به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 34 از 71 نخستنخست ... 4142425262728293031323334353637383940414243445464 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 702
  1. #331
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    امروز صبح بیدار شدم دیدم برق نیست دوباره خوابیدم.دوباره بیدار شدم رفتم تو تراس ها کردم دیدم از دهنم بخار میاد

    بیرونو نگاه کردم دیدم داره برف میاد.گفتم دارم خواب می بینم بعد چشمامو باز کردم.همه چیز طبیعی بود ولی برفه

    به شکم انداخت.

    بهار تو انگشتت خراب شده؟اشکال نداره درست می شه.

  2. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 08 مرداد 91)

  3. #332
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 1

    بهار خوب با اون یکی دستت انگشتت رو حرکت بده

    داداشت چطوره؟یعنی چرا حالش خوب نیست؟ایشالا که چیزی نیست :)

    بهار می گم جای بی دل خالیه الان بیاد اینجا می گه اینجا شده آلاچیق حال و احوال:)
    نازی نیاز به فیزیتوراپی داره. با اون یکی ورزشش میدم اما خود دکتر گفت خیلی زمان

    میبره تا مثل اولش شه.

    بد نیست بهتره اما قلبش کمی مشکل پیدا کرده. خانومش خیلی ناراحتشه طفلی. آخه نیز تازه عقد

    کردن خیلی عشقولانه ان :) خانومش 1 سره بالای سرشه. دعا کن براش. طفلی تازه میگه آخی تو

    کسی رو نداری بذار من کمکت کنم بعد روحیه منو که می بینه میگه مطمئنی دستت

    شکسته آبجی؟ (بهم میگه آبجی عروسمون) میگم نه واسه قشنگیش آتل گرفتم

    اتفاقا من این مدلی رو بیشتر دوست دارمش تا کل کل. اصلا از این به بعد من باغ میمونم به قول فرشته

    باغ همش یک آلاچیقش کل کل داره. باقیش مهربونی و محبته :) اما جای بی دل خیلی خالیه.

    ===================================

    جناب فرهنگ انگشتت خراب شده یعنی چی؟ :) شکسته برادر. خراب که نمیشه.

    راستی آفتاب از کدوم طرف دراومده پست گذاشتین؟ اینی که تعریف کردین خواب بود یا بیداری؟ الان

    بیدارین؟ برف؟ اونم تو کرج؟


    ===================================

    دوستانی که زیاد تشنشون میشه 1 مطلب خوب راجع به خاک شیر :

    دونه های خاک شیر آب در خودشون ذخیره می کنن و و وقتی که خاک شیر میخورین ، وقتی آب بدن

    کاهش پیدا می کنه ، دونه های خاک شیر توی بدن آب خودشون رو آزاد می کنن و رفع عطش می کنن

    اون دونه های فسقلی :) انقدر خوشم اومد این مطلبو خوندم. آخی نازی فسقلی ها چه توانمندن.

    واقعا باید گفت سبحان الله به خلقت خدا.



    بهار. زندگی نیای بگی کپی رایت رو رعایت نکردم صورتی - سورمه ای نوشتم :) من کلا رنگی رنگی

    بودم از اولش به خدا ، تازه رنگ مورد علاقمم صورتیه...حالا اگه باز حق لایسنس باید بدم بگو




  4. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (دوشنبه 09 مرداد 91)

  5. #333
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    وقتی پررنگی هستی..وقتی کم رنگی قاطی بقیه کم رنگا گم میشی.

    محمد ابراهیمی هست..بین همون افراد انلاین..اما فرقش اینه که حالا باید چشاتو تنگ کنی و خیره بشی به صفحه تا پیداش کنی..محمد ابراهیمی عضو با دانش تالار :) خواستم بگم هنوزم یادمون هستی..

    توجه

    یه فقره خارپشت گم شده..طبق اخرین اخبار یه مدت تهرون نبوده..به همدردی هم سری نزده..اگه کسی خبری زش داره بگه..با تیغاش کجا ول کرده رفته؟
    ماه رمضون کجا رفته..نکنه رفته که روزه نگیره..یا قصد ده روزکرده..خلاصه اول بیا اطلاع بده،امار بده کجا میری چند وقت میری سوغاتی چی میاری بعد برو.

    بچمون تیغ داشت،خار داشت،زبون 6متری داشت اما بلاخره یکی ازموجودات تالار بود..اخرین وضعیتش هم رنگ و رو پریده و روزه گرفته بود.

    کسی خبری داشت بیاد بگه.


    چه میکنه این روزه..یکی میره تو عوالم ملکوتی،یکی هم طی الزمان میکنه و میره زمستون..خدا قبول کنه

    دوستان اقای جرجیس عزیز هم خوبن و فقط گرفتارن.

