترسم هم بيشتر از اون موقعي شروع شده که اولين بار چند روز بعد از ازدواجمون دست روم بلند کرد و با عرض معذرت کتک بعدي خوردم،اميدوارم درکم کنيد که چي ميگم و چون عملش با فحشهاي رکيک هم ادامه داره ديگه بدتر ميشه و من چاره اي جز سکوت ندارم،با اينکه شايد خيلي دوستم داشته باشه ولي چون اين کارا رو کرده بيشتر موقع ها ارزشي برا دوستداشتنش قائل نيستم و مطمئن هم نيستم.

  2. #32
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    دوستان تالاري سلام
    مثل اينکه مسئله من خيلي خسته کننده و عصاب خورد کنه که کسي ديگه کمکم نميکنه ، اميدوارم دوستان بيشتر کمکم کنند ، بعد از آخرين نوشته هام که مدتي ميگذره ، بارها و بارها با همسرم بحث داشتيم ، متاسفانه اين همسرمه که سر چيز کوچيک قهر ميکنه و ادامه ميده و به قول خودش اگه من هم مثل اون بودم سال به سال نميتونستيم با هم صحبت کنيم ، ولي چه جوري با اين يکي موضوع هم کنار بيام ، من بخاطر زندگيمون کوتاه ميام مجبورم کوتاه بيام ، نميدونم کار درستي ميکنم يا نه ، خيلي دلم ميخواد شما دوستان هم نظر ميداديد ، بارها و بارها بهش گفتم تو بلد نيستي معذرت خواهي کني ، تو زيادي حساسي و متاسفانه بيشتر از اينکه انتظاراتم رو برآورده کني ازم انتظار داري خودش هم قبول داره ولي وقتي پاي عمل ميرسه نميتونه خودش رو کنترل کنه ، بارها و بارها از شکل و قيافه ام از حرکاتم ايراد گرفته( بايد بگم از نظر ظاهري مشکلي ندارم و قيافه ام هم خوبه) که چرا اينجوري ميگي ، چرا اينجوري کردي ، چرا ابروهات اينجوريه ، چرا خسته اي و ... ميدونيد دلش ميخواد من هم وظايف زن بودنم رو خوب انجام بدم و هم تو بيرون از خونه هم تمام تلاشم رو بکنم ولي اخه من چقدر بايد توان داشته باشم که همه چيز درست و کامل و بي عيب باشه ، به نظرتون اين خودخواهي نيست؟؟؟؟

    دوستان تالاري سلام
    مثل اينکه مسئله من خيلي خسته کننده و عصاب خورد کنه که کسي ديگه کمکم نميکنه ، اميدوارم دوستان بيشتر کمکم کنند ، بعد از آخرين نوشته هام که مدتي ميگذره ، بارها و بارها با همسرم بحث داشتيم ، متاسفانه اين همسرمه که سر چيز کوچيک قهر ميکنه و ادامه ميده و به قول خودش اگه من هم مثل اون بودم سال به سال نميتونستيم با هم صحبت کنيم ، ولي چه جوري با اين يکي موضوع هم کنار بيام ، من بخاطر زندگيمون کوتاه ميام مجبورم کوتاه بيام ، نميدونم کار درستي ميکنم يا نه ، خيلي دلم ميخواد شما دوستان هم نظر ميداديد ، بارها و بارها بهش گفتم تو بلد نيستي معذرت خواهي کني ، تو زيادي حساسي و متاسفانه بيشتر از اينکه انتظاراتم رو برآورده کني ازم انتظار داري خودش هم قبول داره ولي وقتي پاي عمل ميرسه نميتونه خودش رو کنترل کنه ، بارها و بارها از شکل و قيافه ام از حرکاتم ايراد گرفته( بايد بگم از نظر ظاهري مشکلي ندارم و قيافه ام هم خوبه) که چرا اينجوري ميگي ، چرا اينجوري کردي ، چرا ابروهات اينجوريه ، چرا خسته اي و ... ميدونيد دلش ميخواد من هم وظايف زن بودنم رو خوب انجام بدم و هم تو بيرون از خونه هم تمام تلاشم رو بکنم ولي اخه من چقدر بايد توان داشته باشم که همه چيز درست و کامل و بي عيب باشه ، به نظرتون اين خودخواهي نيست؟

