به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 37 از 139 نخستنخست ... 71727282930313233343536373839404142434445464757677787137 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 361 تا 370 , از مجموع 1389

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مرداد 04 [ 11:37]
    تاریخ عضویت
    1391-1-16
    محل سکونت
    همین نزدیکی
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    13,347
    سطح
    75
    Points: 13,347, Level: 75
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    825

    تشکرشده 878 در 168 پست

    Rep Power
    46
    Array
    به نام خدا
    سلام
    خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود / گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود

    ممنونم از خانم مصباح الهدی برای این دعای خوبی که با لحنی صمیمی و رفیقانه از خدا خواستند. بسیار نیازمند استجابت این دعا هستم.

    در روایات داریم که صبر بر سه گونه است : صبر بر مصیبت ، صبر بر معصیت و صبر بر طاعت
    یعنی :
    در هنگامه مصیبت ، صبر و تحمل بر آن سختی
    در هنگامه گناه و معصیت ، صبر و تحمل بر انجام ندادن گناه
    در هنگامه اطاعت و بندگی ، استقامت و دوام در شکرگزاری

    برای تمامی نفرات قبلی و بعدی از خدا میخواهم که شیرینی صبر در تمامی این حالات رو در تمام طول عمرشون بهشون بچشونه.

    .
    در پناه حق.
    گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
    این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
    مولانا
    ویرایش توسط Aram_577 : شنبه 05 اردیبهشت 94 در ساعت 16:27

  2. 8 کاربر از پست مفید Aram_577 تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 15 اردیبهشت 94), parsa1400 (شنبه 05 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), مصباح الهدی (شنبه 05 اردیبهشت 94), بی نهایت (شنبه 05 اردیبهشت 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), شادمانه (پنجشنبه 17 اردیبهشت 94)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    ممنونم چه دعای قشنگی و من چقدر خواهانش هستم.


    برای همه و نفر بعد این دعای خانم مصباح الهدی رو تکرار میکنم که به نظرم خیلی به دل می شینه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها

    ای خدا نفر بعد را به خودت می سپارم.حواست بهش باشه... به دلش باشه... به خستگیش باشه... بهش کمک کن....

    آمین

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
    ویرایش توسط zolal : دوشنبه 20 شهریور 96 در ساعت 18:18

  4. 3 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 20 شهریور 96), المای (پنجشنبه 23 شهریور 96), باغبان (دوشنبه 20 شهریور 96)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zolal نمایش پست ها
    ای خدا نفر بعد را به خودت می سپارم.حواست بهش باشه... به دلش باشه... به خستگیش باشه... بهش کمک کن....
    مگه میشه خدا حواسش بهمون نباشه ؟

    خسته که خیلی هستم ولی از من خسته تر هم زیاده ،،، هم تو این تالار و هم آدمایی که از زندگیاشون و مشکلاتشون میشنوم .

    دعاهام مدتیه خیلی قشنگتر از قبلا شده ،،، گذشته به اصرار از خدا درخواستی داشتم ولی حالا وقتی یه نیازی یه درخواستی دارم بهش میگم :

    خدایا ! تو قادر بر هر کاری هستی و میدونی من چنین خواسته ای دارم و خیلی دوست دارم بهش برسم

    خدایا ! اگر حاجت من به صلاح و خیرم هست و مشکلی برام ایجاد نمیکنه که در حد ظرفیت و توانم نباشه راه رسیدن بهش رو برام هموار کن و منو به حاجتم برسون ،،، و اگر چنین نیست من از صرافت این حاجت بیفتم .


    برای نفر بعد از خدا میخوام که بهش چنین شجاعت و دلی بده که اینطوری دعا کنه

  6. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (پنجشنبه 23 شهریور 96), المای (پنجشنبه 23 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 23 شهریور 96)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 خرداد 96 [ 08:04]
    تاریخ عضویت
    1393-6-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    3,423
    سطح
    36
    Points: 3,423, Level: 36
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    577

    تشکرشده 236 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان همدردی. یه مدت نبودم... آخه بابای مهربونم خیلی ناگهانی برای همیشه تنهامون گذاشت
    دعای صبری که برام کردید واقعا به جا بود aram. خیلی نیازمندشم.
    برای همتون دعا میکنم که غم از دست دادن عزیز رو نبینید.ایشاا... گرمی دستای مهربون پدر مادراتونو به این زودی از دست ندید.
    دعا کنید بتونم از این امتحان هم سربلند بیرون بیام.