    موفق باشید

  6. 10 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 08 مرداد 91)

  7. #334
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
    سلام.
    لطفا به این تاپیک هم سری بزنید..نیاز مبرمی به کمک داره

    تاپیک های نیازمند به حضور کارشناسان تالار

    موفق باشید
    بهار جون خودتو خسته نکن کارشناسی تو تالار نیست که بخواد این پستو ببینه.
    دلم واسه حامد و کیوان میسوزه کل بار تالار رو دوششونه

  8. 6 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (یکشنبه 08 مرداد 91)

  9. #335
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط گلنوش67

    کارشناسی تو تالار نیست که بخواد این پستو ببینه.
    دلم واسه حامد و کیوان میسوزه کل بار تالار رو دوششونه
    گلنوش جان

    شاید مشکلی براشون پیش اومده یا گرفتارن. اونها بنیان گذارن اما اینجا یک نهاد مردمیه و همه ما به یک

    اندازه موظفیم. هم من هم شما هم کیوان و هم حامد. هر کی داره وقت میذاره از سر لطفه و انشالا

    مسائلشون که حل بشه بازم میان. همین که اینجا هست باید خدا رو شکر کرد. بیا به جای دلسوزی

    در مدیریت تالار کمکشون کنیم چون همه شماها به خصوص خود تو بسیار لایق هستین واسه مدیریت

    امور تالار و کمک به نظم و راهنمایی اعضا به مقالات مفید و تاپیک های مشابه




  10. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 08 مرداد 91)

  11. #336
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    امروز خواستم واسه سحری ابتکار بزنم و سوپ جو سفید درست کنم. پدرم در اومد خیلی دردسر داشت!
    قیافه اش که بد نشده امیدوارم مزه اش هم خوب باشه !

  12. 7 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (دوشنبه 09 مرداد 91)

  13. #337
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    این دیگه چیه .به همه چیز شباهت داره بجز سوپ بیشتر به آش دوغ میخوره.

    بچه مچه مثبت منفی تو سحری آش میخوری .!!!! تا افطار نگهت میداره.

    نکنه منظورت افطار بود هان. اشتب شده.

    والا منکه 2تا بربری ویه دیس برنج با دومشت سبزی میخورم صبح ساعت 11 گشنم میشه.

    تو چطوری با آش روزه میگیری.عجیبه والا

  14. 7 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 11 مرداد 91)

  15. #338
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    چه حالی میده آدم اینجا پررنگه ها :D

  16. 5 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (دوشنبه 09 مرداد 91)

  17. #339
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی

    چه میکنه این روزه..یکی میره تو عوالم ملکوتی،یکی هم طی الزمان میکنه و میره زمستون..خدا قبول کنه
    یکی هم میره سوپ سفید درست میکنه. اما این سوپ سفید سرشاره از سبزی سبز، ذرت زرد، هویج نارنجی، و یه چیزهایی شبیه سیب زمینی قاچ درشت زرد کمرنگ و سر و کله یه سری پیاز و قارچ خاکستری شده! هم بدجوری در سوپ مورد نظر خود نمایی میکنه. خلاصه اینکه فقط جای ما با لباسهای رنگاوارنگ مهمونیمون توی این سوپ سفید خالیه!!!

    البته از قرار معلوم چون اسمش سوپ جو هستش، احتمالا جو و دارو دسته اش هم باید اون زیر میرهای قابلمه جا خوش کرده باشن.

    خسته نباشی برادر! سحری نوش جانت. انشا الله پیه بشه بچسبه به قلوه ات!!! اینم شد دعا آخه که قدیمی ها میکردن؟ نه! ایشا الله بخوری همش بشه عضله سفت و کلی بهت انرژی بده

    فقط یه سوال:
    این تن بمیره، چه جوری سفیدش کردی این سوپو؟

    +++++++++++++++++++

    نبینم کسی اینجا رو تبدیل کرده باشه به تاپیک جون و قربون!!! خیلی دلتون بوس و بغل میخواد، برید یه آلاچیق بزنید اسمش رو هم یه چیز لوسی بذارید توی مایه های بوس و بغل! دهه!

  18. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (چهارشنبه 11 مرداد 91)

  19. #340
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    خوب سوپ جو سفید همینه دیگه : هویج و قارچ و جعفری و جو و ذرت و شیر و آرد
    http://www.roozmenu.com/showthread.php?t=921

    از روی اینترنت دستورش را پیدا کردم :) آخه توی شرکت که به عنوان دسر می دن ما گاهی اوقات برنج را نمی خوریم و همین دسر را به عنوان غذا می خوریم :)

    واسه افطار انشاء الله پنیر و هندوانه می خورم :)

    زمان مغرب و اذانه. التماس دعا

  20. 5 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (چهارشنبه 11 مرداد 91)


 
صفحه 34 از 71 نخستنخست ... 4142425262728293031323334353637383940414243445464 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.