به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 33 از 40 نخستنخست ... 313232425262728293031323334353637383940 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 321 تا 330 , از مجموع 398
  1. #321
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    با اجازه ی مدیر صندلی داغ آقای محمد ابراهیمی
    چون حوصله مون سررفته بود دیگه اینبار با همکاری, همکار سابق مدیر(دختر مهربونبهار زندگی, خودمون یکی از بچه ها رو نشوندیم رو صندلی
    خب مهمونمون

    میشل
    قول داده خیلی فلسفی نباشه
    حالا بفرمایید سوالاتتون رو بپرسید

  2. 7 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    hadieh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), reihane_b (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), rozaneh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), بی دل (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (دوشنبه 16 اردیبهشت 92)

  3. #322
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array
    سلام ميشل جان ...خوبي؟
    ديگه نبايد بپيچوني و جواب سوال هامون رو بدي...
    من اولين بار تو صندلي داغ شركت مي كنم به خاطر همين شايد سوالام داغ نباشه...
    خب حالا چه خبرا؟...خوش مي گذره اين روزا؟
    قشنگترين خاطره زندگيتو يادته؟ مال چند سالگيت بوده؟
    تا حالا شده از عالم و ادم بدت بياد؟چرا
    اگه بهت بگن تا يك روز ديگه ميميري چه كار هايي مي كني تو اون يك روز؟
    به عشق اعتقاد داري؟
    تا حالا عاشق شدي؟
    به خدا اعتقاد داري؟فكر مي كني چرا خدا ما رو افريده؟
    بزرگترين ارزوي زندگيت چيه؟
    اگه بهت بگن يك ميليارد دلار برنده شدي چي كار مي كني؟
    فعلا اينارو داشته باش ببينم ديگه چي به ذهنم مي رسه....:o
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  4. 6 کاربر از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده اند .

    reihane_b (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), rozaneh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), taraneh89 (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  5. #323
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست گلم خوبی؟

    سوالای من:

    از کی شروع کردی به خوندن کتابای روانشناسی؟!!!!!

    آخرین باری که احساساتی با یه موضوع برخورد کردی کی بوده؟؟؟؟

    سحرخیزی؟؟!:rolleyes:

    امکان داره میشل به کسی وابسته بشه ( یا باشه) ؟؟

    یه شعر از حافظ بخون!! (تقلب نکنیا !!)

    کی رو تو دنیا بیشتر از همه دوست داری؟!

    وقتی دلت میگیره دوست داری کی پیشت باشه؟ یا کجا بری؟



    فعلا اینا رو داشته باش:) تا بفکرم!

  6. 6 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    rozaneh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), taraneh89 (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  7. #324
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام ميشل جان ...خوبي؟

    سلام پرنده کوچولو... خوبم مرسی. تو خوبی؟

    ديگه نبايد بپيچوني و جواب سوال هامون رو بدي...

    چشم...:)

    خب حالا چه خبرا؟...خوش مي گذره اين روزا؟

    آره روزهای خوبین.:) احساس جدیدی نسبت به خودم دارم.

    قشنگترين خاطره زندگيتو يادته؟ مال چند سالگيت بوده؟

    آره یادمه، اما یادم نیست چند سالم بود.:cool:

    تا حالا شده از عالم و ادم بدت بياد؟چرا

    آره. چون خودم بد بودم.

    اگه بهت بگن تا يك روز ديگه ميميري چه كار هايي مي كني تو اون يك روز؟

    خب... یه جایی هست که خیلی دوستش دارم، میرم اونجا.

    به عشق اعتقاد داري؟

    نه. عشق یعنی فنا شدن یک چیز در یک چیز دیگه. دیدی زوج های عاشق همیشه از این حرف می زنن که انگار ما یک روح هستیم در دو بدن؟ این از نظر من نه تنها قشنگ نیست، بلکه مخربه. برای تشکیل دادن یه خانواده، به 2 نفر نیاز هست. دو تا انسان مجزا و مستقل. که هرکدوم خودش باشه، و از خودش بیشتر لذت ببره تا از طرف مقابلش. چون فقط در این صورته که می تونه یه محبت آگاهانه نسبت به اون یکی داشته باشه............ اینو مفصل جواب دادم که بگم: پرنده کوچولو کاشکی اینقدر دنبال عشق نمی گشتی...

