خدایا همه از تو می خواهند بدهی اما
من از تو می خواهم بگیری
خستگی، دلتنگی و غصه ها را از لحظه لحظه روزگار دوستان همدردی
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
خدایا همه از تو می خواهند بدهی اما
من از تو می خواهم بگیری
خستگی، دلتنگی و غصه ها را از لحظه لحظه روزگار دوستان همدردی
baby (دوشنبه 25 دی 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
ممنونbaby
اینم دعای من:
هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق
ایشالا همیشه خدا هوامونو داشته باشه...تا هیچ گره ای به چشم نیاد
z o h r e h (دوشنبه 25 دی 91)
تشکرشده 1,148 در 268 پست
ممنون زهره جان
الان رفته بودم بیرون و موقع سوار شدن تاکسی، یک آقای نابینا دیدم. یک لحظه خودمو گذاشتم جایش و درک کردم که چقدر سخته که آدم نتونه ببینه
پس اول برای نعمت هایی که خدا بهم داده و خیلی وقت ها یادم می ره ببینمشون، خدا رو شکر می کنم
و
برای نفر بعد هم دعا می کنم
تا خدا هیچ وقت نعمت بزرگ سلامتی رو از خودش و خانواده اش نگیره و اگر خودش یا خانواده اش به درد و بیماری مبتلا هستند خدا هر چه زودتر سلامتی رو بهشون برگردونه
shabe niloofari (دوشنبه 25 دی 91)
تشکرشده 54 در 20 پست
مرسی شب نیلوفری
خدایا کمک کن همیشه جیباش پر از پول باشه دلش پر از شادی و صمیمیت.
همیشه سالم باشه در کنار خانوادش
تشکرشده 4 در 3 پست
خداي مهربون آسمونا
كمك كن كه تو زندگي درست انتخاب كنيم و دل كسي را نشكنيم و حق كسي را پايمال نكنيم حتي اگه دلمون را شكستن
خداي مهربون كمك كن كه ازت جدا نشيم اگه شديم خودت ما را وصل كن
براي همه دوستان عافيت و عاقبت بخيري برسان
تشکرشده 181 در 64 پست
خدایا برای نفر بعدی دعا میکنم که همیشه شادو پر انرژی و خوشبخت باشه تو راهی قدم برداره که راه تو باشه همه بدی ها ازش دور باشن و در تمام زنگیش فقطو فقط شاهد زیبایی ها باشه
somiroz (سه شنبه 26 دی 91)
تشکرشده 935 در 360 پست
ممنون sahars
خدایابه من وهمه اونایی که توتصمیم گیری دودلند،تودوراهی قرارگرفتند،راه درست رونشون بده
وبه همه کمک کن تاعاقبت بخیر بشندو کسی روجلوی راهشون قراربده که بتوننددرکنارهم خوشبخت باشند
آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است
یاد آر که محتاج دعایت هستم
وبرای نفربعددعامیکنم
از خدا میخواهم آنچه را که شایسته توست به تو هدیه بدهد
نه آنچه را که آرزو داری ، زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار . . .
roseflower (سه شنبه 26 دی 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
سلام
چه دعای خوبی.خیلی ممنون
من دعا میکنم مشکلات زندگی نفر بعدی خیلی زود و راحت حل بشه و به آرزوهای خوبش برسه...
راحیل خانوم (سه شنبه 26 دی 91)
تشکرشده 208 در 69 پست
ممنون راحیل خانم
منم دعا می کنم نفر بعد از کسی که دوستش داره هیچ وقت جدا نشه
تسلیم خدا (سه شنبه 26 دی 91)
تشکرشده 935 در 360 پست
ممنون تسلیم خدا
گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)
گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)
گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)
گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)
درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود ، یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز
التماس دعا
برای نفربعددعامیکنم
تبسم شیرین عشق ، گوشه ای از نگاه خداست. تنها به نگاه او می سپارمت .
roseflower (سه شنبه 26 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)