به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 33 از 71 نخستنخست ... 3132324252627282930313233343536373839404142435363 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 321 تا 330 , از مجموع 702
  1. #321
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    شما مگه كجا زندگي ميكنين؟چقد روز طولانيه.
    من مطمئنم شما خيلي بيشتر از ما ثواب ميبرين با اين شرايطي كه دارين

  2. 3 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (یکشنبه 08 مرداد 91)

  3. #322
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    البته با اون عکس هایی که شما از خوزستان گذاشتید، فکر نمی کنم کسی مثل شما ثواب ببره :)
    واقعاً روزه توی اون آب و هوا سخت باید باشه.
    امیدوارم آلودگی هوا کمتر شده باشه.

    من تو مناطق قطبی نیستم :)
    کافیه یکم بیشتر به نیم کره شمالی زمین بریم، روزها خیلی طولانی تر میشن. ایران نسبتاً متعادله.

  4. 5 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 08 مرداد 91)

  5. #323
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    ای وای مریم جون من تبریک و کیکت رو الان دیدم مرسی عزیزم
    حالا بزارید به هر حال مثل اینکه زود گفتم منم شدم مثل بچه مثب خان :)

    ------------------------------------------------------------------------------

    اخی حامد چقدر دلم سوخت آخه قهوه هم که عطرش می پیچه ادم هوس می کنه ولی باز فکر کنم جای شما بهتره به جز اون قسمت آخرش یعنی ساعت یک ربع به 10...و این خوراکی های جورواجوری که می بیبینید....

    ما هم صبح که می خوایم بریم سرکار می ریم خودمون رو به زوور یعنی به معنی واقعی کلمه به زور جا میکنیم تو مترو...بعد چند ایستگاه بعد به همون حالت به زورررر خودمون رو خارج می کنیم از مترو...(خوب کلی از آدم انرژی می گیره ) ..که سوار اون یکی خط شیم
    بعدش که متروی اون یکی خط رسید مثلا ما هنوز رو پله برقی هستیم وچون دیرمون شده می دوییم تا برسیم به مترو...یکمی می دوییم همین جور که داریم می دووییم یهو احساس می کنیم داریم پرواز می کنیم و فضا آبی و ملکوتی شده .
    بعد با خودمون می گیم اینجا کجاست من کجام؟چی شده...........

    بعد هیاهو و صداهایی می شنوی می گن فشارش افتاده چیزی نیست.. می بینی چند تا خانم دورت جمع شدن.. ی خانمی بهت می گه روزه ای دخترم خوب نگیر چیزی نیست فشارت افتاده بشین خوب می شی ...

    :(

    حداقل شما قرار نیست با زبون روزه بدوویین

  6. 3 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (یکشنبه 08 مرداد 91)

  7. #324
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65
    البته با اون عکس هایی که شما از خوزستان گذاشتید، فکر نمی کنم کسی مثل شما ثواب ببره :)
    واقعاً روزه توی اون آب و هوا سخت باید باشه.
    امیدوارم آلودگی هوا کمتر شده باشه.

    من تو مناطق قطبی نیستم :)
    کافیه یکم بیشتر به نیم کره شمالی زمین بریم، روزها خیلی طولانی تر میشن. ایران نسبتاً متعادله.
    آخ آقا حامد مدینه گفتی و کردی کبابم
    خداییش 5 دقیقه میرم تو حیاط احساس میکنم بخار از بدنم خارج میشه
    در همین راستا کل روزو میخوابم و شب عین جغد بیدارم.
    میگن خواب تو ماه رمضون مثل عبادته

  8. 4 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (پنجشنبه 05 مرداد 91)

  9. #325
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اسفند 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1390-5-16
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    1,779
    سطح
    24
    Points: 1,779, Level: 24
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    742

    تشکرشده 756 در 179 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    خانم نازنین گفتم که عجله نکنید! :)
    حامد جان قبول باشه گرمای جنوب کشور سختی های خودش را داره روزهای طولانی شما هم سختی خودش را داره انشاء الله که ماجور باشید.
    **************************
    آدم پست توی تالار داشته باشه خوب نیستا! هی رفرش می کنه ببینه کسی جواب نداده! این وسط به تائیک های بقیه هم سر میزنه ! بعد نگاه می کنی میبینی کلی از وقتت گذشت! حالا اگه پستت برات مهم باشه دیگه سر کار هم نمی تونی خودت را کنترل کنی! یه دفعه می بینی روز تمام شده به کارات نرسیدی!

    خلاصه این که هر چی پستت کمتر آرامشت بیشتر!
    مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )

  10. 4 کاربر از پست مفید بچه مثبت تشکرکرده اند .

    بچه مثبت (جمعه 06 مرداد 91)

  11. #326
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    فکر نکنید گلنوش عوض شده سحرخیز شده ها....
    این که این موقع اینجام و پست میذارم دلیل اینه که من هنوز نخوابیدم!!!!یعنی دیروز که از خواب بلند شدم
    هنوز خوابم نبرده. احتمالا من اشتباهی تو ایران به دنیا اومدم ریتم بدنم با ساعت اینجا نمی خوونه

  12. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (جمعه 06 مرداد 91)

  13. #327
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    ای خدا من هنوز بیدارم
    ساعت 8:25 دقیقه صبحه

  14. کاربر روبرو از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده است .

