با سلام و احترام
باید از طریق واسطین و نزدیکان خود در داخل ایران اقدام نمایند.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
باید از طریق واسطین و نزدیکان خود در داخل ایران اقدام نمایند.
khaleghezey (شنبه 14 تیر 93), صبا_2009 (شنبه 14 تیر 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
سلام.طاعات و عبادات قبول
مدت پنج روزه که فرم انجمن آزاد رو پر کردم ولی نمیتونم وارد انجمن بشم آیا زمان بیشتری باید بگذره؟
از زحماتتون سپاسگذارم![]()
ویرایش توسط آرام دل : یکشنبه 15 تیر 93 در ساعت 11:58
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
آرام دل(یکشنبه 15 تیر 93)
تشکرشده 1,855 در 418 پست
سلام.من پاسخ ایمیل رو تازه دیدم ببخشید![]()
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
برای تغییرنام کاربری باید ازلینک تماس باما درخواست بدم؟
اینکارروکردم اما نشد
میشه راهنمایی کنید.ممنون
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
paiize (شنبه 28 تیر 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام آقای مدیر
چرا با اینکه عضو انجمن ازاد هستم نمیتونم تو تاپیک ها منتقل شده انجمن آزاد پست بذارم؟
از جمله تاپیک های سایر موارد بررسی( موضوع گربه)؟
پس چطور باید بحث کرد؟
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
بنده تست کردم مشکلی نداشت.
لطفا بررسی کنید که آیا در تاپیک های دیگر انجمن آزاد هم مشکل دارید و یا صرفا در این تاپیک مشکل دارید.
دقت کنید ممکن است بعضی تاپیکها قبل از انتقال به انجمن ازاد بسته شده و بعد انتقال پیدا کرده باشد که در چنین مواردی باید گزارش فرمایید تا باز شود.
با تشکر
فرشته اردیبهشت (دوشنبه 27 مرداد 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
من تست کردم کلا تو انجمن ازاد گزینه پاسخ به موضوع ندارم اون موضوع هم که باز بود ولی نتونستم پست بذارم.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
آفرین فرشته اطلاع رسانی کردی.منم همین مشکلو دارم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)