جشن تولد خانم دختر مهربون محترم
اعضا تالار با صدای بلند بگوید تولدت مبارک
جشن تولد خانم دختر مهربون است
اعضا تالار دست بلند بزنید
تولدت مبارک![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
جشن تولد خانم دختر مهربون محترم
اعضا تالار با صدای بلند بگوید تولدت مبارک
جشن تولد خانم دختر مهربون است
اعضا تالار دست بلند بزنید
تولدت مبارک![]()
محمدابراهیمی (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
دختر مهربونم تولدت مبارک ... تولد تولد تولدت مبارک .......مبارک مبارک تولدت مبارک......حالا دست دست دستحالا رقص رقص رقصحالا بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشیحالا ببر ببر کیک رو ببر
حالا وقت هدیه است ....چرا ویلا ندادید کنار دریا ندادید ...
چشمک (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
دختر مهربون تولدت مبارک.
برایت آرزوی خوشبختی و سلامتی می کنم!
آفتاب همدرد عزیز،
تولد شما هم مبارک.
امیدوارم هر دو در همه کار موفق باشید.
hamed65 (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
دختر مهربون عزیزم
تولدت مبارک خانومی
امیدوارم همیشه شاد و مثه بهار سبز باشی72
[تصویر: 1335101073_26123_534503f3d3.jpg]
اینم کادوی تولدت خوشگله نه؟46
ویدا@ (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,673 در 522 پست
تولدت مبارک دختر مهربون عزیز
آفتاب همدرد (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 465 در 113 پست
دوست خوبم :
تولدت را تبریک می گویم و دعا میکنم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد
یسنا (یکشنبه 04 تیر 91)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
تولدت مبارک
این هم کادوی من ، دوسش داری؟
![]()
بالهای صداقت (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
[size=medium][align=center]دوستای عزیزم،[/size][/align]
خانمها و آقایان،
پاییزان
داملا
محمد ابراهیمی ( که همیشه مهربانی در تالار پخش میکنن)
فرشته مهربان
هدیه (چه کیکی بامزه ای آورده بودی:) )
چشمک (سنگ تموم گذاشتی دیگه)
حامد65
ویدا
آفتاب همدرد
یسنا (دوست جدیدم :) )
بالهای صداقت (چه شکلک بامزه ای که کیک رو پرت میکنی تو مانیتور:) )
و
جوانه
شب بارونی (دوست کم پیدای این روزها:) )
آنی
سبکتکین
از همه تون ممنونم.
در شادیهاتون جبران کنم:)
جای شایانا خیلی خالیه. یادش بخیر پارسال اولین نفر بود که بهم تبریک گفت. البته امسالم گفت ولی نه اینجا.
جای آویژه هم خالیه که کیک 17 سالگیم رو بیاره. یه سال بزرگ شدم دیگه. شدم 17 ساله:)
یادش بخیر:)
دختر مهربون (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
تولدت مبارک دختر مهربون
من همیشه دیر میرسم
ببخشید:)
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
meysamm (شنبه 16 اردیبهشت 91)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
من هم تولد نوزادان تازه متولد شده را تبریک عرض می کنم.
دختر مهربون و همچنین پیشکسوت تالار طاهره
امیدوام هرروز تولدی نو را تجربه کنید
![]()
مدیرهمدردی (شنبه 16 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)