  3. #33
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    سلام دوستان تالاري و مدير محترم تالار همدردي
    عيد همگي مبارک

  4. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    سلام می می عزیز

    عید شما هم پیشاپیش مبارک خانمی

    امیدوارم تو خونه تکونی دلت این آخر سالی همه افکار منفی رو بیرون ریخته باشی و خودت رو واسه یه سال سرشار زیبایی و امید آماده کرده باشی.

    نمی خوای تصمیماتت رو برای تغییرات مثبت و سازنده و بهبود روابطت با همسرت تو سال آینده بهمون بگی؟

  5. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    صباي عزيز سلام
    سلام نو مبارک ، اميدوارم هم شما و هم بقيه دوستان تالاري و همچنين مدير همدردي سالي پر از شادي و موفقيت پيش رو داشته باشيد ، ممنونم که دردلهاي منو ميخونيد ، راستش تو اين مدت به اين نتيجه رسيدم که شوهر من جزو اون دسته مردايي هست که فقط حرف خودش و کار خودش رو قبول ميکنه و اگه اشتباهي کرد حاضر به پذيرشش نيست ، دوستان تعريف زيادي از کتاب زنان شيفته کردن ، تصميم دارم زودتر اونو پيدا کنم و بخونم، هر طور شده پيش مشاور برم چون حس ميکنم من خودم هم مشکل دارم که نميتونم با همسرم راحت کنار بيام ، از طرفي بعضي از خصوصيات منفيش به قول خودش از موقعي که با من آشنا شده شديدتر شده و قبلا به اين شدت نبوده و من اينو از جانب خودم ميدونم که نتوستم اونجور که بايد حرفمو بهش بفهمونم يا يه کاري کردم بجاي اثر مثبت نتيجه عکس داده ، يه چيزي که هست اينه که يه اتفاق مهم تو اين مدت افتاد و اون اينکه همسرم يه روز بعد از اين که روز 26 اسفند خانوادم برام عيدي آوردن بهم گفت فردا پس فردا ميريم يه حساب به نامت باز ميکنيم و از اين به بعد پس اندازهامون رو تو اون ميريزم ، راستش باورم نميشد بخواد همچين چيزي بگه ، البته تعجب و خوشحاليم رو زياد بروز ندادم تا فکر کنه کار شاقي برام کرده و همينطور هم شد ، البته پولي که تو حساب اون گذاشتيم خيلي بيشتره ولي من همين رو هم غنيمت ميدونم ، راستش فکر کنم کارهاي غير مستقيم من براي اينکه بفهمه من منظورم چيه نتيجه داده و اين کار رو کرده يا شايد هم همين قصد رو داشته در هر حال يه ذره خيالم راحت شد ، ولي مدام ميگه پس انداز پس انداز ، دائما هم خودش رو با دامادشون مقايسه ميکنه و همش ميگه خواهرم برا شوهرش اينجوري ميکنه اونجوري ميکنه ، مثلا تو اين چند روز عيد راستش يه جورايي اعصابم رو شديدا خورد کرد و دائما ميگفت خواهرم به زور هم که شده برا شوهرش خريد عيد کرد اما تو اينقدر خودخواهي که دلت نخواست بهم بگي تو هم چيزي احتياج داري بخري يا نه؟همش ميگه اين عقده شده تو دلم ، ولي من بهش گفتم ولي ميگه اونها بدرد نميخوره ، راستش وقتي اينجور ناراحتيش رو بيان ميکنه ياد دوران نامزديمون ميفتم که در هيچ حالي دلش نخواست چيزي برام بخره با اينکه سر اين موضوع بارها و بارها دعوامون ميشد و ميدونست حق با منه ولي دلش نمي اومد و حالا خودش از اين موضوع شاکيه من که فکر ميکنم واقعا پر رو هستش ، همش دلش ميخواد بهش بدن ولي اون چيزي نده البته اين موضوع رو بيشتر در مورد خانواده من عملي ميکنه و در مورد خانواده خودش دلش نمياد مايه بذارن .

