به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 36 از 125 نخستنخست ... 61626272829303132333435363738394041424344454656667686 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 1246

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مدیر جون درود بر شما

    آقا این داداش گلمون ammin خان از بس اخلاقاش خوبه و دوست داشتنیه آدم دوست داره یکم سر به سرش بزاره این tojih هم که شیطانه منم که ساده زود گول میخورم خدا ازت نگذره tojih این آخر سالی ببینم میتونی کاری کنی از تالار همدردی بندازنمون بیرون
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 8 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), shabnam z (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    درود بر مدیر گرامی،

    واقعا آفرین خاله قزی، چقدر خوب و تاثیرگذار مینویسی. چقدر مظلوم. آدم دلش کباب میشه. حتی خودم هم یک لحظه واقعا باورم شد و عذاب وجدان گرفتم باوجود اینکه کاملا در جریان جزئیات نقشه هات هستم و مستنداتش موجوده!!!! حواست باشه من نمیزارم شونه های نحیف من پله های ترقی تو بشن. من دیگه خیلی وقته رفتار منفعلانه رو گذاشتم کنار. جراتمندانه رفتار میکنم. فکر کردی توی این تالار فقط اینور اونرو میچرخم و هیچی یاد نگرفتم.

    در ضمن جناب خاله قزی عزیز، شما گویا متن مدیر رو درست نخوندی اینطوری دست و پات به لرز افتاده. گفتن انتخاب ظرف بد برای مظروف خوب. واضحه که منظورشون من و شما نیستیم تا جاییکه من میدونم ما همیشه ظرفمون از مظروفمون بهتر بوده! چون فرمودن بعدن مشخص میکنند باید منتظر بمونیم ببینم منظورشون کی بوده. آخرش میترسم این موضوع برای این بنده خدا ammin دردسر بشه! بچه خوبی یه. دوست ندارم مدیر به خاطر ما توبیخش کنه!

    پ.ن: در ضمن من هنوز از جناب ammin دلخورم! این نوشته هیچ ربطی به آشتی نداره!

  4. 9 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 24 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), پونه (شنبه 24 اسفند 92), میشل (شنبه 24 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92), صبوری (شنبه 24 اسفند 92)

  5. #3
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    من یه جمله بود یه جایی شنیده بودم، دلم می خواست مورد مصرفش رو پیدا کنم.

    ضمیر مرجع خودش را پیدا می کنه

    شکر خدا به خواست دلم رسیدم.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  6. 5 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 28 اسفند 92), sara 65 (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    با توجه به طرح جدید همدردی بنده به شدت نگران عده ای از دوستان هستم که از این پس چطور و چگونه اوقات خود را بگذرانند و به علت فشار بیش از حد حرفهای نگفته خدای نکرده طی ایام عید انفجاری رخ ندهد و خون عده ای به گردن مدیر عزیز نیفتد. فلذا مذاکرات رسمی و سازنده ی ما از لحظاتی قبل آغاز شده و انشالله با دعای خیر شما به نتیجه خوهد رسید. لکن جهت پیشگیری بیشتر در این روزهای باقیمانده هرچه در دل دارید بیرون ریخته و تاپیک ایجاد کرده و حتی زیر تاپیک های ملت نقطه گذاشته و فرار کنید تا در وقت مناسب ویرایش انجام شود.
    با تشکر

  8. 6 کاربر از پست مفید sara 65 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 24 اسفند 92), toojih (شنبه 24 اسفند 92), میشل (چهارشنبه 28 اسفند 92), مصباح الهدی (شنبه 24 اسفند 92), ستیلا (شنبه 24 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی نمایش پست ها
    ضمیر مرجع خودش را پیدا می کنه
    سلام رئیس

    در مورد طرح جدید و مفیدی با عنوان "سازماندهی و شفافیت بخشی نورچشمی های مدیر در سال 1393" که مطرح کردید، پیشنهادی ندارم چون کاملا باهاش موافقم.

    اما یه پیشنهاد دیگه دارم که شاید بتونه بهتون ایده بده. و اون تعریف یک نوع کاربری به اسم "حقیقت گستران" یا "حامیان" یا "همراستایان" یه همچین چیزی هست.

