سلام خواستم تشکر کنم از دعاتون... الان حالم خوب هست و آرامش دارم...
ان شاالله یکم شلوغی و تلاطم فکرم که کم شد تاپیک می زنم.مثل اینکه خودم تنهایی نمی تونم و خیلی از چیزها برام حل نمی شن. بازم ممنون که دعام کردین
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام خواستم تشکر کنم از دعاتون... الان حالم خوب هست و آرامش دارم...
ان شاالله یکم شلوغی و تلاطم فکرم که کم شد تاپیک می زنم.مثل اینکه خودم تنهایی نمی تونم و خیلی از چیزها برام حل نمی شن. بازم ممنون که دعام کردین
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
hamed-kr (شنبه 30 آبان 94), m.reza91 (جمعه 29 آبان 94), mohamad.reza164 (شنبه 30 آبان 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), فدایی یار (جمعه 29 آبان 94), گیسو کمند (شنبه 30 آبان 94), یاس پاییزی (یکشنبه 15 آذر 94),مهرآرا(سه شنبه 03 آذر 94), مسافر زمان (جمعه 29 آبان 94), باغبان (شنبه 30 آبان 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), صبا_2009 (شنبه 30 آبان 94)

تشکرشده 2,882 در 761 پست
دوستانی که با ذکر یا قاضی الحاجات و یا خیرالناصرین آروم میشید ، دلتون شکست منو هم یاد کنید .
التماس دعا دارم.
ای خواجه درد نیست... وگرنه طبیب هست
ای بی خبر.. از خورشیدِ پشتِ ابر !
hamed-kr (شنبه 30 آبان 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 15 آذر 94),مهرآرا(سه شنبه 03 آذر 94), مسافر زمان (چهارشنبه 09 دی 94), مصباح الهدی (یکشنبه 01 آذر 94), باغبان (شنبه 30 آبان 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام همدردیهای عزیز و گرامی
امروز ازتون تقاضا دارم برای بالهای صداقت عزیز صمیمانه دعا کنید که از یک مشکل جسمی که براش پیش اومده و امروز بخاطرش جراحی داشتند دعا کنید که بهبودی کامل پیدا کنند ....
دعای شما مثل همیشه معجزه خواهد کرد ان شاء الله
m.reza91 (یکشنبه 15 آذر 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 15 آذر 94), مسافر زمان (چهارشنبه 09 دی 94), مصباح الهدی (چهارشنبه 18 آذر 94), باغبان (یکشنبه 15 آذر 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), صبا_2009 (یکشنبه 15 آذر 94)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام خدمت همه دوستان عزیز
میلاد پیامبر عزیزمون را بهتون تبریک عرض می کنم.
مدتی نبودم و دوست نداشتم خدای نکرده روحیه نامناسبم را بهتون منتقل کنم...
خبر قابل عرضی ندارم شاید...
اما می خواستم بگم برام دعا کنید...خیلی زیاد به دعا محتاجم.
اما نکته مثبتی که در شرایطم هست اینه که برخلاف نا آرامی هایی که دارم یه آرامشی در ته دلم هست که مطمئنم سرچشمه اش دعاهای شماست...
احتمالا خیلی به این تالار سر نزنم .اگر یه وقت کلا منو ندیدین نگرانم نباشین.مشغولیتهایی دارم که تمرکز بیشتری می طلبد و صد البته دعا .
باز هم عید را خدمتتون تبریک عرض می کنم![]()
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
mohamad.reza164 (سه شنبه 08 دی 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), فدایی یار (سه شنبه 08 دی 94), مسافر زمان (چهارشنبه 09 دی 94), باغبان (سه شنبه 08 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94)
تشکرشده 404 در 138 پست
سلام به همه دوستان خوب همدردی
امیدوارم حال همگی خوب باشه
از حال من بپرسین میگم اصلا خوب نیستم... امیدوارم هیچ کس تو زندگیش درمونده نشه
ی زخم کهنه ای روی دلم هست ک ی مدتی بود بسته شده بود ولی چند ساعت پیش دوباره سرباز کرد
نمیدونم چرا هر چی دعا میکنم هیچ ی تغییر نمیکنه اشکهام امونم رو بریده...
الان حالم خیلی بده دیگه نمیدونم چی کار کنم؟چقدر دعا کنم؟خسته شدم نمیدونم ااصلا علت این غم تو زندگیمون چیه؟چرا؟...
