به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 37 از 125 نخستنخست ... 71727282930313233343536373839404142434445464757677787 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 361 تا 370 , از مجموع 1246

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها

    گمونم مجرد هم باشی،انشاله بزودی خودت همین خبر رو بهمون بدی

    خب شیرینی هم به روی چشم! ولی چطوری ؟!!!!!!! میترسم تا بیارمشون همدردی ،تو راه همشو بخورن!!!
    شیرینی ؟؟!! میشه عکسشو گذاشت دل آدم ها رو آب کرد
    میشه مثه الان خبر خوش داد لبخند به چهره های اخمو عبوس آورد.

    خلاصه هرچیزی که باعث بشه دهن و چهره ما شیرین بشه ، شیرینی محسوب میشه دیگه راهشو خودت پیدا کن.

    بله منم ازدواج نکردم، اتفاقا میخواستم بیام یه تاپیک تکراری بزنم این خبر خوش شمارو دیدم پشیمون شدم. (آخه یبار در زمینه اینکه نمیخوام ازدواج کنم ، داشتم بی نتیجه به انجمن آزاد منتقل شد)
    من نمیدونم چرا هروقت خبر ازدواج دیگران میشنوم خوشحال میشم یادم میره از ازدواج کردن میترسم

    باز تا به حرف خواستگاری و ازدواج خودم میرسه افسرده میشم میترسم!
    خدا دعای نوعروس هارو گوش میده پس برای منم دعا کن اینقد از ازدواج نترسم بتونم باهاش کنار بیام و مامانیمم که همه دنیامه بتونم خوشحال کنم.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 05 فروردین 93 در ساعت 11:14 دلیل: گذاشتن دوتا علامت!! و یه علامت ؟

  2. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 06 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), ستیلا (سه شنبه 05 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    شما به عنوان نقاش اگر بخوای روی یک سطح فرو رفته و برآمده رو طوری رنگ کنی که

    صخره تداعی کنه از چه رنگ هایی استفاده می کنی؟

    و در ترکیب رنگ تقدم تاخر رنگ ها در نتیجه تاثیر داره؟زرد و آبی=سبز / آّبی و زرد=نوعی سبز

    رنگ براق آکرولیک رو چطوری می شه مات کرد؟
    باسلام

    این سوالات و از خانوم nazlly پرسیدین اما من میخواستم یه پیشنهادی بهتون بدم که اگه تا حالا از تکنیک های نقاشی استفاده نکردین و اینکارو روی بودم نقاشی نمیخواین انجام بدین و میخواین روی سطوح اشیا یا دیوار یا ظروف و مجسمه ... انجام بدین بهتره از تکنیک های پتینه کاری استفاده کنین. چون هم راحتتره نسبت به نقاشی هم امکان اینکه خوب دربیاد بیشتره خصوصا برای کسانی که تاحالا از تکنیک های نقاشی استفاده نکردن.

    (اتفاقا پتینه کاری یه تکنیک داره به اسم تکنیک سنگی . )

    برای ترکیب رنگ ها هم که پرسیدین بیشتر میزان استفاده از هرکدوم از این رنگ ها در نتیجه نهایی تاثیر گذاره، اونی که میبینین نقاشان گاهی برای درست کردن یه رنگ ، ترتیب ، ترکیب رنگاشون فرق داره بخاطر اینه که بعضی وقتا نیاز دارن چندین رنگ و باهم ترکیب کنن نه دوتا رنگ ، مثلا ممکنه یبار دو سه رنگ و باهم ترکیب کنن یه قسمت کارشون از رنگ درست شده استفاده میکنن بعدش دوباره دو سه رنگ دیگه به همون ترکیب رنگشون اضافه میکنن . اونجا باز دیگه یه رنگ جدید ساخته میشه. (یعنی ترتیب رنگ هاشون بخاطر نوع استفاده شونه که فرق میکنه ورگرنه بیشتر میزان رنگ هاست که فرق میکنه)

    رنگ براق اکرولیک من یبار شنیدم که اگه با کمی رنگ مشکی قاطی کنیم مات میشه (اما البته خودم امتحان نکردم)
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  4. 3 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 23 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 23 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    من از فوم استفاده کردم،آیا منظور شما این رنگه؟

    بله تکنیک سنگی که توضیح دادن به این رنگ میگن منتها یه نوع دیگه تکینیک وجود داره که برعکسه اینه تقریبا هم رنگش خاکیه.
    بستگی داره شما کدومو میخواین.
    منتها همین رنگی که درست کردین میشه برجستگی هاشو یکی دو درجه روشن تر کرد که این بستگی به سلیقه خودتون داره.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  6. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 23 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    اومدم سر مطلب اینکه" آیا آینه بودن رفتار ما خانم ها در مواجه شدن همسرانمان اپیدمی است یا نه؟ " با آقای خاله قزی کل کل کنم و با خانم های محترم تالار یک اپوزیسیون در مقابل آقایون راه بندازیم دیدم

    به به چه کل کل با حال تری بوده قبل عید که آقای مدیر رو به گود کشیده.


