فلسفه زندگی انسان امروز در این جمله خلاصه می شود :
فدا کردن آسایش زندگی امروز برای ساختن وسایل آسایش زندگی فردایی که همیشه مانند امروز است ...
فراموش نکنیم که امروز فردایی است که دیروز نگرانش بودیم!
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
فلسفه زندگی انسان امروز در این جمله خلاصه می شود :
فدا کردن آسایش زندگی امروز برای ساختن وسایل آسایش زندگی فردایی که همیشه مانند امروز است ...
فراموش نکنیم که امروز فردایی است که دیروز نگرانش بودیم!
keyvan (پنجشنبه 23 شهریور 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ماهی ها از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند
و چون دریا آرام شد خود را اسیر تور صیادان یافتند.
تلاطم های زندگی حکمتی از جهان هستی است...
پس از خدا بخواهیم دلمان آرام باشد نه اطرافمان.
digitalman (چهارشنبه 20 فروردین 93), ویدا@ (چهارشنبه 19 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
گاهی نیاز داری تنها باشی - نه بی کس
تا بتوانید ساعاتی را
تنها در خلوت خودسپری کنید
و
از آن لذت ببرید !
ویدا@ (یکشنبه 21 خرداد 91)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
کتاب هبوط در کویر را میخواندم که:
آنگاه كه گرسنگی بیداد می كند،از مائده های روحی سخن گفتن خیانت است .نه تنها به زندگی مادی
،که به معنویت روحانی نیز هم . سخنی از سعدی: اندرونی که از طعام خالی است/خانه جهل و زاغه ظلمت است
حتی دین من اعلام کرده(هر کس معاش ندارد،معاد هم ندارد)
دكتر شریعتی (هبوط در كویر - صفحه 254)
keyvan (شنبه 27 خرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
گاهی باران همه دغدغه اش باغچه نیست
گاهی از غصه تنها شدنش می بارد
زندگی باید کرد!
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید درپس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی پایان
ویدا@ (پنجشنبه 01 تیر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
غم قفس به كنار
آنچه عقاب راپير مي كند
پرواز زاغهاي بي سر و پاست
ویدا@ (دوشنبه 05 تیر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ویدا@ (یکشنبه 23 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
دعا لاستیک یدک نیست که هرگاه مشکل داشتی از ان استفاده کنی
بلکه فرمان است که راه به راه درست هدایت می کند
digitalman (چهارشنبه 20 فروردین 93), ویدا@ (دوشنبه 12 تیر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن
اول پیدا کردن شباهت ها
دوم احترام گذاشتن به تفاوت ها.....!
ویدا@ (یکشنبه 23 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ایمان دارم که قشنگترین عشق، نگاه مهربان خداوند به بندگانش است
پس من تو را به همان نگاه می سپارم و
می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است تمام هراس های دنیا خنده دار است ....
ویدا@ (پنجشنبه 23 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)