نوشته اصلی توسط فکور
فکور دقت کردی فقط برای فرشته گل گذاشتی
آی ترسو
اینقدر نگران تعداد پست هات تو باغ بودی رفتی و یه دونه فکور کمکی آوردی
سوژه مورد نظر نمیدونم مارو با چی اشتباه گرفته که مارو دایما در حال گریبان چاک کردن و یقه پاره کردن فرض میکنه
دارالمجانین نیست که نادیا
ناسلامتی عروسیه
چیه هی چنگول بندازیم و لباس پاره کنیم و سر به کوه و بیابون بزاریم
نکنه رسم قبل عروسی تونه؟
قربونت بدم خدا خیرت بده با پای خودت اومدی وگرنه به کی گیر میدادیم
من که عمرا این جنگولک بازیا رو در بیارم
شب قبلش یه تلفن بزن من یه سوته میام
فرشته جان
بزار یه امشبو منم بیشتر پست بزارم به خدا دلمون گرفت تو این تالار(گلو داشتین:D)







به تعداد پستای من ایراد نگیر من دیگه دو نفر هستم و ضمنا استثنائا یه روز حالم عادی بشه بیام چند تا پست بذارم
بپرسم كه لباساي اين روزا كه كلا يقه ندارن!!







علاقه مندی ها (Bookmarks)