پشت این چهره خندوننوشته اصلی توسط خارپشت
اون همیشه غصه داره
این همه شکلک و بازی در اصل یک نوع مرثیه سرایی احساسی نامحسوسه! :)
من که وقتی رفتم دانشگاه مامانم می گفت مهندس. حالا هم که تازه شروع کردم می گن دکتر. فکر کنم دکتر بشم بگن پروفسور! قضیه همون سوسکه ست که مامانش می گفت قربون دست و پای بلوریت برم! :)نوشته اصلی توسط پاییزان2
دکتری من قراره ۳ ساله تموم شه. حالا اینکه تموم بشه یا نه رو خدا می دونه.
نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
تازه شد بهار عاشق از جمال گلعذارش
گل که نو گلی ندارد، چون خزان بُوَد بهارش
منم تشکر می زنم طول می کشه.
server فکر کنم رفته تعطیلات نوروزی هنوز برنگشته.





میذاری ؟؟!!


پاسخ با نقل قول









علاقه مندی ها (Bookmarks)