    آقای خاله قزی کجا اون پشت مشتا قایم شده بودی که رفیقت تنها مونده بود ؟ نکنه از هیبت آقا مدیر ترسیدی؟ البته حق داری ها ما هم حساب می بریم.

    آقای مدیر کاملا بااین صحبت ارزشمند شما اعلام موافقت می کنم که نباید با طعنه و کنایه و ناشفاف صحبت کرد.

    اما یه چیزی بگم آقای مدیر ، اینکه یه خورده این وسط ضعیف کشی شد . توجیه پسر خوبیه آخه واسه چی فراریش دادین؟

    خمیر مایش گرچه هی خودش می گفت من بدم !من فلانم !اما چیز خوبی از توش می شد در آوردا؟

    البته اینم بگم آقای مدیر یه جورایی برای ما رفتارشون سند هست .

    در نوع عکس العمل های اشتباه دوستان ، حضور شما (مدیر پر هیبت) در آلاچیق و یه جورایی جانب داریتون خوب آنتریک کننده هست.

    ما بچه ها در سطح خودمون داریم کل کل می کنیم با کلی نمره منفی. اگه می شه نمره منفی ها رو قایمکی بدین اثرش بهتره.

    - - - Updated - - -

    یه چیزی که تازه دستگیرم شد دیدم آقا امین و آقای توجیه داشتند مسالمت آمیز با هم کم کم کنار می آمدند.

    اما آخه آقای مدیر نمی شد نکات آموزندتون را یه وقته دیگه می گفتید که اینقد حساسیت و دلخوری به وجود نیاد.
    ویرایش توسط بی نهایت : شنبه 23 فروردین 93 در ساعت 13:32

  8. 4 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 23 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), ویدا@ (دوشنبه 15 اردیبهشت 93), دختر بیخیال (شنبه 23 فروردین 93)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    همینجا جا داره از کمک نازلی و دختر بی خیال و آبی بی کران بابت رنگ آمیزی کردن تشکر

    کنم.تقریبن همون چیزی شد که تو ذهنم بود ولی نمی دونستم چطوری بهش برسم و به

    تنالیته قهوه ای رو اُورده بودم.


  10. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), دختر بیخیال (یکشنبه 24 فروردین 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    فرهنگ نمیخایی از پدر و مادرت هم تشکر کنی؟! جا داره که ...

    تو که به همچین موفقیتی رسیدی برا جوونا توصیه ای نداری ؟

    مشوق اصلیت کیا بودن؟
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  12. 2 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  13. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چندین بارتوی تایپیک ها،بعضی ازعلماوفضلا به علوم انسانی برچسب تحقیرمیزنن..

    رشته روانشناسی که الان شده مذهب دنیای مدرن،جزو علوم انسانیست..پیچیدگی اثبات یک فرضیه دربعضی رشته های علوم انسانی ازفیزیک هم دشوارتره....بمب هسته ای ومتعلقاتش هدیه ی رشته ی فیزیک بود!!.اماعشق وانسان دوستی هدیه ی رشته های علوم انسانی بود.

    حالاباز علماء مهندس بیان نظربدن ‎محیط زیست روکه داغون کردیدلایه ازن رو هم سوراخ کردید،زباله های صنعتی رو که توی رودخانه هاودریاهاباعث مرگ دسته جمعی حیوانات آبزی شده،اینهاهمه دست آوردهای مهندسین گرامیه.

    ما یه سیصد سال باید عمرکنیم تاشاهد تجزیه پلاستیکهای سیصد سال قبلش باشیم.بعضی میوه های اصلاح شدتون سم زا ازآب درومده .داروهایی که دادید به مرغ ودامها سریعتربزرگ بشن ضررش برای آدما بدترازسودش بود یعنی ازعمرانسان میزنه.


    تازه علمای گرامی عینک دودی هم میزنن وباچه اعتمادبه نفسی راه میرن هرکی ندونه ماکه میدونیم چه دسته گلهایی به آب دادید!
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  14. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (جمعه 19 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93), شهراز (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    چندین بارتوی تایپیک ها،بعضی ازعلماوفضلا به علوم انسانی برچسب تحقیرمیزنن..

    رشته روانشناسی که الان شده مذهب دنیای مدرن،جزو علوم انسانیست..پیچیدگی اثبات یک فرضیه دربعضی رشته های علوم انسانی ازفیزیک هم دشوارتره....بمب هسته ای ومتعلقاتش هدیه ی رشته ی فیزیک بود!!.اماعشق وانسان دوستی هدیه ی رشته های علوم انسانی بود.