  8. 8 کاربر از پست مفید elham.e تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), mohi (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), parsa1400 (شنبه 05 اردیبهشت 94), فدایی یار (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), مصباح الهدی (شنبه 05 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    الهام جان بهت تسلیت می گم و ممنون از دعای خوبت..برای نفر بعدی دعا می کنم که از تک تک ثانیه های زندگیش لذت ببره و خدا در تمام مراحل زندگیش بهترین دوست و یاورش باشه

  10. 6 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), parsa1400 (شنبه 05 اردیبهشت 94), فدایی یار (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    سلام...
    به حق این وقت سحر عزیز برای نفر بعد دعا میکنم موقع سختی ها بتونه خود حقیقشو نشون بده و از دل و جان از چیزایی که خدا براش رقم میزنه راضی و خشنود باشه... اصلا با خدا توی همه حال عشق بازی کنه...چه عشقی هم داره خداییش اصلا باید ادم فقط خودش حس کنه...

    من که خودم روزای سختی رو این چند وقته می گزروندم (هر چند گذشت) ولی عمیقا شاید از ته دل راضی نبودم و فاصلم با خدا زیاد شده بود... ولی الان که داره اوضاع خیلی خوب میشه درسته شکر خدا رابطم داره بهتر میشه ولی حیف بازم توی یکی دیگه از امتحانای خدا نتونستم سر بلند بیرون بیام میدونم هنوز خیلی خیلی سطحم پایینه و طاقت امتحانای سختو ندارم خدا ولم کرد باز دو روز خوش باشم حیف که قدر اون سختی ها رو ندونستم که رابطمو باهاش بهتر کنم و...


    امیدوارم همیشه توی امتحانای خدا سر بلند بیرون بیاید و هیچ وقت دلسرد و نا امید نشیم و از مسیری که بهش اعتقاد داشتیم و داریم و درسته دست برنداریم تا ان شالله عاقبت بخیر بشیم.

    امین.

  12. 6 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), kamran2007 (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), parsa1400 (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array
    سلام،
    برای نفر بعد از ته قلبم دعا‌ می‌کنم تا رها بشه! رها بشه از انسانها، قرارداد‌های انسانی‌ و هرچیزی که انسانها به اون ارزش دادن!
    دعا‌ می‌کنم که طعم شیرین خوشبختی‌ که از پس این رهائی میاد با همه وجود درک کنه.

    کامران
    عاشق همه سال مست و رسوا بادا

    ديوانه و شوريده و شيدا بادا

    با هوشياري غصه هر چيز خوريم

    چون مست شديم هرچه بادا باد


  14. 6 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), meinoush (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), فدایی یار (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  15. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 اسفند 96 [ 08:20]
    تاریخ عضویت
    1393-10-17
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    68

    تشکرشده 183 در 65 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamran2007 نمایش پست ها
    سلام،
    برای نفر بعد از ته قلبم دعا‌ می‌کنم تا رها بشه! رها بشه از انسانها، قرارداد‌های انسانی‌ و هرچیزی که انسانها به اون ارزش دادن!
    دعا‌ می‌کنم که طعم شیرین خوشبختی‌ که از پس این رهائی میاد با همه وجود درک کنه.

    کامران
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    وااااااااااااااای من این دعا رو میخواااااااااااااااام
    ممنونم. واقعا ممنونم
    اتفاقا الان داشتم به رهایی فکر میکرد یهو اومدم همدردی این رو دیدم
    ممنونم
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    من هم برای نفر بعد دعا میکنم همه ی دعاهای خوب مردم خوب دنیا در حقش براورده بشه

  16. 5 کاربر از پست مفید shivaram تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), mohi (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), فدایی یار (یکشنبه 06 اردیبهشت 94), فرشته مهربان (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  17. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 96 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1393-11-14
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    6,278
    سطح
    51
    Points: 6,278, Level: 51
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    1,296

    تشکرشده 173 در 70 پست

    Rep Power
    31
    Array
    من دعا میکنم واسه خودم و همه نفرهای بعدی و قبلی....خدایا مواظبون باش...خدایا مواظب دلمون...زندگیامون...عزیزانمو ن....خدایا....

  18. 6 کاربر از پست مفید mohi تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), meinoush (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), parsa1400 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), فدایی یار (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)

  19. #10
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    خدا خیرتون بده که دعای نابی کردی

    فالله خیرا حافظا و هو ارحم الرحمین

    نفر بعدی ! هر کی هستی !

    از خدا میخوام به زودی دلت را از جایی که فکرشو نمی کنی شاد کنه ، دعا می کنم در اختیار خودش باشی و راضی به رضایش و چنان شوی که مثل سرباز آماده باش ، تمام هوش و حواست به این باشه که حضرت دوست چه میخواد تا همان کنی . کجا می خواد تا همانجا بروی ، چگونه میخواد تا همان شوی و ..... خلاصه محو جمالش شوی و غرق وصالش


    آمیــــــــــــــــــــــ ـــــن با آمین ملائک





  20. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), meinoush (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), فدایی یار (سه شنبه 08 اردیبهشت 94), یه دختر سرگردان (چهارشنبه 09 اردیبهشت 94), نادیا-7777 (دوشنبه 07 اردیبهشت 94), سوده 82 (سه شنبه 08 اردیبهشت 94)


 
صفحه 37 از 139 نخستنخست ... 71727282930313233343536373839404142434445464757677787137 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.