به روز رسانی...
واللا...![]()
تشکرشده 3,700 در 587 پست
به روز رسانی...
واللا...![]()
z o h r e h (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
بچه ها نادیا هر روز یه حرفی میزنه امضای جدیدش اینه:
یادتونه نوشتم:
بعد از سالها جستجو و نیافتن نیمه ی گم شده به این نتیجه رسیدیم که
خدا ما را كامل خلق كرده، نیمه میمه نداریم ...
حالا مثل اینکه یواش یواش داره سروکلش پیدا میشه
نادیا جان اینجا همه روی شما حساب میکنن یه بار خط بطلان میکشی رو همه چیز یه بار میای میگی نه خوبه داره پیدا میشه بعدشم میری تو آسمونا میپری بچه های تالار اونایی که شما الگوشون بودی گیج و ویج شدن
جلل خالق
فکور (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
خب مث اینکه خدارو شکر تاپیک به روز رسانی شد
خسته شدم از این همه تلخی!
فکور به افرادی مثل نادیا در اصطلاح روانشناسی میگن سست عنصر!
سست عنصر موجودیه که یه چیزیو نمیخواد در عین حال خیلی هم میخواد یه جورایی هم منتظره که نخواد !!!
به افرادی مثل من هم میگن صاف و زلال:D
زود اعتراف میکنم
احتمالا فردا میاد زیر این قسمت امضاشم مینویسه :
....
حالا مثل اینکه یواش یواش داره سروکلش پیدا میشه
اما من به همین سادگی ها دم به تله نمیدم!
نادیا به خدا کمبود سوژه داریم به کی گیر بدیم تو این اوضاع کمبود سوژه!!
یه پدربزرگ داشتیم خودش میگفت خودش میخندید دیگه همونم نداریم
الان من چی بگم آخه؟!
خوبین؟خوشین؟خانواده خوبن؟امتحانات خوب پیش میره؟
z o h r e h (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
سلام
يه زمان هايي اون قديما واسه اينكه اين باغ رونق بگيره درخت پول توش كاريده بودم.
يادش بخير جوون بوديم چه كارا كه نمي كرديم
فكور جانبيا اينجا
تا بهت بگم چي كار كن.
برو واسه خودت و ني ني و پسرت و شوهرت اسفند دود كن كه ديگه بوي شامپو و صابون اذيتت نكنه.
يا مثلا آويشن دم كن كه يه عالمه بو تو فضاي خونه بپيچه.
البته اميدوارم به اين بوها حساسيت نداشته باشي![]()
صبا_2009 (دوشنبه 02 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
ممنون صبا جان یه بار برای رفع بوی پیاز این کارو کردم دیدم از بوی اسفند خیلی بیشتر از بوی پیاز بدم میاد توی اون سرما تمام پنجره ها رو باز کردم که بو کامل بره بیرون یخ زدم
الان بهشون گفتم از شامپو بچه استفاده کنن که اسانس نداره حالا توکل به خدا
درخت پول کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه سارقش این اعضای کم پیدای تالار باشن؟
نه بابا یعنی بی دل و خانم آنی و .... واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟
فکور (دوشنبه 02 بهمن 91)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
ااينجا رو كليك كن درختاي پولمو مي بيني
توكل كن به خدا، من كه دلم روشنه اين سري ويارت سر 14 هفته تموم ميشه ننه جون![]()
صبا_2009 (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
Royaye Sedaghat (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
میبینم که منو حساااااااااااااااابی سوژه کردینا
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
اینههههههههههههههههههههه
بابا مثل اینکه از یواش یواش گذشته
طرف خیلی هوله و میخواد کارو زود تموم کنه
ولی زهی خیال باطل
این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست
تا 1000تا تست و امتحان ازش نگیرم عمرا زیر بار ازدواج برم
گفتم که لباسارو بدوزید فقط یقه ها رو ندوزید،بذارید وقتی گفتم بدوزید
یهو هم دیدین اومدم گفتم لباسارو قیچی قیچی کنید
اینم یه نوع تفریح و سرگرمیه دیگه![]()
نادیا-7777 (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
مگه ما بازیچه دست شماییم که هی بدوزیم ندوزیمنوشته اصلی توسط نادیا-7777
بالاخره باید یه مراسمی راه بندازی بیایم پز لباسامونو بدیم عروسی نشد تولد تولد نشد شب نشینی
مهمونی پات نوشته شده نادیااااااااا
البته با اجازه مامان و بابای گرامیتون پیرو پیامهای خصوصیمون[/b]
[quote=z o h r e h]
[quote=فکور]
[color=#0000CD]
من که عمرا این جنگولک بازیا رو در بیارم
شب قبلش یه تلفن بزن من یه سوته میام
زهره جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه بالاخره نیمه میمه پیدا شده اره؟؟؟؟؟؟
اگه اره که بگو بزارمت تو لیست سورچرونیو پلو عروسی؟؟؟؟بنویسم به پات تمومه ها!!!!!!
مگه ما بازیچه دست شماییم که هی بدوزیم ندوزیمنوشته اصلی توسط نادیا-7777
بالاخره باید یه مراسمی راه بندازی بیایم پز لباسامونو بدیم عروسی نشد تولد تولد نشد شب نشینی
مهمونی پات نوشته شده نادیااااااااا
البته با اجازه مامان و بابای گرامیتون پیرو پیامهای خصوصیمون[/b]
[quote=z o h r e h]
[quote=فکور]
[color=#0000CD]
من که عمرا این جنگولک بازیا رو در بیارم
شب قبلش یه تلفن بزن من یه سوته میام
زهره جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه بالاخره نیمه میمه پیدا شده اره؟؟؟؟؟؟
اگه اره که بگو بزارمت تو لیست سورچرونیو پلو عروسی؟؟؟؟بنویسم به پات تمومه ها!!!!!!
فائزه_م (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
صبا جان کلیک کردم جالبه دیدی چقدر باهوشم پس کار بی دل بوده بگو چرا دیگه نمیاد تالار
رویای صداقت خیلی خیلی ممنون که حواسمو پرت کردی حتما جبران میکنم
در مورد نادیا هم باید بگم آره نادیا جان رفتی زیر ذره بین مراقب باش دست از پا خطا نفرمایی که من و زهره چون خیلی خیلی زیرکیم فورا دستت رو میشه
نادیا جان نگرانم سایزم عوض بشه لطفا اجازه بده یقه هاشونم بدوزیم و شرکت کنیم
زهره پاشو بیا سوژه اومده با پای خودش
فرشته جانبه تعداد پستای من ایراد نگیر من دیگه دو نفر هستم و ضمنا استثنائا یه روز حالم عادی بشه بیام چند تا پست بذارم
فکور (چهارشنبه 04 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)