جناب خارپشت خان
تولدتان
مبارکابادا
.
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
جناب خارپشت خان
تولدتان
مبارکابادا
.
فرشته مهربان (دوشنبه 02 مرداد 91)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
آقای خارپشت تولدتون مبارک
بی نهایت (دوشنبه 02 مرداد 91)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
baby عزیز تولدت مبارک
روز تولدت که مقارن با آغاز ماه رحمت و بخشش خدا واقع شده رو به فال نیک میگیرم و از خداوند میخوام:
ای زائل کننده هر غم ، غم و اندوه رو از دل baby برطرف کن
ای پرده پوش همه عیبها ، عیوب اونو فاش نکن
ای ذخیره من در روز سختی ، پشت و پناهم باش
ای مونس من در وقت ترس ، مونسم باش
ای رفیق من هنگام غربت ، رفیقم بمان
ای گرداننده دلها ، دل baby رو نسبت به فرمانبرداری از دستوراتت متمایل کن اونهم از روی میل و رغبت نه از روی اکراه ، ودلش رو نسبت به حجت خودت و صاحب نعمتش نرم کن.
ای فریاد رس فریاد کنندگان ، به فریادم برس
ای آنکه لطفت ازلی است ، لطفتت را از من دریغ مکن
ای آنکه بجز عفوت جای درخواستی نیست ، همین رو ازت میخوام
ای انکه رحمتت بر خشمت پیشی گرفته ، بر baby خشم مگیر اگرچه مستوجب خشمت باشه بهش رحم کن
ای تقدیر کننده ، هر آنچه خوبیه برام تقدیر کن
ای انکه مقصدی نیست جزبه درگاهت ، منو جای دیگه ای نفرست هر چند ناچیزم در همین درگاه منو بپذیر.
وقتی ازت فرار می کنم بازم میام پیشت (هارب منک الیک)
ای ...
ای ...
خدای من ، همه اینهائی که ازت خواستم و بقیه رو که تایپ نکردم برا من خیلی زیاد است اما در بارگاه سلطنت و کبریائی تو هیچ است ، ای کسیکه بدون استحقاق میدی کادوی تولدم رو بده
دوستان عزیز ،
چون ماه رمضونه ، بجای یه کیک گنده مجازی ! در همه کادوهای بالا به نسبت مساوی سهیمید. همینطور که موقع تایپ کردن اسم همگی دوستان تو نظرم بود هرکدوم موقع خوندن هم می تونه اسم خودش رو بذاره.
ما اینیم دیگه روز تولدمون هم کادو میدیم.
baby (سه شنبه 10 مرداد 91)
تشکرشده 487 در 116 پست
سلام baby گرامی،
تولدتون مبارک.
چه خوب که تولدتون رو اطلاع دادید، و چقدر زیبا دعا کردید.
من هم صمیمانه دعا می کنم کادوی تولدتون رو دریافت کنید.
و همینطور دعا می کنم همیشه مثل یک کودک پاک و ساده دنیا رو نگاه کنید. مثل یک baby
![]()
آزرمیدخت (سه شنبه 10 مرداد 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
تولدتون مبارك اقاي baby
با خوندن متنتون كلي روحيه ام باز شد
شرمنده ولي من تندي دويدم كل كادوهاتونو برداشتم
به جاش دعا ميكنم واسه شما و همه كه خدا همه كسمون باشه, ميشه همون بالايي ها كه شما گفتي
در ضمن كادوها رم پس نميدم:D
z o h r e h (یکشنبه 01 مرداد 91)
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
سلام خدمت شما اقا بی بی
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و مارو از دانسته هاتون محروم نکنید.
موفق باشید
maryam123 (یکشنبه 01 مرداد 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
به به چه مبارک و فرخنده روزیه امروز :)
تولد کودک (baby) پاک و دانای همدردی که امروز پا به هستی گذاشته امروزه پس
جناب baby مبارکا باشه. تبریک میگم بهتون.
حالا که ماه رمضونه بگید افطار به ما چی میدین؟ :) همه هم گرسنه هستن حسابی میچسبه :)
انشالا که امروز یک هدیه خوب از خدا بگیرین
هرچند که متولد شدن و هستی یافتن بهترین هدیه خداوند به شماست و همین که سالمین و خوش بخت و شکر
گزار بهترین هدیه خداوندیه.
انشالا آقا امام زمان همواره دعاگوی شما باشه به خصوص در این ماه مبارک
bahar.shadi (دوشنبه 02 مرداد 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام آقای Baby،
تولدتون مبارک.
ان شا الله خداوند دعاهای شما رو برآورده کند.
hamed65 (دوشنبه 02 مرداد 91)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
سلام Baby عزیز
تولدتون مبارک .
ممنون واسه کادوی زیباتون
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (دوشنبه 02 مرداد 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
سلام آقای baby عزیز
من هم تولدتان را تبریک می گم و براتون آرزوی بهترینها رو می کنم .
![]()
چشمک (دوشنبه 02 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)