    حالاباز علماء مهندس بیان نظربدن ‎محیط زیست روکه داغون کردیدلایه ازن رو هم سوراخ کردید،زباله های صنعتی رو که توی رودخانه هاودریاهاباعث مرگ دسته جمعی حیوانات آبزی شده،اینهاهمه دست آوردهای مهندسین گرامیه.

    ما یه سیصد سال باید عمرکنیم تاشاهد تجزیه پلاستیکهای سیصد سال قبلش باشیم.بعضی میوه های اصلاح شدتون سم زا ازآب درومده .داروهایی که دادید به مرغ ودامها سریعتربزرگ بشن ضررش برای آدما بدترازسودش بود یعنی ازعمرانسان میزنه.


    تازه علمای گرامی عینک دودی هم میزنن وباچه اعتمادبه نفسی راه میرن هرکی ندونه ماکه میدونیم چه دسته گلهایی به آب دادید!

    داشتم داخل پستهای قدیمی این تاپیک دور میزدم که یه دفعه به این پست جناب امین برخوردم و حسابی هم ترسیدم. چون این جرم اهانت به علوم انسانی که ایشون به خاطرش مجازاتمون کرد رو من چند ماه بعدش در تاپیکم انجام دادم, یعنی قصاص قبل از جنایت شامل حالم شد.
    حالا هم چون دیگه مجازاتمو کشیدمو برای یک جرم بیشتر از یک بار محاکمه نمیکنن, با خیال راحت میتونم کمی قضیه رو باز کنم.
    البته ایشون همون اولشم یه خودزنی مشتی کردن که روانشناسی رو مذهب دنیای مدرن معرفی کردن! خوب برادر من, یعنی جایی که مذهبشون روانشناسی نیست مدرن نیست؟! بگذریم....
    بعدش افاضه کردن که پیچیدگی اثبات یک قضیه در علوم انسانی از فیزیک بیشتره! من خواستم با این حرفشون هم مخالفت کنم اما کمی که دقت کردم دیدم همچین بیراه هم نمیگنها!
    پیچیدگی یک امر نسبیه, انصافا ده ها نفر از این علمای اعلام علوم انسانی, برای اینکه اثبات کنن که املای درست کلمه ای که با پسوند "ها" جمع بسته میشه به شکل سرهمه یا جدا, باید روزها و هفته ها و ماه ها با همدیگه تشریک مساعی کنن و فسفر مغز بسوزونن تا به نتیجه برسن. خوب پیچیدگی همینه دیگه!
    یعنی فقط مهمه که رسیدن به جواب یه مساله برای حل کننده چقدر سخت باشه. برای یکی رسیدن به املای صحیح این کلمه ها انقدر سخته, برای یکی هم پیدا کردن یه روش علمی و به صرفه برای استخراج سوخت از لایه های هیدرات متان در کف اقیانوسها.
    البته آخر پستشون که بعضی از فعالیتهای این موجودات مخرب"مهندسها" رو نام بردن من یکی رو که به طور کامل "آچمز" کردن.
    برای اینکه لیستشون کامل بشه چند تا هم من اضافه میکنم, مثلا همین کامپیوتر و شبکه اینترنت که این همه برای دنیا ایجاد ضرر کرده یا رادیو و تلویزیون و موبایل یا پالایشگاهها و تاسیسات تولید نفت و گاز که انقدر بی خاصیتن یا اصلا همین ماشین و قطار و هواپیما که انقدر چندش آورن, در مقابل دستاوردهای بزرگ علوم فاخره انسانی مثل مقایسه علمی و مستدل شعر نو و شعر سنتی چه حرفی برای گفتن دارن؟
    وای من که دیگه داخل عرق شرم خودم غرق شدم.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  16. کاربر روبرو از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده است .

    عشق آفرین (چهارشنبه 02 مهر 93)

  17. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 بهمن 95 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-1-15
    محل سکونت
    شهر بهار نارنج
    نوشته ها
    170
    امتیاز
    6,365
    سطح
    52
    Points: 6,365, Level: 52
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 185
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 603 در 163 پست

    Rep Power
    47
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    سپاس بانو فریبا من زن و دخترشو دارم دعا کن فقط باغشو ندارم

    نفر بعدی ایشالله یه شوهر خوب گیرش بیاد و خوشبخت بشه
    خال قزی ی سوال از کجا می دونستی نفر بعدی دختره؟ اونم از نوع مجردش؟
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
    وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
    آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
    انگار نه انگار گنهكار ترينيم
    السلام عليك یا ابا الغوث

  18. 3 کاربر از پست مفید .saber. تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    خاله قزی خوب میدونه ولی صابر نمیدونه که دخترا خوراکشون اینجور دعاهاست هرجا باشه گیرش میارن

    میخای امتحان کن
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  20. 3 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    .saber. (سه شنبه 20 خرداد 93), ammin (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), شیدا. (جمعه 19 اردیبهشت 93)


 
صفحه 37 از 125 نخستنخست ... 71727282930313233343536373839404142434445464757677787 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.