به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 33 از 53 نخستنخست ... 313232425262728293031323334353637383940414243 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 321 تا 330 , از مجموع 524
  1. #321
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    حامد چقدر بد غصه می خوری ؟
    یعنی چی که از اینا میذاری ؟؟!!
    خب مثل بچه ادم غصه بخور
    اینجوری
    پشت این چهره خندون
    اون همیشه غصه داره
    این همه شکلک و بازی در اصل یک نوع مرثیه سرایی احساسی نامحسوسه! :)


    نقل قول نوشته اصلی توسط پاییزان2
    اقا حامدنبینیم زانوی غم بغل گرفته باشی داداش.

    راستی چند سال دیگه میتونیم اقای دکتر صداتون کنیم؟اونجا هم 4ساله است؟
    من که وقتی رفتم دانشگاه مامانم می گفت مهندس. حالا هم که تازه شروع کردم می گن دکتر. فکر کنم دکتر بشم بگن پروفسور! قضیه همون سوسکه ست که مامانش می گفت قربون دست و پای بلوریت برم! :)

    دکتری من قراره ۳ ساله تموم شه. حالا اینکه تموم بشه یا نه رو خدا می دونه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    آقا حامد اثرات تحول بهاریه. نگران نباشید. این یک اپیدمیه.
    راستی اقای خارپشت این مدل غصه خوردن از اثرات فیلم "دست بالای دست" دیدنه. شما هم غصه نحور.

    میگم چرا وقتی اینجا تشکر می زنم کامپیوترم یک 5 ساعتی میره تو کما. دیگه ادمو از تشکر کردنم تو تاپیکهای سرگرمی پشیمون می کنند.

    تازه شد بهار عاشق از جمال گلعذارش
    گل که نو گلی ندارد، چون خزان بُوَد بهارش

    منم تشکر می زنم طول می کشه.
    server فکر کنم رفته تعطیلات نوروزی هنوز برنگشته.

  2. 11 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (پنجشنبه 17 فروردین 91)

  3. #322
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نه بابا حرف خزان و این جور چیزها نیست.

    سر شکسته‌وار در بالش کشيده ،
    نه هوايی ياريش داده ،
    آفتابی نه دمی با بوسه‌ی ِ گرمش به سوی ِ او دويده ،
    تيزپروازی به سنگين خواب روزانش زمستانی
    خواب می‌بيند جهان زندگانی را ،
    در جهانی بين مرگ و زندگانی

    مشکل اینه که ما ادم ها مثل درختها و بعضی حیوانات خواب زمستونی نداریم برای همین با تاخیر یادمون میافته کسل و خواب الود بشیم که البته با حساب تاخیر میشه اول بهار.

    بچه ها قصد کل کل ندارم فقط یک نصیحت خواهرانه.

    نمی دونستم کجا بنویسم. راستش می دونم همتون رضایتنامه دارید ولی دوست دارم به همه خواهر و برادرهای متاهلم بگم که لطفا اگر همسرتون این موقع شب خونه است به جای همدردی برید و در کنار همسرتون استراحت کنید. تو این دوره و زمونه که تو طول روز مشغله ها زیاده و زن و شوهر همدیگه رو نمی بینند خیلی مهمه که شب حداقل در کنار هم با ارامش لا لا کنند.

    شوکا، گلنوش، پاییزان، چشمک با شمام هستم دخترای گل من

  4. 11 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (سه شنبه 15 فروردین 91)

  5. #323
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    چرا طبع شعر همه گل کرده
    یکی ناراحته شکل خنده می فرسته ...
    یکی خوشحاله شکل گریه می فرسته...
    یکی می خواد کل کل کنه می گه قصد ندارم...
    یکی می خواد تشکر بزنه به سرور پیام نمی ده که برگرد از مسافرت...
    یکی هم مثل من خوابش نمیاد گیر داده...
    آقا حامد اینهمه غمگین نباش فکر کنم بهار روی همه تاثیر گذاشته....
    خارپشت فکر کنم قرار بود خارهات رو بکنی تا اینهمه گیر نکنی
    دلجو جان شما که از ما ده ساعت عقب ترید خوب می تونید به ساعت ما هم بخوابید و هر کی گفت چرا خوابی بگو خواب به ساعت ایرانیه

  6. 11 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (یکشنبه 20 فروردین 91)

  7. #324
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 1

    بی نهایت عزیزم خوش اومدی خوش اومدی به خونه خود اومدی[/color]
    رسیدن به خیر
    فقط برای سبکتکین سوغاتی اوردی !!!

    نازنين جون مثل اينكه سوغاتي هم ديگه شده مثل مهريه ....
    كي داده كي گرفته ......
    نه مهريه رو گرفتم نه سوغاتيمو



  8. 11 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (سه شنبه 15 فروردین 91)

  9. #325
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سبک تکین جون نداشتیم یخده آبرو داری می کردی

  10. 8 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    بی نهایت (چهارشنبه 16 فروردین 91)

  11. #326
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
    آقا حامد اثرات تحول بهاریه. نگران نباشید. این یک اپیدمیه.
    راستی اقای خارپشت این مدل غصه خوردن از اثرات فیلم "دست بالای دست" دیدنه. شما هم غصه نحور.
    ببخشید یک سوالی،الان ایران بهاره ،انگلیس هم بهاره آیا؟!