گفتم بیام اینجا از شما عزیزان بخوام برام دعا کنید تا برای همیشه این مشکل حل شه
به خدا بگید طاقت بار این غصه ها رو نداره ...داره دق میکنه...خودت بگو چی کار کنه؟
معبودا چطور دعایت کنم من منم
و چطور امید از تو بردارم تو تویی
معبودا اگر تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی پس کیست که بخوانمش تا مرا اجابت کند
معبودا اگر از تو نخواهم تا به من رحم کنی پس کیست که از او بخواهم تا به من رحم کند
معبودا چنانچه دریا را بر موسی ع شکافتی و نجاتش دادی از تو میخواهم ک درود فرستی بر محمد و ال محمد
و مرا نجات دهی از انچه گرفتارم و گشایش فوری در کار من ایجاد کنی نه با مدت به فضل و رحمتت
ای مهربانترین مهربانان
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
mohamad.reza164 (چهارشنبه 16 دی 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), نارجیس (دوشنبه 21 دی 94), مسافر زمان (سه شنبه 15 دی 94), باغبان (دوشنبه 14 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), سرشار (سه شنبه 15 دی 94)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام دوستان
با امید برآورده شدن حاجات و رفع مشکلات همدردی ها
-----------
راستش من خیلی نگران یکی از دوستان همدردی هستم که مطمینم شرایط سختی رو داره و متاسفانه تاپیک هم نمیزنه.
همینجا از همه دوستان تقاضا دارم برای این یار همدردی دعا کنید که کارش راه بیافته.
ببخشید اگر نامی از ایشون و مشکلشوم نبردم ، گفتم شاید راضی نباشند.
اگر می خواید مخصوص دعاشون کنید یا به نیتشون چیزی بخونید، با عنوان شخص ستاره دار هم بگید ، خدا حواسش میشه.
پیشاپیش از همتون تشکر می کنم.
miss seven (یکشنبه 20 دی 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), نارجیس (دوشنبه 21 دی 94), مصباح الهدی (یکشنبه 20 دی 94), اعجاز عشق (دوشنبه 28 دی 94), باغبان (چهارشنبه 16 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), سرشار (چهارشنبه 16 دی 94)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
سلام دوستان
راستش خیلی خیلی به دعا محتاجم...
ازتون می خوام از ته دلتون من را دعا کنید....
خیلی از لطفتون ممنونم.
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
khaleghezey (جمعه 02 بهمن 94), m.reza91 (یکشنبه 20 دی 94), miss seven (یکشنبه 20 دی 94), mohamad.reza164 (یکشنبه 20 دی 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), نارجیس (دوشنبه 21 دی 94), هلیاجون (جمعه 02 بهمن 94), مسافر زمان (دوشنبه 21 دی 94), zolal (یکشنبه 20 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), صبا_2009 (یکشنبه 20 دی 94)
تشکرشده 446 در 203 پست
سلام دوستای خوبم... مشکلی دارم که شدیدا نیاز دارم برام دعا کنید... مصباح الهدی و هلیا جون حتما دعاتون میکنم... ایشالا به حق مظلومیت سید الشهدا مشکلاتتون حل بشه... اقای محمد رضا برای دوستتون هم دعا میکنم... خدا صدای هممونو میشنوه....
فمن یتوکل علی الله فهو حسبه
برای من دعا کنید... خیلی درمونده ام... دعام کنید... خدایااااااا کمکم کن..
الا بذکر الله تطمئن القلوب
khaleghezey (جمعه 02 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 21 دی 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), هلیاجون (جمعه 02 بهمن 94), مصباح الهدی (دوشنبه 28 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94)
تشکرشده 2,595 در 691 پست
سلام دوستان گرانقدر
یه بنده خدایی از دوستان همدردی، که قبلا هم پست زدم، شدیدا به دعا و حمایت های معنوی ما احتیاج داره.
از من التماس دعا داشتن، که خودم رو لایق نمیبینم در حد شما دوستان.
-----
از همه تون که این پست رو میخونید، تقاضامندم با ذکر صد صلوات و فشردن کلید تشکر این پست، همدل و همیار این دوست عزیزمون باشیم.
ده نفر هم شرکت کنند، هزار صلوات خالصانه میشه، از همتون پیشاپیش ممنون.
-----------
مدیر و معاون و کمرنگ و پر رنگ و خداحافظی کرده و تازه وارد نداریم، هر که مقرب تره باید شرکت کنه.
هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند .
cheshmakk (پنجشنبه 01 بهمن 94), khaleghezey (جمعه 02 بهمن 94), mohamad1001 (پنجشنبه 01 بهمن 94), neginnn (پنجشنبه 01 بهمن 94), گیسو کمند (دوشنبه 28 دی 94), هلیاجون (جمعه 02 بهمن 94), مصباح الهدی (دوشنبه 28 دی 94), اعجاز عشق (دوشنبه 28 دی 94), سوده 82 (دوشنبه 28 دی 94), سرشار (دوشنبه 28 دی 94)
تشکرشده 50 در 29 پست
سلام به دوستای خوب همدردی
حقیقتش حال جسمی وروحیم بویژه حال روحیم ثابت و در تعادل نیست
در گوشه دعاهاتون یادی هم از من بکنید.
خدایا روح و جسم و قلب همه بنده هات رو قرین ارامشت خودت قرار بده.
آمین
khaleghezey (جمعه 02 بهمن 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 01 بهمن 94), هلیاجون (جمعه 02 بهمن 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)