    گلنوش67 (یکشنبه 08 مرداد 91)

  15. #328
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    وا دیشب این تاپیک دکمه تشکرش برای من نشون داده نمی شد جاش خالی بود
    بعد من فکرم تشکر رو از پست های غیر مشاوره ای برداشتن
    بعدش دیدم آقا حامد می تونه تشکر کنه فکر کردم فقط برای مدیران باز گذاشتن :) چه فکرا که نکردم :).

    ولی الان هست

    سلام صبح بخیر
    منم بیدار شدم یعنی 2:30 خواابیدم 8 بیدار شدم.خوابم دیدم امتحانشفاهی فیزیک دارم استادم هم انیشتینه با همون قیافه
    خیلی استرس داشتم تو خواب.حالا تو خواب هم چند تا سوال از من پرسید یکی از سوالاش این بود ،آلودگی در علم فیزیک چیست؟جوابش هم بود tt .
    بلد نبودم خو دش جواب داد حالا من تو خواب انقدر ر ر از روی این tt نوشتم که حفظ شدم و فکر کنم اگر درسام رو تو بیداری این جوری می خوندم منم برای خودم انیشتینی می شدم.
    گلنوش !!خیلی بده که باید شب بخوابی هیچی جای خواب شب رو نمیگیره
    ویدا تو هم سحر خیزه :)

  16. 5 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 06 مرداد 91)

  17. #329
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سلام به روزه داران عزیز و 1 سلام به روزه نداران که دلشون میخواسته روزه بگیرن اما نمیتونن


    آقا حامد دلم براتون سوخت. قبول باشه. به شما میگن یک روزه دار واقعی البته تهران هم گرمه اذانشم 4:30

    منم اکثرا فقط سحرا شربت خاک شیر میخورم و بس. ساعت اذان هم اینجا یک ربع به 9 هستش. فقط یکم کوچولو

    سخته.. تازه ماشالا همه هم روزه خورن قربونش برم :) هوام گرمه. ببینین چطور شرایط رو جلوه دادم که حس نکنین

    تنهایین. خیلی ها به خاطر گرمای هوا روزه نمیگیرن اینجا.


    گلنوش جان الهی قربونت برم اجرت با خدا. گرمای هوا خیلی زیاد شده میدونم. من که شاغلم زبونم میچسبه به

    سقم. این دستمم که اینطوری دیگه واویلا :) اما التماس دعای ویژه دارم از همه روزه داران عزیز.


    نازی جونم عزیزم اغر بخیر (املاش درسته؟) سحر خیز شدی بانو. من که از 6 بیدارم

    درکت می کنم این مترو بد بلاییه. به خصوص خط 4. حالا خط 1 که دیگه واویلاست. تازه بدتر از همه اینه که مردا میان

    تو واگن خانومها و انگار تا کنون جنس مونث ندیدن تازه خراب هم که بشه تو اون شلوغی مرگت تا 70% حتمیه

    عزیزم انیشتین به مهم سلام نرسوند؟
    به شاگرد قدیمیش؟

    ======================

    واسه ورزش انگشتا دکتر بهم گفته گاهی آتل رو باز کن بعد این انگشتم مثل یک تیکه چوب شده توی آتل. اصلا تکون

    نمیخوره. به دکتره میگم چی اینو ورزش بدم؟ میگه نه پس فقط بذارش بیرون هوا بخوره دلش اون تو گرفته بود واسه

    همین گفتم بازش کن. :) منم حرصم گرفت از اینکه درد منو نمیفهمه گفتم نه میشکونمش که وزنه سنگین بزنه

    انگشتم دکتره و مامانم انقدر از حاضر جوابیم خندیدن :) تازه انگشت سالمم هم که اون تو بوده اونم تکون

    نمیخوره دیگه خشک شده چه برسه به این شکستهه
    :)

    ======================

    بچه ها واسه سلامتی داداش گلمم دعا کنین. حالش خوب نیست. نمیدونم چرا هممون تیر غیب میخوریم همش.


    سر سفره افطار برای ما هم دعا کنین روزه دارای ویژه و خوب خدا






  18. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 06 مرداد 91)

  19. #330
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 3 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    آره واویلاست بهاری
    من از خط یک و دو می رم و جفتش بده ولی خوب تو تابستون مترو چون خنکه بهتره .

    بهار خوب با اون یکی دستت انگشتت رو حرکت بده

    داداشت چطوره؟یعنی چرا حالش خوب نیست؟ایشالا که چیزی نیست :)

    بهار می گم جای بی دل خالیه الان بیاد اینجا می گه اینجا شده آلاچیق حال و احوال:)

  20. 5 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 06 مرداد 91)


 
صفحه 33 از 71 نخستنخست ... 3132324252627282930313233343536373839404142435363 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.