  6. #36
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    سلام دوستان تالاري عزيز
    اميدوارم دوستان سري به تايپيک من زده باشن و در جريان مشکلاتم باشن،راستش شايد بگم اولين روزنه اميدي بعد از اينهمه مدت تو زندگي ام پيدا شد و باعث شد به همسرم اميدوار بشم و اون اينکه تو يکي دوبار اختلافي که بين منو و همسرم پيش اومده همسرم بيشتر به خودش مسلط بود و کمتر بهم ناسزا گفت و شايد بشه گفت داره سعي ميکنه بتونه خودش رو يه کم بيشتر کنترل کنه اينو با مقايسه رفتارش نسبت به گذشته متوجه ميشم، و تو اين مدت که با شما دوستان آشنا شدم کمک خيلي خوبي بود تا سعي کنم تو موقعيتهاي مناسب با همسرم صحبت کنم و يه جورايي جراتمندانه حرفم رو بزنم با اينکه هنوز مشکلات زيادي هست و من راه زيادي در پي دارم ولي همين حرکت مثبت از طرف همسرم رو قدر ميدونم، به خودش هم گفتم رفتارش در موقع عصبانيت بهتر شده و متوجه شدم خودش هم به خودش اميدوار داره ميشه،من به اين حرف که گفته ميشه زن بخواد ميتونه سرسخت ترين مردا رو نرم کنه معتقدم (البته با عرض معذرت از آقايون تالاري) ولي من تو اين زمينه خيلي ضعيف عمل ميکنم و تو اين که با سياست و درايت زنانه در شرايط مختلف رفتار سنجيده و معقول داشته باشم که همسرم رو جذب خودم بکنم رو بلد نيستم و حالا حالا ها کلي کار دارم ، چون با چشم خودم ميبينم وقتي يه کاري رو محتاطانه و با فکر و سياست زنانه و با سنجيدن همه ابعاد انجام ميدم نتيجه معقول رو ميگيرم ولي متاسفانه بيشتر مواقع راه رو اشتباه ميرم و فکر ميکنم درست هم پيش رفتم که نتيجه اش نه تنها اوني که ميخوام نميشه بلکه دقيقا عکسش ميشه،زندگي با فردي مثل همسر من اينرو ميطلبه که کارهات همش از روي فکر باشه و کمتر خطا توش باشه، اعتماد به نفس بالا داشته باشي و درضمن با صلابت و محکم هم باشي و حرفي يا کاري ميکني با ترديد نباشه، تو اکثر کارها تبحر داشته باشي و موفق ولي در عين حال سنگين و متواضع و تو جمع هم کاملا اجتماعي، تا بهت افتخار کنه و از اينکه زنش شدم خوشحال باشه و اين واقعا سخته، يعني اگه اينجوري باشه بايد گفت چقدر زندگي زناشويي سخته...
    راستي يه خبر ديگه اينکه بعد از اينکه خانوادم برام عيدي آوردن همسرم پيشنهاد داد تا اولين فرصت يه حساب بانکي به اسم من باز کنيم و از اين به بعد پس اندازهامون رو تو اين حساب بذاريم که اين هم خيلي خوشحالم کرد ولي زياد به روم نياوردم تا فکر نکنه داره لطف ميکنه چون اين از اول بايد انجام ميشد و نبايد ميذاشت تا الان طول بکشه ، ولي هنوز خيلي زود رنجه و ديگه اينکه هنوز با خانوادم نتونسته جور بشه، در ضمن يه مقدار شکاک هم هست چون هميشه موبايلم رو چک ميکنه و اون حسابگري دقيقش رو هم داره.