    تا حالا عاشق شدي؟

    در حدی نبود که بشه اسمش رو گذاشت عشق، اما تجربه ای بود که باعث شد بفهمم عشق چیه.

    به خدا اعتقاد داري؟

    آدما وقتی از کلمه خدا استفاده می کنن، به مفاهیم مختلفی اشاره می کنن. من به بعضیاش اعتقاد دارم، به بعضیاش اعتقاد ندارم. نمی دونم تو کدوم یکی خدا رو داری می گی.

    فكر مي كني چرا خدا ما رو افريده؟

    خدا ما رو نیافریده.

    بزرگترين ارزوي زندگيت چيه؟

    تا همین یکی دو هفته پیش آرزو داشتم آدم بشم، حالا هنوز هیچ آرزویی ندارم، چون حس می کنم آدمم!!:D از حال و هوای آرزوی قبلی که بیرون اومدم، فکر می کنم ببینم چه آرزوی جدیدی داشته باشم.:p

    اگه بهت بگن يك ميليارد دلار برنده شدي چي كار مي كني؟

    والا تجسم درستی از این میزان پول ندارم، ولی خیلی قبلنا که فکر می کردم بعدنا پولدار می شم، تصمیم داشتم یه تولیدی بزرگ کفش بزنم.

    فعلا اينارو داشته باش ببينم ديگه چي به ذهنم مي رسه....

    :***********


    - - - Updated - - -

    سلام دوست گلم خوبی؟

    سلام ریحانه جان. خوبم گلم، تو چطوری؟

    سوالای من:

    از کی شروع کردی به خوندن کتابای روانشناسی؟!!!!!

    از حدود 13 سالگی.

    آخرین باری که احساساتی با یه موضوع برخورد کردی کی بوده؟؟؟؟

    آخریش همون بود که تو تاپیک حال و احوال نوشتم.

    سحرخیزی؟؟!:rolleyes:

    ریحان از این سوالا ازم نپرس:) من هر چند وقت یکبار، یه جورم!

    امکان داره میشل به کسی وابسته بشه ( یا باشه) ؟؟

    یس.

    یه شعر از حافظ بخون!! (تقلب نکنیا !!)

    میازار موری که دانه کش است، که جان دارد و جان شیرین خوش است.

    کی رو تو دنیا بیشتر از همه دوست داری؟!

    ای واااااااای این سوالو بچگیام خیلی ازم می پرسیدن! منم اووووونقدر به مخم فشار میاوردم که مغزم پکید! آخرشم جوابو پیدا نکردم! هنوزم نمی دونم کی رو بیشتر از همه دوست دارم.:confused:

    وقتی دلت میگیره دوست داری کی پیشت باشه؟ یا کجا بری؟

    خب هر بارش دلم یه کسی و یه جایی رو می خواد. ثابت نیست.

    فعلا اینا رو داشته باش:) تا بفکرم!

    :**************

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  8. 6 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), rozaneh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), taraneh89 (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  9. #325
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    اوه میشل مثل ماست جواب داد :p خوابم گرفت برم بخوابم :eek:
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  10. 3 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), میشل (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  11. #326
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    سلام میشل جان.

    از 13سالگی کتابای روانشناسی میخوندی؟!!با چه هدفی همچین کتابایی میخوندی؟تصورت از روانشناسی چی بود تو اون سن؟کتابایی که میخوندی رو بر چه اساسی انتخاب میکردی؟منظورم کتابای روانشناسیه.

    چقدر سعی میکنی خودتو خوب نشون بدی؟انقد خوب که گاهی تصور کنی متضاد خود واقعیته.

    چند سالته؟کدوم سمت ایرانی؟مثلا شمال،جنوب و...

