آقا حامد می بینید از او روز که دپرس شدید سیستم ها هم قاطی کردند اون از پرداخت حق عضویت که ارور می ده اینم از پاییزان که اینطوری سیستم قاطی کرده .....بابا بخیال این یاکریم وگرنه فردا میاییم می بینیم همه عوض شدناااااااانوشته اصلی توسط پاییزان
بیدل جان عزیزم بی دل نباشی اخه چرا اینهمه خشونت یکمی با ملاطفت اخه ما هم دل نداریم !!!!![]()







پاسخ با نقل قول




) توش استفاده شده باشه برنده است البته باید توضیح بده که دلیل استفاده از این شکلک چی بوده یعنی معنیش چیه؟! :R

علاقه مندی ها (Bookmarks)