با عرض سلام خدمت خانم نيلوفر
مي خواستم بپرسم
1- ميزان تحصيلات شما چيست ؟
2-بيشتر چه كتابهايي مي خونيد؟
3- جنوب رو بيشتر دوست داريد يا شمال ؟
4- با كلمات شوهر- عشق - مادر- دوري - شادي * يه جمله بسازيد.
ممنون وسپاسگزارم .
تشکرشده 2,462 در 461 پست
با عرض سلام خدمت خانم نيلوفر
مي خواستم بپرسم
1- ميزان تحصيلات شما چيست ؟
2-بيشتر چه كتابهايي مي خونيد؟
3- جنوب رو بيشتر دوست داريد يا شمال ؟
4- با كلمات شوهر- عشق - مادر- دوري - شادي * يه جمله بسازيد.
ممنون وسپاسگزارم .
تشکرشده 574 در 212 پست
با سلام خدمت همگینوشته اصلی توسط آرمان 26
با آرمان شروع میکنیم!
1/ من کارشناسی حسابداریمو 2.5 سال پیش گرفتم فردا هم امتحات ارشد مدیریت اجرائی دارم(هیچی هم نخوندم):D
2/ بیشتر زمینه مطالعات من تاریخی /عرفان عملی و کتابهئی که مطالعات اونا سطح فکر آدمو ازحالت سطحی و این زمینی و عامی بودن فاصله میده مثلا کتابهای پائولو کوئیلو رو خیلی دوست دارم!
من همه جای ایرانو دوست دارم ولی به شهرهای ساحلی خیلی وابستگی دارم و این شهری که دارم توش زندگی میکنم رو به یه دلیلی خیلی دوست دارم
"الهی خداد مدد کنه و مادری عشق به دوری تبدیل شده فرزندشو با یاری شوهرش به شادی و وصل تبدیل کنه:D)
از شما هم ممنون![]()
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام نیلوفر جان. خسته نباشی.
اول از همه می خوام ازت بپرسم چه چیزی تورو بیشتر از همه خسته می کنه؟
کدوم کلمه رو بیشتر از همه کلمات دوست داری؟
اصلا تا حالا کسی رو بیشتر از خودت دوست داشتی؟
امضای شما اینه(حقیقت چیزی است که ما را آزاد می کند)میشه بگید حقیقت تلخه یا شیرینه؟
تا به این سن که رسیدی بیشتر وقتای زندگیت شاد بودی یا افسرده؟
زندگی در یک کلام یعنی چی؟
ودر آخر می خوام بدونم از زندگیت راضی هستی یا نه؟ از کشوری که توش زندگی می کنی چی؟
موفق باشی دوست عزیز.......
تشکرشده 574 در 212 پست
سلام شمام خسته نباشی !نوشته اصلی توسط نقاب
چیزی که منو خسته میکنه نادانی و اصرار برکار نادرست وغرورو تفکر غلطی که در اطرافیانم میبینم.
ایمان واقعی و عشق
من آدم خودخواهی نیستم تا جائی که خیلیا میگن من به فکر خودمو و کسی که از همه بیشتر دوست دارم نیستم ولی آدم باید خدا و خودشو خیلی دوست داشته باشه تا به دیگران هم بتونه محبت واقعی داشته باشه!
حقیقت حقیقته تلخی و شیرینیش بستگی به این داره که خدا بخواهد اینطوری باشه یا کسی شیرینیشو برات به زهر تبدیل کنن!
بیشتر وقتهامو مثل پروانه ای تو پیله یا پرنده ای تو قفس گذرونده ام البته از روزی که معنی آزادی رو فهمیدم دیگه نگذاشتم کسی منو اسیر خودخواهیش بکنه!
زندگی یعنی گل با کمی پروانه/زندگی یعنی عشق و محبت وصفای خانه!
از زندگی شخصی که دارم و میخواهم داشت باشم و بسازیم بله ولی از این قفسی که دیگران برام با خودخواهیشون ساختن نه!
من ایرانی ام و ایرانو خیلی دوست دارم!
شما هم موفق باشید![]()
تشکرشده 713 در 214 پست
فکر کنم کم کم لیست اولیه داره تموم می شه منم نفر بعدی ثبت نام می کنم
منم بچه مسلمان !!! کتابم هست قرآن رسولم داده فرمان .. که وقت صحبگاهی .... کنم شکر الهی ..