    کارتون مورد علاقت چی بوده؟فیلم مورد علاقت چی بوده؟

    رویاپردازی؟

    به ظاهرت چقد اهمیت میدی؟ارایش میکنی؟ست کردن لباس برات مهمه؟

    نظر بقیه راجب خودت برات مهمه؟

    فكر مي كني چرا خدا ما رو افريده؟

    خدا ما رو نیافریده.
    اینو توضیح میدی؟

    فعلاً اینا رو جواب بده.
    ویرایش توسط بهار.زندگی : دوشنبه 16 اردیبهشت 92 در ساعت 20:00

  12. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), taraneh89 (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  13. #327
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام میشل عزیزم
    به شلوغی بیشتر عادت داری یا سکوت؟
    اگر یه شب تنها باشی و دزد بیاد خونتون؟
    نظرت در مورد خودت چیه؟(جواب کلیشه ای و فلسفی ممنوع)
    خودت رو چه قدر میشناسی؟
    خودتو چه قدر دوست داری؟
    بزرگترین آرزوی زندگیت که بهش رسیدی؟
    دوست داری بچه ات به چه ویژگی مادرش افتخار کنه؟
    از چه جور آدمایی خوشت میاد؟
    از چه تیپ آدمایی بدت میاد؟
    از رشته و دانشگات راضی هستی؟
    ماشین داری؟
    مدل موبایل و رنگش؟
    فرض کن یه روز صبح بیدار شی ببینی یه شوهر این شکلی داری و 8 تا بچه,چی کار میکنی؟
    چه جوری با همدردی آشنا شدی؟
    چرا اسمت میشله؟
    چرا آواتارت اینه؟
    منطقی ترین آدم سایت؟(یکی به جز آقای sciباشه ها!جناب sciرو همه میدونن)
    اگر بخوای به پست ها نمره بدی به پست های کی بیشترین نمره ها رو میدی؟
    بارزترین ویژگیت چیه؟
    چه قدر آدم رکی هستی؟
    شده تا حالا به خاطر مصلحت خودت دروغ بگی؟
    بزرگترین ترس دوران کودکیت؟چرا؟
    تو زندگیت حسرت چی رو خوردی؟
    بدترین شیطونی دوران مدرسه یا دانشگاه؟
    فعلا همینا رو جواب بده بازم میام;)

  14. 5 کاربر از پست مفید taraneh89 تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), میشل (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  15. #328
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array
    میشل جان
    بنده فقط در یک زمینه سوال دارم!!!

    چرا این آواتارتو کوچیک نمیکنی؟
    قصدت چیه از این کار؟
    نمیبینی نصف نوشته هات میره زیرش؟
    نمیدونی ما اعصاب نداریم؟

    بی شوخی، خیلی حوصله ندارم پستایی که چند تا کلمه ش رو باید حدس بزنم رو بخونم.
    لطف کن کوچیکش کن:)

    آخی!!
    داغه دیگه:)
    یه کم جیز میشی عادت میکنی
    از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟

  16. 5 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), taraneh89 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), پرنده غريب (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), باران بهاری11 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  17. #329
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    اوه میشل مثل ماست جواب داد :p خوابم گرفت برم بخوابم :eek:


    هاهااا آقای روزنه چیکار کنم، من این شکلیم دیگه.:D اتفاقا خودم بعد از اینکه پست قبلی رو گذاشتم، تا ساعت 10 خوابیدم!;) خیلی هم خواب خوب و آرومی بود، امیدوارم شما هم خوب خوابیده باشید!:p به ترانه گفتم باید یه آدم باحال تر پیدا کنیم، گفت همین که سعی کنی زیاد فلسفی نباشی کافیه!:p حالا شما یه سوالایی بپرسید که ماستیت من روشون کارگر نباشه.:D هرچند بعیده موفق بشید، اما سعیتونو بکنید!

    ==============================================

    سلام میشل جان.

    سلام عزیزم.

    از 13سالگی کتابای روانشناسی میخوندی؟!!

    اول باید بگم که تو اون سن تمرکزم روی کتابای روانشناسی نبود. کلا همه چی رو می خوندم، و بیشتر هم رمان می خوندم. بهتر بود در جواب ریحان می نوشتم 16 یا 17 سالگی (نمی تونم یه سن دقیق رو مشخص کنم) چون از اون حوالی بود که روانشناسی توجهم رو جلب کرد. و برای چند سال مطالعات دیگم رو تحت تاثیر قرار داد.