  7. 3 کاربر از پست مفید مي مي تشکرکرده اند .

    مي مي (چهارشنبه 25 فروردین 89)

  8. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    سلام می می عزیز

    خوشحالم که بالاخره امید برای تلاش بیشتر واست بوجود آمد.

    تجربه اخیرت به وضوح نشون میده که رفتارهای همسرت متاثر از برخوردهای شماست

    اینکه پیشرفت هایی رفتاریش رو بهشون میگین و تشویقشون میکنید هم نکته مثبتی در روابطتون هست.

    می می عزیز باید دقت بیشتری در برخوردهای گذشته ات با همسرت انجام بدی . اینکه بخوای از روش آزمون و خطا استفاده بکنی تا به این نتیجه برسی که کجا چه واکنشی نشون بدی زمان زیادی رو می طلبه و تنش های زیادی رو به دنبال داره .
    ولی اگر سعی کنی مثل یه فیلم به برخوردهای گذشتت با همسرت نگاه کنی و برای هر برخوردی که منجر به تنش شده راه حلی پیدا کنی و از مهارت های فعلیت استفاده کنی میبینی که تو هم قدرت شناخت و جذب همسرت رو داری.

    یه دفترچه یادداشت بردار و مثل یه بازی شروع کن به زمان بندی و امتیاز بندی. هر جا که به یه راه حل معقول رسیدی و اونو اجرا کردی و نتیجه خوب گرفتی مثلا 5 امتیاز به خودت بده . اینطوری در جریان یه رقابت با خودت قرار میگیری و کم کم انگیزه ات واسه پیدا کردن راه حل های جدید بیشتر میشه . بعد از یه مدت هم که به دفترچه نگاه کنی سیر پیشرفت خودت رو میبینی و این تاثیر مستقیمی بر اعتماد به نفست داره.

    نقل قول نوشته اصلی توسط مي مي
    زندگي با فردي مثل همسر من اينرو ميطلبه که کارهات همش از روي فکر باشه و کمتر خطا توش باشه، اعتماد به نفس بالا داشته باشي و درضمن با صلابت و محکم هم باشي و حرفي يا کاري ميکني با ترديد نباشه، تو اکثر کارها تبحر داشته باشي و موفق ولي در عين حال سنگين و متواضع و تو جمع هم کاملا اجتماعي، تا بهت افتخار کنه و از اينکه زنش شدم خوشحال باشه
    ببین این چیزهایی که نوشتی که خیلی عالیه . به این فکر کن که بعد از چند سال زندگی با همسرت تو به چه مرحله ای قراره برسی. اعتماد به نفس بالا ، محکم و متفکر و منطقی و متواضع و سنگین و...
    به سخت گیری های همسرت به دید تشویق نگاه کن .
    اگر که این خصوصیات رو به شکل هدف واسه خودت در نظر بگیری و سعی در رسیدن بهش رو داشته باشی قطعا نه تنها همسرت بلکه همه اطرافیان و جامعه از داشتنت خوشحال خواهند بود.

    می می جان شوهرت چند تا قدم مثبت برداشته ببینیم تو چه کار میکنی.
    اگه قدم های مثبت خودت و همسرت رو اینجا بگی فکر میکنم هم آرشیو خوبی رو جمع آوری میکنی و هم کمکی میشه به سایر دوستان با شرایط مشابه تو.