    سبکتکین مهریه رو کی داده کی گرفته ولی تا جایی که من می دونم سوغاتی عندالمطالبه است...
    بی نهایت بهونه نیار برو سوغاتی بجه رو بیار حالا من نمی خوام ولی ی حرفی زدی پاش بایستا
    و سوغاتی سبکتکین رو هرچه سریع تر بده
    وگرنه میزاریمش اجرا

  12. 11 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (یکشنبه 20 فروردین 91)

  13. #327
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    سلام

    انگلیس هم بهاره :)

    ولی مثلا فصل های آفریقا فرق می کنه. بستگی به محل کشور در کره زمین داره. البته این مسئله خیلی برای من جالب بود که فصل ها در جاهای مختلف دنیا متفاوت هستند!

    -------

    امروز جالب بود. همکارم ترم پیش یک کلاسی برگزار کرده بود و امروز یک امتحان شفاهی باید می گرفت. من به عنوان دستیارش رفتم کنارش نشستم. باید گزارش امتحان رو می نوشتم. یعنی سوال جوابها رو به صورت خلاصه می نوشتم.
    و در آخر از روی اون گزارش نمره رو تعیین کردیم.

    اولش کمی استرس داشتم!
    خودم تا حالا چند تا امتحان شفاهی داده بودم، ولی همیشه اون طرف میز می شستم. حالا برای اولین بار این طرف میز بودم! :)
    یک دختری بود. بنده خدا استرس داشت. صدایش می لرزید.
    قشنگ یاد خودم می افتادم که چقدر این حس رو تجربه کرده بودم!
    زیاد خوب بلد نبود. سوالها رو همون اول جواب نمی داد و همکارم هی باید سوال می پرسید و راهنمایی می داد تا جواب بده.
    نیم ساعت بود امتحان. آخرهای امتحان بهتر شده بود.

    امتحان که تموم شد رفت بیرون. یکم راجع به سوال جوابها صحبت کردیم. همکارم می خواست کمترین نمره ی قبولی رو بده. من متقاعدش کردم یک نمره بهتر بدیم.
    ببینید من چه مهربونم!

    -------

    خب، بسه. دوباره برگردیم به حالت دپرس خودمون.

    رو تک درخت خونه یه یاکریم نشسته
    از زهر تیر صیاد بال و پرش شکسته ...

    غصه نخور یاکریم...

  14. 12 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (یکشنبه 20 فروردین 91)

  15. #328
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    اقا حامد اگر دست از این دپ بودن بدنداری ما فکر و خیال ناجور می کنیم و مجبوریم بریم و به مادرتون بگیم:

    غم میانه سینه شد انباشته
    بوی ترشی خانه را برداشته

    نازنین جان بهار برای همه نیم کره شمالی یک زمان اتفاق میافته البته با چند ساعت تاخیرو تقدم

  16. 8 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (یکشنبه 20 فروردین 91)

  17. #329
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    بي نهايت جون عزيزم خوب مياي يه شبهه اي ايجاد ميكني و ميري ! ؟ خوب عزيزم من الان دو هفته است منتظرم بياي ببينم چي برام آوردي . تا كي آبرو داري كنم آخه ؟ مي ترسم يادت بره .

    اين همه نازنين جون حسادت كرد و من تحمل كردم . آخرش هيچي به هيچي .... ؟ قبلنا يه خانم وكيلي تو تالار بود اسمش يادم رفته . از ايشون خواهش مي كنم تشريف فرما شن و حق منو از اين بي نهايت بگيره

    رو تک درخت خونه یه یاکریم نشسته
    از زهر تیر صیاد بال و پرش شکسته ...



  18. 9 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (یکشنبه 20 فروردین 91)

  19. #330
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: <<< باغ همدردی 2 >>> آلاچیق کل کل<<< خوش آمدید >>>

    وا سبکتکین جون شما هم که رفتید تو خط تک درخت و یا کریم

    غصه نخور خانومی سوغاتی هم میرسه من وکیل نیستم ولی وکلاتو خیلی دوست

    دارم.می خواین وکیل شما بشم؟

    وای بچه ها اینجا یه بارون نم نم زیبا داره میباره

    آقا حامد شعر یا کریم شما خیلی خوشگه ولی غمگینه، بذارید یه شعر شاد براتون بگم.

    بارون میاد دوباره با خود شادی میاره

    بارون میاد چیک چیک صداش میاد تیک و تیک

    میخوره باز به شیشه

    هیچوقت خسته نمیشه

    وقتی بارون میباره دنیا رنگ بهاره

    ما یه چتر رنگی به چه قشنگی میگریم رو سرم

    وقتی بارون میباره ما یه جایی داریم خیس نشیم زیر بارون


    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  20. 11 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (یکشنبه 20 فروردین 91)


 
صفحه 33 از 53 نخستنخست ... 313232425262728293031323334353637383940414243 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.