    با چه هدفی همچین کتابایی میخوندی؟

    با هدف شناخت. و بعدها با هدف تغییر.

    تصورت از روانشناسی چی بود تو اون سن؟

    خب درست نمی دونم. شاید همون موقع هم فکر نکردم که تصورم ازش چیه. بچه بودم. جدی نبودن. اما تو دوره دبیرستان.... خب بازم یادم نمیاد تصورم از روانشناسی چی بود، فقط برام چیز خیلی مهمی بود.

    کتابایی که میخوندی رو بر چه اساسی انتخاب میکردی؟منظورم کتابای روانشناسیه.

    یه کتابخونه بود که دو یا 4 تا قفسه کتاب روانشناسی داشت. یه درصد زیادیش رو تا آخر دبیرستان خوندم. اما یادم نمیاد برچه اساسی انتخاب می کردم.

    چقدر سعی میکنی خودتو خوب نشون بدی؟انقد خوب که گاهی تصور کنی متضاد خود واقعیته.

    در کل آدمی نیستم که سعی کنم خودمو خوب نشون بدم (اما خوب بودن برام خیلی مهم بوده، و عدم موفقیتم برای خوب بودن، خیلی آزارم داده). الان یه ده دقیقه ایه که دارم به این سوالت فکر می کنم، و همش به این نتیجه میرسم که هیچوقت تمرکزم روی خوب جلوه کردن نبوده. اما خیلی وقتا دیگران من رو بهتر یا بدتر از چیزیکه واقعا هستم، می بینن. علتشم این نیست که چیزی رو تظاهر کرده باشم، علتش فراز و نشیب های درونیمه.

    کارتون مورد علاقت چی بوده؟فیلم مورد علاقت چی بوده؟

    اکثر کارتونایی که تلوزیون میداد رو دوست داشتم. فیلم ها هم زیاد بودن، الان وکیل مدافع شیطان رو یادم میاد.

    رویاپردازی؟

    آره.

    به ظاهرت چقد اهمیت میدی؟ارایش میکنی؟ست کردن لباس برات مهمه؟

    بهار با این پارامترای فازی سوالت چیکار کنم!:rolleyes: ظاهرم برام مهمه. ملایم آرایش می کنم. ست لباس هم نسبتا برام مهمه.:)

    نظر بقیه راجب خودت برات مهمه؟

    آره. البته معمولا به خود واقعیم اولویت نداره. مثلا پستی که آقای روزنه گذاشته بود، با وجود اینکه به یه نکته منفی من اشاره داشت، فقط باعث خندم شد. (البته در عین حال فکر کنم از این حرفش منظور دیگه ای داشت!:))

    اما خب اگه ایشون به یه صفتی اشاره می کرد که برام مهمه، حرفش حسابی توجهم رو جلب می کرد. و نظرش اونقدر برام مهم بود که باعث بازنگری من در خودم می شد.

    اینو توضیح میدی؟

    آخه ترانه ازم قول گرفته که پستام فلسفی نباشه!:) وقتی اینو گفت تعجب کردم که من که تو هیچ تاپیکی فلسفی ننوشته بودم، چطور داره اینو می گه! اما حالا معلوم شد که داشته پیشگیری می کرده!:p

    اوکی به هر حال جواب میدم، دیگه تو خودت با ترانه حل کن.:)

    خدا (به مفهومی که من براش در نظر دارم) خودش رو نقض نمی کنه. البته قادر هم نیست اینکارو انجام بده، نیازی هم به اینکار نیست.

    آفرینش=خلقت=هست کردن یک نیست=تناقض

    توضیح اضافه اینکه: به بیان غیر دقیق، از زمانیکه خدا بود، ما هم بودیم.

    حتی بعد مادی ما. البته با مفاهیم من، که بعد مادی رو دقیقا جزئی از ماوراء ماده می دونم.

    باز هم به بیان غیر دقیق، همه چی در اون هست بوده و خواهد بود.

    و به بیان دقیق: هست هر آنچه که هست. نیست هر آنچه که نیست.