    به این ترتیب که این کاربرها وظایفی مانند موارد زیر رو داشته باشن:

    - یافتن و لایک و تشکر دوبل کردن پستهایی که توسط مدیران نوشته می شود
    - پیدا کردن جملاتی که مدیران نوشته اند و ایجاد یک پست جدید همراستا با آن پست ولی جمله بندی متفاوت. مثلا به جای جمله "شما باید روی ریشه مشکلت فکر کنی" میتونند یک پست جدید بزنند و از جمله "شما باید بیشتر فکر کنی و سعی کنی به سرمنشا مشکلاتت توجه کنی"!!!
    - تقدیر و تشکر و موافقت با کارها و زحمات و طرح های مفید و سازنده مدیریت در تاپیکهای مختلف (حتی آلاچیق کل کل رو شامل میشه)

    انتخاب این اعضا میتونه بصورت سه ماهه انجام بشه. و از بین داوطلبانی که اولا از نظر شما صلاحیتش رو دارن (یعنی کاربرهای همراستا، تو دل برو و حداقل تا قبل از انتخاب 20 پست چاپل.... نه نه ببخشید 20 پست همراستا داشته باشند و غیره. نه اینکه الزاما نظراتشون کارشناسی بوده باشه. چون بقیه هم میدونن که این کاربرها به لحاظ کارشناسی تفاوتی با بقیه ندارن!!!) و ثانیا برنامشون این باشه که طی سه ماه آینده بصورت منظم به همدردی مراجعه کنند و همراستا یکسری پست بزارن.

    و تعدادشون هم در هر زمان مثلا هفت هشت نفر باشه که به یه نفر فشار نیاد!!!!!

    خلاصه اینکه انتخاب این کاربرها سختی و حساسیت انتخاب مدیران رو نداره، و از طرفی کارشون هم سبک هست، و طول دوره هم محدود هست و تا دلتون بخواد تعدادشون زیاده!!!!

    منظورم از این پیشنهاد اینه که وقتی شما یا فرشته مهربان وارد سایت میشید، با حجم زیادی از پستهای همراستا مواجه بشید و سایت بتونه استفاده مفید تری از شما ببره. بعلاوه خیلی از تاپیک ها رو میبینیم که بعد از مدت ها بدون همراستایی و حتی یکبار تشکر و احترام به مدیران پیش میره، این موارد هم طبیعتا کم میشن چون واحد "همراستایان مدیریت" دغدغه دیگری غیر از ایجاد همراستایی نداره!!!!! و طبیعتا چشمش برای گرفتن اینجور تاپیک ها و ایجاد همراستایی تیزتره

    در هر حال سال پرخیر و برکتی برای همدردی و برای شما و همکارانتون آرزو میکنم.
    ویرایش توسط toojih : سه شنبه 27 اسفند 92 در ساعت 23:08 دلیل: افزودن گل انتهای نوشته!

  10. 4 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    sara 65 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 28 اسفند 92), مصباح الهدی (چهارشنبه 28 اسفند 92), شیدا. (چهارشنبه 28 اسفند 92)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام رئیس

    خیلی خوشحالم که میبینم خیلی زود ضمیر مرجع خودش رو پیدا کرد.

    جناب مدیر عزیز، چیزی که شما ما رو به اون سفارش میکنین خودتون متاسفانه انجامش نمیدین و به همین دلیل من به سمت اشارات مبهم رو آوردم چون احساس کردم خودتون که از همین زبان استفاده میکنین احتمالا اونرو بهتر متوجه میشین.

    تمام پستهایی که رنگی شدند یعنی موردتایید شما هستند مگر اینکه به صراحت در موردشون اظهارنظر کنین و اگه شبهه ای در مورد تایید یا ردش هست به صورت صریح بیان کنین، میدونم اینکار وقت و انرژی زیادی ازتون میگیره ولی من فکر نمیکنم که اون هدف مقدس و قابل تحسینی که از این تالار داشتین و به خاطرش همه بارها و بارها قدردانتون بودیم و خواهیم بود ولی نمیشه به این اهداف رسید اگه بخواین از کنار یکسری پستهایی که رنگی شدند با ابهام بگذرین.

    از خوندن این نوشته شما بعد از این پست تعجب کردم! و واقعا شک کردم که آیا اینبار مرجع من هستم یا خود مدیر همدردی!!!!

    اینکه بیاین وسط بحثی که مقصر کاملا مشخصه و بعد از عبارات مبهم استفاده کنین و طوری بخواین حد وسط رو بگیرین و مثلا میانجیگری کنین، متاسفانه باید بگم که همیشه به این راحتی نیست مدیر جان! شما مجبوری که گاهی برخلاف میلت نظر صریح بدی!

    من نمیتونم تحمل کنم که یک نورچشمی به خاطر اینکه شما از کنار نوشته هاش با عبارات مبهم گذشتین و آخرش هم مرجع رو کسان دیگری دیدین حالا به شوخی یا جدی، به خودش اجازه بده تهمت هایی به من بزنه که شایسته ذهن مریضی هست که اینها ازش تراوش کرده. این رفتار شما باعث میشه که اون باز توی یک تاپیک دیگه با عبارات مبهم و کنایه آمیز رفتارش رو ادامه بده!

