[quote=بهار.زندگی]
[font=Tahoma]نه دیگه کاریش نمیشه کرد..تموم ذهنیت قشنگ ما رو خراب کردی..تموم دنیای مجازی ما رو بهم ریختی..نمیشه هر چی دلت خواس بگی،هر کار دوس داشتی با این ذهن لطیف و معصوم ما بکنی و اخرش بگی ببخشید..نه بعضی چیزا با یه ببخشید درست نمیشهوای بهار انقدر خندیدم این متنت رو خوندمخیلی بامزه سر به سر نازی گذاشتی
نازی تو چرا آخه انقدر دل نازکی گل دختر؟بهار داشت شوخی می کرد تابلو بود که. نازی جان ، دلبندم
اون غرور خوبه که تو دوست داری اسمش عزت نفسه که خیلی هم خوبه.عبارت غرور در جایگاه خودش
به معنی تکبر چیز بدیه و فقط تنها جایی که جایزه تکبر داشته باشی در برابر متکبرینه
چه حاج خانومی شدم واسه خودمرفتم بالای منبر پایینم نمیام
بچه مثبت چرا باز پر رنگ شدین؟ لا اقل میذاشتی 2 روز میگذشت برادر :)
بچه ها یک سوال فنی!
فرهنگ چطوری اون سوراخه رو وسط شامی ایجاد می کنه؟ :D یعنی ما این همه سال سوراخش نمی
کردیم چیز دیگه ای می خوردیم به جای شامی . وای بر ماااااااااااا
بی دل جان آشپزخونه رو به سلامتی راه انداختی. این که رویای من بود (زدن آشپزخونه ) جدی جدی
حریره بادامه چیز جالبی شد فقط یکم طعمش تلخی بادوم رو داشت اما خوب بود
راستی مگه میخوای آقای ابراهیمی رو زجر کش کنی؟ خوب 1 ماشین موزنی ای ، موزری چیزی عزیز
دلم این همه خشونت؟ آشپزا مهربوننا
بچه ها از خارپشت خیلی وقته خبری نیست. دور و بر باغ رو ببینین یک گوله خارخاری این گوشه موشه
ها کنار باغ نمی بینین که کز کرده باشه؟
===============================
آتل دستم رو دکتر باز کرد..............
هوراااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا
البته موقتی فقط روزی 3 ساعت میتونم بازش بذارم اما همونشم خوبه. جای انگشتم هم 1 تیکه چوب
بستنی انگار روییده. کامل خشک شده
خواهش می کنم خواهش می کنم می دونم همتون خوشحالین :) خجالتم ندین.







خیلی بامزه سر به سر نازی گذاشتی
بهار داشت شوخی می کرد تابلو بود که. نازی جان ، دلبندم
رفتم بالای منبر پایینم نمیام
پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)