    ============================================

    سلام میشل عزیزم

    سلام ترانه جان.


    به شلوغی بیشتر عادت داری یا سکوت؟

    سکوت.

    اگر یه شب تنها باشی و دزد بیاد خونتون؟

    خودمو به خواب میزنم!
    :) البته امیدوارم واقعا تنها باشم، چون در غیر اون صورت با جیغ جیغ بعضیا نمی تونم خودمو به خواب بزنم و مجبورم هردومونو نجات بدم!


    نظرت در مورد خودت چیه؟(جواب کلیشه ای و فلسفی ممنوع)

    وااای خدایااا چی بگم آخه...
    :D فقط می تونم بگم که یه میشل هستم! جوابم فلسفی که نبود، فقط امیدوارم کلیشه ای هم نبوده باشه

    خودت رو چه قدر میشناسی؟

    تا حدودی میشناسم.

    خودتو چه قدر دوست داری؟

    بستگی به حالم داره. گاهی کم، گاهی خیلی زیاد، گاهی اصلا.

    بزرگترین آرزوی زندگیت که بهش رسیدی؟

    اینکه استقلال تفکر داشته باشم.

    دوست داری بچه ات به چه ویژگی مادرش افتخار کنه؟

    ثبات.

    از چه جور آدمایی خوشت میاد؟

    بعضی آدما یه نوع پختگی در خودشون دارن. برای تجسمش، مثال میزنم. مثلا مدیر همدردی. گذشته از اعتقاداتش، اکثر مواقع می تونه از بالا به مسائل نگاه کنه. من اینجور شخصیتا رو دوست دارم.

    از چه تیپ آدمایی بدت میاد؟

    من کلا آدما رو دوست دارم. تیپ و شخصیت خاصی نیست که ازش بدم بیاد.


    از رشته و دانشگات راضی هستی؟

    از رشتم که راضیم. از دانشگاهم هم راضی بودم.

    فرض کن یه روز صبح بیدار شی ببینی یه شوهر این شکلی داری و 8 تا بچه,چی کار میکنی؟

    خب میرم تو بغلش می خوابم و باهاش تاب می خورم.... چقدرم عصبانیه!! امیدوارم از من عصبانی نباشه...

    آخه ترانه تو در مورد من چی فکر کردی که شوهرمو با این سیبیلا تجسم کردی!! آهان... حواسم نبود... گفتی صبح بیدار شدم و این کنارم بود. خب به هرحال یه تماسم با دوستم می گیرم ببینم شوهرشو گم نکرده؟ چون اون دقیقا دنبال یه همچین مردی داره می گرده! اگه مطمئن شدم که شوهر خودمه و اشتباهی پیش نیومده، هم اون چشمای از حدقه دراومدشو آروم می کنم، هر تیپشو عوض میکنم... بلهههه یه همچین خانومی قراره بشم من!
    ;)

    چه جوری با همدردی آشنا شدی؟

    گوگل سرچ.

    چرا اسمت میشله؟

    بخاطر علاقم به یهوه.

    چرا آواتارت اینه؟

    چون خیلی دوستش دارم.

    منطقی ترین آدم سایت؟(یکی به جز آقای sciباشه ها!جناب sciرو همه میدونن)

    إ واقعا شما فکر می کنید آقای sci منطقی ترین عضو اینجاست؟ ولی شخصیت ایشون از پست هایی که ارسال می کنن اصلا قابل تشخیص نیست. ایشون اینجا در مقام یه متخصص فعالیت می کنه. و در مقابل ابراز شخصیت حقیقی خودش مقاومت می کنه. بنابراین نمی شه تشخیص داد که تو زندگی خودشون چجور شخصیتی دارن. منطقی؟ احساسی؟ یا ؟ حالا من نمی دونم چطوره که شما فکر می کنید ایشون جزء خیلی منطقی ها هستن.

    ترانه این صندلی داغ، برای این داغه! که آدمای مشهور باید روش بشینن، و آدمای مشهور معمولا دقیقا اون چیزی نیستن که دیده می شن.

