سلام،
سارا بانو،
من هم این موفقیت تحصیلی رو به شما و همسرت تبریک میگم.
چه خوب که هر دو با هم در حال پیشرفت هستید.
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید!
------
دینگ دنگ دونگ ... از خانم ها داملا و شب بارونی درخواست می شود به تالار همدردی مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ... از خانم ها داملا و شب بارونی درخواست می شود به تالار همدردی مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ... از همه کسانی که از تالار رفتند تقاضا می شود به تالار همدردی مراجعه فرمایند تا رکورد افراد آنلاین پارسال زده شود ... دینگ دنگ دونگ ... (حالا که پشت میکرفون هستم بذار از موقعیت استفاده کنم: ) دینگ دنگ دونگ ... از یک دختر خانم خوش اخلاق و خوش چهره و مدرک حداقل لیسانس و نجیب و مهربان و صادق و آشپزیش خوب باشه و خانواده دار باشه و قبلاً هم با کسی نبوده باشه و تعداد خواهر برادرهایش زیاد نباشه و اینی که من می خوام هیچ جای دنیا پیدا نمی شه درخواست می شود به حامد65 مراجعه فرمایند ... دینگ دنگ دونگ ...![]()





پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)