به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 33 از 50 نخستنخست ... 313232425262728293031323334353637383940414243 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 321 تا 330 , از مجموع 495
  1. #321
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    خوب تو این یه روز که نبودم چه خبر شد؟...اتفاق خاصی نیفتاد؟

    یا خدا...من نمیدونم چه جوری از رو این اتیشا میپرن..ما از رو همون پِنقِل اتیش هم با ترس پریدیم...

    خوب خوبید؟خوشید؟سلامتید؟
    اگه از حوال منم بپرسین ملالی نیست جز دوری شوهر:)

    اخ جون شارژ عیدانه...فقط از نوع شکلاتیش باشه لطفا:)

    حالا می گم خدایا زن می خوام.
    پس فردا میگم بچه می خوام.
    بعدش می گم بچه ام درس بخونه.
    .بعدش بچم زن می خواد..
    ببخشید اقا حامد من متوجه نشدم شما از کجا فهمیدین بچتون پسر خواهد شد؟..یعنی سونوگرافی انقد پیشرفت کرده که هنوز مادر بچه پیدا نشده جنسیت بچه تعیین میشه؟؟
    یا شما پسر دوستین؟ زود بگید نکنه شما ضد زن هستید؟
    .............

    پ.ن : پِنقِل= کوچولو-یه ذره

  2. 12 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (جمعه 26 اسفند 90)

  3. #322
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام بر دوستان عزيز همدردي ام

    اميدوارم هميشه خوش و خرم و سرحال باشيد ....همين الان بهم خبر رسيد عموي عزيزم از دنيا رفته ، به همين علت بايد برم شهرستان ، از امروز تا بعد از تعطيلات عيد ديگه نميتونم سر بزنم ،

    گفتم هم دليل غيبت رو بگم و هم پيشاپيش ، عيد نوروز رو به همه دوستان تبريك عرض كنم و بگم مرا هم سر سفره هاي عيدتون فراموش نسازيد ...
    دعا كنيد تا بازم باشم و بتونم بيام در كنار شما دوستان خوبم ...


    زيباترين ، بهترين ، شادترين ، رويائي ترين ، شيرين ترين و ....... لحظات رو براي همه دوستان عزيزم آرزومندم ...

    خدا محافظ همه شما باد

  4. 16 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (یکشنبه 28 اسفند 90)

  5. #323
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام آقای مهاجر بی نشان
    واقعا متاثر شدم دمه عید :(
    برایشان از درگاه خداوند مهربان مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر خواهانم .

  6. 13 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 26 اسفند 90)

  7. #324
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    متاسفم مهاجر جان

    روانشان شاد .

  8. 12 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (جمعه 26 اسفند 90)

  9. #325
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    خدا بیامرزتش تسلیت می گم.خاکش بقای عمر بازماندگان.


  10. 13 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 26 اسفند 90)

  11. #326
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 03:27]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,133
    سطح
    100
    Points: 325,133, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65
    از یک دختر خانم خوش اخلاق و خوش چهره و مدرک حداقل لیسانس و نجیب و مهربان و صادق و آشپزیش خوب باشه و خانواده دار باشه و قبلاً هم با کسی نبوده باشه و تعداد خواهر برادرهایش زیاد نباشه و اینی که من می خوام هیچ جای دنیا پیدا نمی شه درخواست می شود به حامد65 مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ...
    با سلام
    لطفا توجه فرمایید
    اینگونه مطالب چه شوخی و چه جدی خلاف قوانین همدردی هست.

  12. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  13. #327
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    جناب مهاجر بی نشان منم بهتون تسلیت میگم و امیدوارم خدا به شما و خونوادشون صبر بده و عموی شما و همه ادمایی که دستشون از دنیا کوتاه شده رو بیامرزه.

  14. 8 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (جمعه 26 اسفند 90)

  15. #328
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام به همه دوستان گل و نازنین همدردی


    ان شاء الله که حال همگی خوب است و خودتون را آماده می کنید که سالی نو را با نگرشی مثبت و امیدوار و پر از خوش بینی و خیر خواهی آغاز کنید .

    اول از هر چیز شاهد حضور یاسای عزیزم هستم که خیلی خوشحالم از حضور دوباره اش باعد از ماه ها غیبت . یاسا جان امیدوارم دیگه اینجوری نری پشت سرتم نگاه نکنی و باشی و از حضور گرم و فعال و مفیدت برخوردار بشیم .

    سارا بانوی عزیزم ، بابت موفقیت خودت و همسرت خوشحالم . و خوشحالترم که دروباره با شور و هیجان مثبت در تالار حضور داری و امیدوارم وارد تاپیکهای مشاوره ای هم بشوی و از راهنمائی های خوبت دوستان مرجعین را بی بهره نگذاری


    و امیدوارم همینجوری شاهد حضور دوباره و فعال دوستان عزیزی چون
    ستایش باران ، شیدا حاتمی و فیلوسارای نازنین هم باشیم .

    همچنین آرزو می کنم خانه دل سرافراز گلم از هر غم کاهنده پاک بشه و اگر رنجی هم دارد رنج سازنده باشد . و پر بار و سرافراز و سرحال در تالار فعال شود . ان شاء الله

    دوستان عزیزم ، عزیزان همدردی !

    از این فرصت استفاده می کنم و از همه شما تقاضا می کنم اگر زمانی از بنده به هر دلیل گرد آزردگی به دلتان نشسته
    حلال کنید که پالوده از بار رنجش های شما و زنگارهایم این روزهای سال 90 را به آغاز سالی پر بار گره بزنم .
    همچنین التماس دعای خیر دارم .

