به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 32 از 50 نخستنخست ... 212222324252627282930313233343536373839404142 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 311 تا 320 , از مجموع 495
  1. #311
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام،

    سارا بانو،

    من هم این موفقیت تحصیلی رو به شما و همسرت تبریک میگم.
    چه خوب که هر دو با هم در حال پیشرفت هستید.
    امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید!


    ------

    دینگ دنگ دونگ ... از خانم ها داملا و شب بارونی درخواست می شود به تالار همدردی مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ... از خانم ها داملا و شب بارونی درخواست می شود به تالار همدردی مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ... از همه کسانی که از تالار رفتند تقاضا می شود به تالار همدردی مراجعه فرمایند تا رکورد افراد آنلاین پارسال زده شود ... دینگ دنگ دونگ ... (حالا که پشت میکرفون هستم بذار از موقعیت استفاده کنم: ) دینگ دنگ دونگ ... از یک دختر خانم خوش اخلاق و خوش چهره و مدرک حداقل لیسانس و نجیب و مهربان و صادق و آشپزیش خوب باشه و خانواده دار باشه و قبلاً هم با کسی نبوده باشه و تعداد خواهر برادرهایش زیاد نباشه و اینی که من می خوام هیچ جای دنیا پیدا نمی شه درخواست می شود به حامد65 مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ...

  2. 12 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  3. #312
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    دینگ دنگ دونگ !
    از خدای مهربون درخواست می شود ، ی پس گردنی بزنه تو سر حامد 65 تا متوجه بشه خودش باید بره دنباله دختره ...
    نه اینکه منتظر بشینه پشت بلندگو، تا دختر همه چی تموم ، بهش مراجعه کنه و بگه بیا منو بگیر

    دینگ دنگ دونگ
    از خدای مهربون درخواست می شود یواش بزنه ، تا حامد 65 دردش نیاد و بعدش زود زود اون دختر خوب و خانوم و کدبانو و خوشگل رو بزاره سر راهش و کمکشون کنه بتونند ی زندگی خوب پر سعادت پر از خوشبختی پر از آرامش داشته باشند

  4. 11 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  5. #313
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)




    نه بابا !!!!!

    ببین کار چقدر خرابه که کار کشیده به بلندگو

  6. 11 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  7. #314
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    آنی جون کار از کار خرابی هم گذشته ...
    خدایا همه مارا به راست هدایت فرما.....
    حامد 65 هم باید بیشتر از اینها بدوئه با دینگ دونگ که نمیشه دختر پیدا کرد
    یکمی تندتر بدو
    به قول نازنین خودت باید بری دنبال دختر

    سارا بانو ی عزیز منم به شما تبریک می گم انشاءالله موفقیت های بعدی.

  8. 10 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  9. #315
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سارا بانوی دوست داشتنی منم این موفقیتو بهت تبریک می گم

  10. 11 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  11. #316
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    حامد اگر با بعضی مسایل با توجه به جو اونجا کنار بیاد دختر براش کم نیست.

  12. 10 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 23 اسفند 90)

  13. #317
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام و 100 سلام به همه و آرزوی سلامتی واسه همه :)


    1 خسته نباشید و خدا قوت جانانه به همه اونهایی که خونه تکونی کردن...


    1هزار آفرین و 100 هزار آفرین به همه اونهایی که دلهاشونم خونه تکونی کردن!!!!!!!!!


    1 خدا قوت جانانه به خودم برای این همه کار که تو این مدت کردم :D (کار ، خونه داری ، آشپزی ، شرکت تکونی ،

    خونه تکونی ، حساب کتابا ، همدردی ، ورزش ، مطالعه واسه ارشد و .... )


    1خدا قوت جانانه به سارا بانوی عزیز و همسر محترمش واسه تلاش اونم دوشادوش هم دیگه! ان شالا زندگیتون

    پر از برکت باشه و شادی :) خدا قوووووووووووووووووووت بانو


    1خدا قوت به آقا حامد 65 که رفته پشت بلند گو و زمین هم نمیذاره :D برادر من اینطوری دختر پیدا می کنن؟ :)

    مگه سبزی فروشیه که بگی "آی خونه دار و بچه دار ... دختر خوب وردا بیار"