    به این لینک ها یه سری بزن:

    مهارت گوش دادن و مهترت های ارتباطی

    رفتار درست با همسر


    موفق باشی عزیزم


  9. 3 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (چهارشنبه 25 فروردین 89)

  10. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    می می خوبم سلام، سال نو مبارک، راستش عزیزم با چیزهایی که اینجا نوشتی خیلی خوشحالم کردی، واقعا فکر می کنم که تو تونستی تغییرات مثبت زیادی داشته باشی و با همین تغییرات درونی تونستی روی همسرت هم تاثیر داشته باشی، این یعنی تو فوق العاده ای و می تونی بهترین و بهترین هم باشی! فقط باید کنترل خودت رو از دست ندی و به هدفی که انتخاب کردی با صلابت ادامه بدی و فکر کنی، شاید یه موقع هایی کم بیاری یا رفتارت همسرت درست مثل گذشته باشه در صورتی که تو بهترین بودی و شاید هم بدتر از گذشته اما تو نباید این جا گول بخوری در واقع همسرت میخواد بفهمه که تو واقعا تغییر کردی یا نه همه ی اینها یه جور نقش بازی کردن هست، ( که البته به نظر من نقش بازی کردن هم توانایی های خاص خودش رو می طلبه که هر کسی نمی تونه انجامش بده) اما به هر حال شما تنها می تونی با صبر و حوصله و البته سیاست جذبی کم کم همسرت رو متقاعد کنی که زندگی تشکیل شده از وجود دو نفر!!!!
    البته یه نکته ای هم هست که دوست دارم اگر واقعا انجامش برات سخت نیست، انجامش بدی و عکس العمل همسرت رو هم برامون بنویسی ( البته اگر صلاح دونستی!) و اون در مورد خرید عید هست! اگر برات مقدوره توی یکی از همین روزهای بهاری، یه کادوی مناسب و البته کادویی که مورد نیاز همسرت هست، براش تهیه کن، با یه شاخه گل! بعدش یه شام خوب درست کن و با همه ی عشقت و با همه ی امیدت بهش تقدیم کن! و موقع دادن کادو هم بهش بگو: " خیلی دوست داشتم که واسه ی عید برات کادو بگیرم، می دونم شاید الان یه کم دیر شده باشه، اما پیش خودم فکر کردم، آدم اگر کسی رو دوست داشته باشه، هر موقع که بخواد میتونه براش کادو بخره و بهش بگه که چقدر به فکرش هست و دوستش داره! شایدم این یه تشکر کوچولو باشه واسه ی همه ی خوبی هایی که این چند وقته داشتی؟ واسه اینکه داری تمام سعیت رو میکنی که یا عصبانی نشی و یا وقتی هم عصبانی میشی بتونی خودت رو کنترل کنی؟ خواستم یه جورایی از بابت تلاشهات واسه زندگی مون ازت تشکر کنم."
    من فکر می کنم این میتونه هم جبران کادوی عید باشه، هم یه تشویق درست و حسابی برای تغییرات این چند وقته و هم راهی واسه ی صمیمیت بیشتر! البته سعی کن که به این فکر کنی که همسرت چه نوع کادویی و با چه مقدار هزینه ای رو می پسنده!
    امیدوارم که بتونی روز به روز شادتر و امیدوارتر به زندگی نگاه کنی!

  11. 2 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 24 تیر 89)

