از خانم ویدا محترم خانم پاییزان محترم خانم دخترمهربون خانم چشمک اقای حامد عزیز به من خیلی لطف داشتید خیلی تشکرقدردانی می کنم
یه تشکر مخصوص از خانم نازنین 1 محترم تولد بنده تبربک گفتند خیلی تشکرقدردانی می کنم![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
از خانم ویدا محترم خانم پاییزان محترم خانم دخترمهربون خانم چشمک اقای حامد عزیز به من خیلی لطف داشتید خیلی تشکرقدردانی می کنم
یه تشکر مخصوص از خانم نازنین 1 محترم تولد بنده تبربک گفتند خیلی تشکرقدردانی می کنم![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 31 مرداد 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
آقای محمدابراهیمی عزیز
تولدتون رو صمیمانه تبریک میگم و امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون سالم و شاد و موفق باشید و همیشه مثل همینجوریکه در این تالار هستین بدرخشید.
باتشکر![]()
نادیا-7777 (جمعه 03 شهریور 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
آقای ابراهیمی
منم تولدتون رو تبریک میگمانشالا سالیان سال با سلامتی و شادی این روز رو هر سال بهتر از سالهای قبل
با شکوه جشن بگیرین.
تولدتـــــــــون مبــــــــــــارک
bahar.shadi (جمعه 03 شهریور 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
[img][/img]
محمد جان تولدتت مبارک . ببین چه دست گل خوشملی چیدم برات
بزار رو تاقچه همیشه بیادم باشی
[img][/img]
اینم کیک دوران کودکیمون . یادش بخیر .
پدربزرگ (سه شنبه 31 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام از خانم نادیا 7777 محترم خانم بهار شادی محترم پدر بزرگ محترم تولد من تبربک گفتند خیلی تشکرقدردانی می کنم
یه تشکر مخصوص از خانم نازنین 1 تولد من تبربک گفتند خیلی تشکرقدردانی می کنم![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 09 شهریور 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
بچه ها بدوئین بیاین تولد رایحه عشق عزیزمونه
رایحه جون تولدت مبارک![]()
گلنوش67 (پنجشنبه 09 شهریور 91)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
رایحه جان تولدت مبارک
انشالله سالیان سال زندگی پر از نشاط و سلامتی در کنار عزیزانت داشته باشی![]()
maryam123 (جمعه 17 شهریور 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
[img][/img]
[img][/img]
این دسته گل هم برای خواهرم رایحه عشق فقط گلدونش رو برگردون آخه واسه قلیونمه .
[img][/img]
اینم هدیه من برای تولدتت مبارک باشه . چه عروسک نازیه چشماشو .
پدربزرگ (پنجشنبه 09 شهریور 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
رایحه عزیز تولدت مبارک باشه
انشاالله همیشه سالم و شاد و سرزنده و محکم و قوی باشی![]()
نادیا-7777 (پنجشنبه 27 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
منم تولدت را تبریک میگم رایحه جان
امیدوارم در کنار عزیزانت همیشه شاد باشی
![]()
ویدا@ (پنجشنبه 09 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)