    جای داملا ، شب بارونی ، گل مریم ، سرافراز ، آویژه ، کامران 2007 ، هاله نو ، یک زن امیدوار ، pk1365 و همه

    اونایی که غایبن خیییییییییییییییییییییییی ییییییییییلی خالیییییییییییییییییییییی یییییییییه :(


    1 خوش آمد ویژه هم به آنی که اکتیو شده باز و دوباره خوشحالمون کرده



    و 1خوش آمد بسیار ویژه به نوروز و سفره هفت سین و سبزه و بهار و شادی

    بچه ها داره عید میاد ها.........دلهاتون بهاری شده یا نه؟


    امان از دست این محدودیت ارسال شکلک تو تاپیکا!!!!!







  14. 15 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 09 فروردین 91)

  15. #318
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام دوباره
    بهار جون انقد خوشم می اد از این پستای خوبت هم پر انرژِی هم یاد همه هستی

    خانوم هاله نو به همگی سلام رسوندددد

    گفتش که یکمی درگیر مسائل کاری هستش و یکمی مشکلات
    بعد از تعطیلات سعی می کنه حتما بیاد
    گفت خیلی دلش تنگ شده .....



    راستی ...

    فرهنگ 27 اگر با بعضی مسائل با توجه به جو اینجا کنار بیاد دختر براش زیاده :)

  16. 11 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  17. #319
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام سلام

    آدم اصلاً میاد توی تالار اینجوری میشه

    ------------------------

    دکتر سارا جان، بدست آوردن یک مدرک بسیار مهم تحصیلی رو به شما و همسرتون تبریک میگم
    دوتایی باهم فقط یه دونه از اون مدرک بسیار مهم ها گرفتید؟:)

    به دور از شوخی بسیار بسیار مبارک باشه. نتیجه ی زحمتاتون رو گرفتید.

    ------------------------

    من جدیداً آلزایمر گرفتم.
    یکی از بچه های عزیز تالار (آویژه ی عزیزم) بهم پیام داده بود، بعد از حدود یک هفته با کلی معذرت خواهی و توضیح اینکه به آلزایمر مبتلا شدم، براش جوابش رو فرستادم.
    بعد فرداش رفتم ارسالی هام رو نگاه کردم دیدم که همون یک هفته پیش جوابش رو فرستاده بودم.
    دیگه حسابش رو بکنید چه جوری من جمع کردم این موضوع رو


    اینه که الان یادم نمیاد به آقا حامد بابت دکترا تبریک گفته بودم یا نه.

    در هر صورت، اگه اولین باره، دومین باره، (یا شایدم چندمین باره) بهت تبریک میگم آقا حامد

    شاید روزای آینده هم بیام دوباره به دکتر سارا و دکتر حامد تبریک بگم


    بعضی ها (حاج آقا منظورم با شما نیستا:) با خودمم ) یاد بگیرند که نتیجه ی درس خوندن نمره آوردنه. هیچ گونه بهانه جویی هم قابل قبول نیست:)

    ایشالا شاهد پیشرفت روزافزون همدیگه باشیم



    جای اونایی که در سال 90 خداحافظی کردی و از پیش ما رفتن حسابی خالیه.
    جای اونایی که بدون خداحافظی رفتن هم خالیه.
    جای اونایی که شارژشون ته کشیده منتظر شارژ عیدانه هستن هم خالیه
    دیگه جای کی خالیه . . .
    جای همسرای ما مجردا هم خالیه:)

    ------------------


    اگه تبریکی چیزی یادم رفته، به بزرگی خودتون ببخشید.

    پیشنهادای زیادی بهم رسیده که بشینم جدول حل کنم.
    ظاهراً اوضاع مغزیم رو به وخامته:)
    البته خودم زیاد اذیت نمیشم. اطرافیان عذاب میکشن:)
    اثرات دوری از تحصیله.
    به ما کارای هنری نیومده. باید از مغزم بیگاری بکشم!

    آهان راستی سال نو هم پیش پیش مبارک

  18. 12 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (چهارشنبه 24 اسفند 90)

  19. #320
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)


    چهارشنبه سوریتون مبارک

    مگه شارژ عیدی هم داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. 8 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (چهارشنبه 24 اسفند 90)


 
صفحه 32 از 50 نخستنخست ... 212222324252627282930313233343536373839404142 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.