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
وقتي خيلي هيجان زده ميشي چيکار مي کني؟
تو دنيا بيشتر به کي وابسته اي؟
مشکلت رو با چه روشي حل مي کني؟( مشورت ، تمرکز ، انتخاب بهترين راه حل ، ...يا روش فيثاغورث :D)
![]()
تشکرشده 375 در 164 پست
سلام نيلوفر جان
نيلوفر از ديد خودت را بگو ... چه گلي را بيشتر دوست داري ... چه ميوه اي ... اگر خواستي نقاشي بكشي چي ميكشي
تعريفت را از آسمون ... دريا ... كوه بگو ؟
مهمترين آرزويي كه داري چي هست ... در بچگي چه آروزيي داشتي و آيا بهش رسيدي يا نه
و آخرين سوال نيلوفر چه جور آدميه ... چه شخصيتي داره
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
تشکرشده 574 در 212 پست
سلامنوشته اصلی توسط sayehhaye_mah
نیلوفر=گل مرداب /گلهای رز قرمز و مریم سپیدو/میوه= انار و گیلاس
/من اگه نقاش بودم خدا را نقاشی میکردم خدائی که همه جا و به هر شکلی هست.ولی چند وقت پیشا یه دوستی یه تابلو یقشنگی به صورت مجازی بهم هدیه کرد که خیلی دوستش دارم:تصویری مادری با سبد سیب با دخترش که کنارش ایستاده!
مهمترین هدفی که دارم اینه که با یه عشق خدائی به آزادی برسم.فکر کنم از بچگی هم همین آرزو رو داشتم:D
نیلوفر(البته این اسم اصلیم نیست)دختری آروم /عاشق همه چیزای خوبی که خدا آفریده.به فکر همه دوربریاش.با غمها و مشکلات عجیب غریب و به انتظار شادی که منتظرشه
یه کمی هم نازک نارنجی و زود رنج ولی محکم و جدی!
موفق باشید!
اینام سوالا ی دوستمون baby
وقتي خيلي هيجان زده ميشي چيکار مي کني؟
تو دنيا بيشتر به کي وابسته اي؟
مشکلت رو با چه روشي حل مي کني؟( مشورت ، تمرکز ، انتخاب بهترين راه حل ، ...يا روش فيثاغورث )
سلام:
وقتی هیجان زده میشم خدا را عبادت میکنم(چون طول موج هیجان بالائی دارم:D)یا اینکه یه گوشه ای ساکت و آروم میشینم و به تحلیل انرژی که گرفتم فکر میکنم
تو دنیا بیشتر از همه به خدا وابستگی دارم وائمه و به برادرام و یکی که نمی تونم چیزی ازش بگم(فعلا)
روش حل مشکلاتم تقریبا با همه اینائی که گفتی هست ولی فیثاغورثشو نفهمیدم! ولی پیگیری و پشتکار و سختکوشی ذاتی و خدائی که برای رسیدن به هدفی که دارم یا به هدف رسوندن شخصی که تصمیم به یاریش گرفتم خیلی باعث پیشرفت کارام میشه(اگه پیشرفتی هم در کار باشه!)
موفق باشید!
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام دوست خوبم نیلوفر خانم
1 - چه غذایی دوست دارید
2-چه خواننده دوست دارید
3_بهترین دوستتون توی تالار کیه
4_بهترین فیلمی دیدی نام ببرید
5_ رانندگی بلد هستی
6- دوست داشتی چه ماشینی بخری
7_اگر دوست داشتی در ایران زندگی نکنی کدام شهر اتنخاب می کردید
8_یک جمله درباره مدیرهمدردی بگوید
9-بهترین مدیر تالار بگوید
10 _یک جمله بگویدایران همدردی رنج نیلوفر مدیر همدردی محمدابراهیمی الوچه عشق زییا
11_بهترین معیار ازدواج چه است
12_یک پیشنهاد به تالار همدردی بگوید
13-بهترین بازیگر بگوید
14_کدام خیابان تهران دوست دارید
تشکرشده 574 در 212 پست
سلام آقا ابراهیمی!نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
سری سوالای تمام نشدنی شروع شد!:D
1/ چه غذائ رو دوست دارم:زرشک پلو با مرغ! 2/خواننده :احسان خواجه امیری وخدا بیامرز ناصر عبد الهی
3/من با همه تاپیکهایی که ا تباط برقرار میکنم /یا حتی اونائی که ارتباطی ندارم احساس دوستی دارم ولی با یه چند نفری هم تو تالار پیام خصوصی داریم که بهتره اسمشون محفوظ بمونه.در کل همگیتون رو دوست دارم وبا هم مشکلی نداریم!
4/بهترن فیلمی که دیدم عروس آتش بود که روم خیلی تاثیر گذاشت ولی خیلی فیلمهائی بوده هم که دیدمو دوستشون داشتم!
5/ بله 2 ساله گواهینامه دارم ولی کوماشین شخصی!
6/ پژو 206 sd البته ریو هم بد نیست!(کم توقعم نه!)
7/لبنان یا پاریس! 8/بهترین بابای دنیا!
9/بهترین مدیر تالار هم خودتی و هم عرفان /البته جای زیبای عزیز رو هم خالی میکنم!
10/ایران را درهمدردی/ رنج را در نیلوفر/ مدیر همدردی محمدابراهیمی را در تالار و الوچه و عشق زیبا را در شمال پیدا کردم!
11/صداقت و پاکی و ایمان و شجاعت 12/ خوبه!یه کمی وقتشو بیشتر کنید:D
13/بازیگر:خسرو شکیبائی 14/ میدان آزادی /ازش خاطره دارم!
موفق باشید!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)