    من آدمیم که کلا توجهم به شخصیت آدما زیاده، و الان در مورد خیلی از اعضای این سایت یه نظراتی دارم، اما در مورد آقای sci هیچ نظری ندارم، چون پست هاشون رو طوری می ذارن که تا حدود خیلی زیادی عاری از اطلاعات شخصیتی خودشونه.

    خب بریم سراغ اصل سوال. منطقی ترین عضو این سایت: نمی دونم کی منطقی ترینه. اما به نظرم میرسه منطق مدیر همدردی تا حدود قابل توجهی درونی شدست.


    اگر بخوای به پست ها نمره بدی به پست های کی بیشترین نمره ها رو میدی؟

    آنی. وقتی پستاشو می خونی در عین حالیکه حس می کنی آدمی از گوشت و خون و استخونه، می تونی قدرت تفکرش رو هم ببینی.

    بارزترین ویژگیت چیه؟

    بیشترین چیزی که بهم میگن مهربون بودنه.

    چه قدر آدم رکی هستی؟

    کم.

    شده تا حالا به خاطر مصلحت خودت دروغ بگی؟

    آره.

    بزرگترین ترس دوران کودکیت؟چرا؟

    تاریکی. هنوزم نمی دونم چرا.

    تو زندگیت حسرت چی رو خوردی؟

    اینکه پدر و مادرم بهم افتخار می کردن. یا حداقل اذیتم نمی کردن.

    بدترین شیطونی دوران مدرسه یا دانشگاه؟

    من شیطون نبودم، اما معلمام فکر می کردن شیطنت می کنم! ولی خودشونم نمی دونستن من چیکار می کنم! فقط گاهی حسشون رو می گفتن!

    برای خودم بدترینش اون چیزی بود که باعث شد یکبار معلم ریاضیم بگه تو منو مثل یه گوجه فرنگی پای تابلو له می کنی! همون موقع هم نفهمیدم چرا این حسو داشت. اما سعی کردم حسشو برطرف کنم، امیدوارم موفق شده باشم!

    ===============================

    بهار و ترانه جان بعضی از سوالاتون رو جواب ندادم، چون مثلا نخواستم مشخصاتم رو بنویسم!

    مرسی.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  18. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), taraneh89 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)

  19. #330
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array
    سلام میشل جان خوبی ؟ در چه حالی ؟ جزغاله شدی یا نه ؟ امیدوارم بشی .....
    ****

    بریم سراغ سوالات :

    یک جمله در مورد خودت ؟

    چی بودی و چی شد؟


    تا حالا شده از یکی خوشت بیاد ولی نتونی بهش بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    از چه جور شخصیتایی خوشت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه یکی یه ساعت شنی جلوت بگیره و بگه تا افتادن اخرین ماسه یه جمله بگو ، چی میگی ؟

    اگه بخوایی یکیو از زندگیت delet کنی ، اون کیه ؟


    بهترین sms یی که نا حالا دریافت کردی و بیشتر از بقیه تو inbox نگه داشتی ؟


    بی پرده از علایقت ؟


    هیجان انگیز ترین كاری كه كردین چی بوده؟

    چه نوع سبك موسيقي رو ميپسنديد؟خواننده ی مورد علاقتون؟


    وقتی عصبانی میشی چی یا کی یاچه کاری بهت آرامش میده؟


    عصبانی بشی چه عکس العملی داری؟


    زیباترین جمله از نظر شما؟


    مهمترين و پر تكرارترين نصيحتي كه باباتون بهتون كرده چی بوده؟

    اولین چیزی که تو سختیا بهش متوسل میشی چیه؟

    دوست داشتی جای چه کسی بودی؟


    اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنی؟

    یکی ازمهمترین تجربه های زندگیت ؟

    موفق باشی عزیزم
    ممنون که جواب سوالاتم رو میدی .
    هیچگاه دلت را به روزگـــــــار مسپار که دریایی از ناامیدی هست ...
    دلت را به خــــــدا بسپار که دریایی از امید است...

  20. 4 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    reihane_b (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), taraneh89 (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), میشل (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (سه شنبه 17 اردیبهشت 92)


 
صفحه 33 از 40 نخستنخست ... 313232425262728293031323334353637383940 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.