    جناب مدیر عزیز، لطفا به همون صراحتی که خودتون بهش اشاره کردین نظرتون رو در مورد دو پست زیر بنویسید.پست اول که مخاطبش معلومه و من هستم. پست دوم هم بعد از رد و بدل شدن چند پست در این تاپیک توسط ایشون نوشته شده است شما بفرمایید که منظورشون چیه.

    پست اول

    پست دوم

    پ.ن: این تالار با این رفتارها برای من بدآموزی هم داره! خوشحال خواهم شد اگر به خاطر دفاع از خودم در مقابل تهمت های شما و دوستان تون، حسابم را مسدود کنین.

    پ.ن2: در ضمن مدیر عزیز، شما اگر میخواستین از اعضا دفاع کنین باید خیلی قبل دست به کار میشدین نه حالا در این شرایط که خودتون مخاطب قرار گرفتین

  12. 4 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    sara 65 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), میشل (چهارشنبه 28 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  13. #7
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    ما در اوایل گشایش تالار همدردی چنین هرز روی ها انرژی کاربران را به خاطر فقدان قوانین منسجم داشتیم.
    برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود ، خواسته ایم که همه کاربران محترم در چارچوب آن فعالیت کنند. لذا نمونه ای که شما مثال زدید پیشاپیش در قوانین تکلیفش مشخص شده است. اگر کاربری نسبت به پستی مسئله داشت باید آن را گزارش کند و مدیران بررسی کنند. که چنین گزارشی در مورد 2 پست مذکور از شما ندیدم.
    2 پست مذکور هم از وسط کار هست. یعنی قبلش مطالبی بوده است. بعد این 2 پست هم بوده است و بعد هم پست های دیگر.
    آنچه که من در پست قبلی از نظر مشاوره ای اشاره کردم باز هم می گویم عمومی بود. چون بنده مسائلی که صرفا مبتلا به یک مراجع خاص هست را از طریق ایمیل یا پیام خصوصی گوشزد می کنم و این را همه کاربرانی که مورد خطابم تا کنون به این صورت بوده اند گواه هستند.
    بنده به طور کلی گفتم. که طعنه آمیز سخن گفتن، گزنده صحبت کردن و .... آفت تعاملات ما می باشد.
    همه اعضاء همدردی نور چشم بنده هستند. و به آنها احترام می گذارم. لیکن ما به خاطر پرهیز از اینکه کاربران انرژیشان در بگو مگوها و سایر موارد هدر رود ، گفته ایم که طبق قوانین عمل کنند و با گزارش کردن به مدیر و عدم جواب دادن و مجادله در محیط های عمومی تالار به انسجام و اتحاد تالار همدردی کمک کنند.
    به هر حال اگر بنده هم مبهم صحبت کردم. یا طعنه آمیز صحبت کرده ام. ضمیر مرجع به خود من هم بر می گردد.
    وقتی توصیه ای درست هست خود گوینده بیشتر مستحق هست که آنرا به کار گیرد.
    من گاهی پستهای خودم را دوباره خوانی می کنم تا بررسی کنم که به کسی با کنایه، تحقیر و... آسیب نزده باشم. همه ما نیاز داریم دلسوزانه و شفاف به هم کمک کنیم تا هر روز ضعفی از خود را از بین ببریم یا حداقل پیشگیری کنیم.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  14. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 29 اسفند 92), sanjab (پنجشنبه 29 اسفند 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 29 اسفند 92), پونه (سه شنبه 05 فروردین 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 29 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام
    با این جوابی که نوشتین دیگه تقریبا هیچ حرفی برای گفتن باقی نمیمونه، مخصوصا قسمتی که سوال من در مورد اون دو پست را پاسخ داده بودید.

    این گل رو به شما تقدیم میکنم

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
    ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

  16. 8 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), sanjab (پنجشنبه 29 اسفند 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 29 اسفند 92), پونه (سه شنبه 05 فروردین 93), مدیرهمدردی (پنجشنبه 29 اسفند 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 29 اسفند 92), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط reihane_b نمایش پست ها

    خب من به چند تا از دوستانم اینجا قول داده بودم که خبر ازدواجم رو اینجا بگم.

    ازدواج نکردم،فعلا نامزد کردیم...