  12. #39
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    دوستان سلام
    delو صباي عزيز بينهايت ممنونم از اينکه اينطور جز به جز حرفام رو با دقت ميخونيد و جوابمو ميديد خيلي خوشحالم کردين و از راهنماييهاتون ممنون و کمک شما دوستان تالاري در اين راه خيلي موثر بوده،خيلي موقع ها همسرم مثل سابق غد و يه دنده ميشه و فقط حرف خودش رو قبول داره و حرف زدن من بي فايده است چرا که اونجور که ميخواست نشد و نکردم يا نگفتم و تو اون موقع ها واقعا کلافه ميشم و متاسفانه بايد بگم فقط خودش و خانوادش رو نفرين ميکنم و بعد هم ميزنم زيره گريه تا سبک بشم که اميدوارم به آينده که بهتر بشه ، صباي عزيز در مورد يشنهادتون خيلي دلم ميخواد اينکار رو بکنم،راستش فکر ميکنم روش خوبي باشه تا بهم کمک کنه با تهيه اين دفترچه هم پيشرفت خودم رو بسنجم و هم در حل مشکلات کمک بيشتري ميکنه، در مورد پيشنهاد del عزيز هم بايد بهتون بگم دل عزيز راستش چند روز بود که خودم هم به همين موضوع فکر ميکردم و اميدوارم خوب نتيجه بده و اگه بشه ميخوام يه جورايي با يه تير چند نشونه بگيرم،اينطوري که آخر سال قبل از طرف اداره يه مبلغي بهمون به اسم رفاهي دادن که تصميم دارم اونو برا خودم پس انداز کنم بدون اينکه همسرم بدونه البته چون 5/1 ماه ديگه سالگرد ازدواجمونه،ميخوام يه مبلغي از اون رو بردارم و چيزي هم نخرم و به عنوان هديه سالگرد ازدواجمون بهش بدم و ازش بخوام بريم و هرچي دوست داره براش بخريم و هم اينو با عنوان هديه سالگرد ازدواج مطرح کنم و در واقع در اين مورد پيش دستي کرده باشم تا اون هم به يادش باشه و هم بخاطر تمام خوبيهايي که تو اين مدت تونسته انجام بده تشکري بکنم و مهم تر از همه اينکه ميخوام اينطور مطرح کنم که "اين پول به عنوان تشويقي بهم داده شده و من دلم ميخواد اين پول اضافي رو که علاوه بر حقوقم گرفتم به تو هديه بدم و قاطي پولهاي زندگيمون نکني و هر چي دوست داري برا تو بخريم نه برا زندگيمون"" تا همسرم هم يه ذره دست و دلبازي به خرج بده البته اميدوارم که اين نتيجه بشه و تاثيري داشته باشه که اگه بشه واقعا بهترين نتيجه رو گرفتم، البته شايد اين کار يه جورايي کلک زدن و سر همسرم رو کلاه گذاشتن باشه ولي اميدوارم دوستان وضعيت منو درک کنند و بهم حق بدن

  13. 3 کاربر از پست مفید مي مي تشکرکرده اند .

    مي مي (چهارشنبه 25 فروردین 89)

  14. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: راه حل چيست؟


    می می عزیز
    خوشحالم که با امید و شوق بسیار سعی در اصلاح مسائل پیش روت داری.

    یه پیشنهاد :
    رفتارهایی از خودت و همسرت رو که باعث دامن زدن به بحثاتون میشه رو یادداشت کن یا یه جوری تو ذهنت نگه دار.

    مثلا شما از اینکه همسرت ناسزا میگه آزرده خاطر میشی یا اینکه وقتی خودت زیادی نق میزنی و نفرین میکنی اذیت میشی.

    تو یه شرایط مثبت و صمیمی و ترکیبی از جدی و شوخی با همسرت صحبت کن و یه قرارداد با هم تنظیم کنید که از این به بعد به ازای هر ناسزای که ایشون میگن یه مبلغی جریمه بدن به شما (مثلا 1000 تومان) و بالعکس وقتی شما نفرین و مقابله به مثل میکنید .
    از اونجایی که همسرتون فرد حسابگری هست فکر میکنم به نفعشون باشه که کم کم از ناسزای کمتری استفاده کنند و شما هم مجبور به تمرین حفظ آرامش میشید .

    نظر خودت چیه عزیزم ؟ پیشنهادم عملی هست ؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده است .

    صبا_2009 (چهارشنبه 25 فروردین 89)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هدف از ازدواج چيست؟
    توسط AbtinAsk در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 20:06
  2. اولين قدم ازدواج چيست؟
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 15 مرداد 90, 15:33
  3. +با خانم ها. دلايل شما براي ازدواج چيست؟
    توسط ghasadak در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 دی 88, 17:01
  4. چرخه ي زندگي چيست؟
    توسط lord.hamed در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 05 تیر 88, 18:32
  5. خود ادم کيست؟
    توسط رميسا در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آذر 86, 14:26

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.