    خودم هم اعلام می کنم که
    به همه شماها ارادت دارم و از شما جز خیر چیزی برای خودم ندیده و نمی بینم ( حتی در جایی که کسی با توپی پر به خاطر مسائل مدیریتی با بنده برخورد کرده است ، برای خودم خیر دیده ام که هم افزونی درجه صبر را بهره ام می دهد ، هم توجه و دقت و آموختن توأمان ساختن تعامل سازنده و خیرخواهانه و با ملاطفت و بیان مناسب با قاطعیت در امور مدیریتی را نصیبم می سازد ) از این رو از هیچ کس هیچ آزردگی ای به دل ندارم و برای همه خیر و خوشی و رسیدن به خواسته های مشروع و خیر را از درگاه خدا خواهانم از اعماق وجودم .

    و عرض تشکر ویژه دارم از همه دوستانی که با گزارشات خوب و حتی گاه تذکر و توصیه های کارسازشون بطور گمنام و بی چشمداشت ما را در امور مدیریتی یاری کرده اند و از خدا برایشان همیشه بهترینها را خواسته و باز هم می خواهم خاصه در آغاز سالی که ان شاء الله بطور ویژه برایشان با برکت و خرم باشد .


    همگی در پناه خدای مهربان محفوظ و مؤید و سلامت باشید .

    آمیـــــــــــــــــــن یا رب العالمین .


    .

  16. 22 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 28 اسفند 90)

  17. #329
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    بچه ها پاییزان نیستش فکر کنم از ترس صندلی داغ فرار کرده



    شارژ عیدی میدن بهمون یا نه؟؟؟
    مدیر جان لطفا از نوع شکلاتی باشه وگرنه ...

  18. 11 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (جمعه 26 اسفند 90)

  19. #330
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام به همه ي بچه هاي باحال و باصفا و باوفا و ... همدردي
    سلام به آقاي مدير دستشون درد نكنه كه منو اينقدر زود شارژ كردن.

    آقا من به جون خودم همينجوريشم درس نميخوندم ديگه چه برسه بيام همدردي. كنكورمم افتضاح دادم دم عيدي نميخوام به چيزاي ناراحت كننده فكر كنم.

    ميبينم كه تالار تغييرات جزئي كرده بعضيا با اينكه جديدن تو اين مدت كلي رتبه و ... گرفتند معلومه كه دوستاي خوب جديدي برامون پيدا شده.
    ميبينم كه يه خانم بهار66 به جمع بروبچ خودمون (من و دخترمهربون و شايانا و...) كلا به دختراي گل بيست و سه چهارساله ي تالار اضافه شده. به به چه جمعي! چه گلايي (مديونه اگه كسي فكر كنه من منظور خاصي دارم نه آقاي مدير همدردي! من بچه ي خوبي هستم آقاحامد مدير شده بايد بهش سخت گيري كنيد ولي من هنوز ... البته منم كلي تغيير كردم يكسال خانم تر شدم 10 كيلو چاق تر شدم )

    بذار ببينم اول از كجا شروع كنم؟!

    به سارابانوي گل تبريك ميگم دعوام نكنيد نميدونم واسه چي تبريك؟ هرچي رفتم عقب نفهميدم! تخصص قبول شدين؟

    به آقاحامد تبريك ميگم بابت صورتي شدنش ايشالا به همين زوديا سفيدپوش ببينيمت.


    نمي تونم بگم چقدددددددددددددددددر خوشحال شدم وقتي ديدم دوستام منو يادشون نرفته دخترمهربون جون شايانا آويژه و ... و فرشته ي مهربون جون

    نمي تونم بگم چقدر دلم ميخواست سراغ بچه ها رو بگيرم و ببينم درچه حالن! خانم آني و بالهاي صداقت و آقاي بي بي و ...
    بچه ها ميدونيد چي دلمو آتيش زد؟ همون اول كه اومدم همش دنبال تاپيك سبكتكين بودم كه ديديم تاپيك جديد زده كه "فردا براي هميشه اسمش از شناسنامم خط ميخوره" خيلي ناراحت شدم .
    اصلا يه درصد احتمال هم نميدادم. ناراحتي بيشتر از اينكه سبكتكين هنوزم عاشقشه

    دلم خيلي برا همه تنگ شده بود برا بهشت كه ديگه نيومد ولي الان تازه به بعضي حرفاش رسيدم و باهاش هم عقيده شدم!!!!

    بچه ها ميشه يكي يه بچه ي گل و فداكار فقط تو چند جمله بگه من كه نبودم بقيه چي شدن؟

    1-آقاي خارپشت چي شد قضيش ؟ اين قضيه ي پرت شدن از پنجره چي بود؟
    2-خانم بلواسكاي كجاست؟ ني ني شون بدنيا اومد؟ حالشون خوبه؟ اسمش چيه؟
    3-خانم سيسيلي كجاست؟ بچه دار شدن؟ خوبن؟
    4-آقاي m25teh (درسته؟؟!!) كجان؟ با خانمشون خوبن زندگيشون روبه راست؟
    5-خانم سرافراز چي كار ميكنن؟ مگه خداي نكرده مشكلي براشون پيش اومده؟
    6-اون خانمه كه بچش مرده بود كه اسمشو يادم نمياد با شوهرشون خوب شدن؟

    زياد سؤال پرسيدم؟ تازه كجاشو ديدين! هنوز دعاهاي آخر سالم مونده! :D ولي تو پستهاي بعدي!

  20. 17 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (یکشنبه 28 اسفند 90)


 
صفحه 33 از 50 نخستنخست ... 313232425262728293031323334353637383940414243 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.