    همیشه همیشه دعا میکنم همه مجردها و متاهلای این تالار زندگی مشترک خوبی رو تجربه کنن تا آخر عمرشون که انشاله 200 ساله
    اصلا فکر نمیکردم من زودتر از عزیزان دیگه اینجا بیام این خبرو بدم!! یعنی فکر میکردم تا 3 یا 4 سال دیگه این اتفاق بیفته... ولی الان شد! اگه جسارت کردم به بزرگترا ببخشید
    دوستان شما هم نذارید بعد ازدواجتون به ما خبر بدیدا!! همون اول اولش بیاید بگید تا ما هم تو شادی هاتون شریک باشیم!

    یه تشکر ویژه هم از جناب اس سی آی دارم.انشاله هر جا هستن سلامت و خوشحال باشند.
    و تشکر دیگه هم از همه دوستانی که تو تاپیکم راهنماییم کردن ،حتی با یه تشکر پای پست دوستان دیگه.خیلی واسم ارزشمند بود.ممنونم

    سال خوبی داشته باشید همگی
    سلام ریحانه خانوم ،
    سال نو شما هم مبارک

    نامزدیتون هم مبارک باشه انشالله به پای هم پیر بشین

    امیدوارم همیشه که میام تالار خبرهای خوشی مثه اینو بشنوم

    الان حتما باخودتون میگین این کیه اومد یهو سرزده تبریک گفت، راستش من درجریان تاپیکتون بودم اما جوابی نداشتم براش بدم ! اما دورادور بهش سر میزدم که اگه یوقتی خودمم همین مشکل و داشتم ؛ بخونم ببینم راه حلش چیه.

    خلاصه این سبد گل و هم بعنوان عیدی هم تبریک نامزدیتون از من قبول کنین :



    - - - Updated - - -

    راسی شیرینی بچه های همدردی فراموش نشه یوقت
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  18. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 05 فروردین 93), sara 65 (سه شنبه 30 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), پونه (سه شنبه 05 فروردین 93), بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    سلام ریحانه خانوم ،
    سال نو شما هم مبارک

    نامزدیتون هم مبارک باشه انشالله به پای هم پیر بشین

    امیدوارم همیشه که میام تالار خبرهای خوشی مثه اینو بشنوم

    الان حتما باخودتون میگین این کیه اومد یهو سرزده تبریک گفت، راستش من درجریان تاپیکتون بودم اما جوابی نداشتم براش بدم ! اما دورادور بهش سر میزدم که اگه یوقتی خودمم همین مشکل و داشتم ؛ بخونم ببینم راه حلش چیه.

    خلاصه این سبد گل و هم بعنوان عیدی هم تبریک نامزدیتون از من قبول کنین :



    - - - Updated - - -

    راسی شیرینی بچه های همدردی فراموش نشه یوقت
    سلام عزیزم
    مرسیییییییی خیییییییییلییییییییی ممنونم دختر بیخیال.
    چه گل خوشگلی
    الان حتما باخودتون میگین این کیه اومد یهو سرزده تبریک گفت،
    نه عزیزم، من دورادور شما رو میشناسم، اسمتون رو تازگیا دیدم تو تالار
    گمونم مجرد هم باشی،انشاله بزودی خودت همین خبر رو بهمون بدی

    همین که اون تاپیک بتونه راهنمای دوستان دیگه ای هم بجز خودم باشه،خیلی خوبه...
    چند باری که اونجا می نوشتم،گاهی همین نامزدم راجب اون مسائل باهام صحبت میکرد! بدون اینکه چیزی بهش بگم!!! بعضی وقتا فکر میکردم داره تاپیک رو دنبال میکنه!! اما بعد فهمیدم خیلی سریع احساسم رو درک میکنه و میفهمه... خیلی سریعتر از چیزی که فکرشو بکنم...

    اون تاپیک گفتم برتری خواستگارم...،ولی خودش به هیچ وجه من الوجوه اینو قبول نداره!!!!!!!!!! یعنی اصلا خودش رو برتر نمیدونه،تازه همیشه میگه خیلی بهتر از چیزی هستی که فکر میکردم!!!
    حالا امیدوارم بعدهاااا هم همینو بگه!
    نه بگه...
    (البته میدونم اینا خیلیاش تخیلات قبل ازدواجه
    --------------------------------------------------------------------------------------

    خب شیرینی هم به روی چشم! ولی چطوری ؟!!!!!!! میترسم تا بیارمشون همدردی ،تو راه همشو بخورن!!!

  20. 3 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    بی نهایت (شنبه 23 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 05 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 05 فروردین 93)


 
صفحه 36 از 125 نخستنخست ... 61626272829303132333435363738394041424344454656667686 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.