همه ی خانواده ی همدردی و همدلی ام را عاشقانه دوست دارم .
برای همگی دل عاشق از خداوند خواستارم .
موفق باشید و لحظه هایتان به کام .![]()
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
همه ی خانواده ی همدردی و همدلی ام را عاشقانه دوست دارم .
برای همگی دل عاشق از خداوند خواستارم .
موفق باشید و لحظه هایتان به کام .![]()
ani (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
امریم عزیز که آروم و بی صدا یه سر به تالار زد و زودم رفت فکر می کنم به صورت مهمان میاد . خانمی بیا و از خودت یه خبری بده به ما .
بالهای صداقت عزیزم
خوبه که سرگرم زندگی هستی اما بابا به تالارم سربزن . قرار نیست بری هر یک هفته یه بار بیای ها
موطلایی هم که به قول خودش سالی یه بار میاد . روی ماهش رو ببوس و بگو تو این سال اول روزه داری ما رو حتما دعا کنه
زودباش پاشو بیا تالار
baran.68 (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
بچه ها يكي دو روزه كه همش ياد گردافريد ميفتم...كسي ازش خبر داره؟؟آني جان شما خبر جديد نداري؟
parnian1 (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
چه خوبه که در این ایام پر خیر و برکت یادی هم از هم تالاریهای قدیمی بکنیم و برا سلامتی و رفع مشکلشون دعا کنیم.
خیلی دوست دارم مشمول این شعر نباشم و نباشیم :
از دل برود هر آنکه از دیده رود
دوستای عزیزم:
Wem[size=large]
محمد صالح
Mke
Mostafun
omed
Mohamad
آرمان26
fafa1360
.
.
و همچنین:
گفتار نیک
فیلو سارا
سایه های ماه
موعود
مامفرد و بلوم
الینا
نرگس
اسما
نازنین غ
امریم
و....[/size]
و سایر عزیزانی که در دلم جای دارن اما در این لحظه حافظه ام یاری نمی کنه.
baby (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
گردافرید
سورنا
فیلوسارا
m25teh
دانه
شاد
روزن
چکامه
ماندگار
.................
gole maryam (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
زنده باد بچه های تالار همدردی از غایب تا تمام حاضرین . زنده باد /
.....( مخاطب خاص حاضر در تالار دارد )
حالا بگو انرژی کائناتی آنی آبدو خیاری است !!!! دیدی تکنینک دارد ؟! کیف کن و صفا کن . به زودی تو هم تمام و کمال یاد خواهی گرفت . بوس خانمی.
برای اینکه سایرین کنجکاو نشوند
یک اتفاق محال امروز بعداز سه روز درخواست در طی مراحل خاص و هدایت تبدیل به امری پیش پا افتاده انجام شدنی شد آن هم از طریق کنترل ذهن و ذن و ارسال پیام به کائنات و .....رهایی .
مرسی کائنات . مرسی که امروز مان را جلا دادی .
زنده باد زندگی
ani (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
آنی جان میشه لطف کنی و کد دار حرف نزنی؟
آخه من یه خورده دوزاریم کج و کوله!
البته اون بوس ات رو گرفم چسبوندم رو لپ خودم
اما بقیه اش رو نفهمیدم چی شد
لطفا با رسم شکل توضیح بده ببینیم کائنات جونت چه امر محالی رو برات محقق کرد؟![]()
بی دل (دوشنبه 01 شهریور 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
سلام بی دل خانم گل
کار خوبی کردی که آن بوس را برداشتی و چسباندی به لپ های خوشگلت عزیزم. چرا که آن بوس مال تو هم بود .اما این بوس کاملا اختصاصی است و مال بی دل جون است
مال خود خودش
چون مسئله ی من نیست شرمنده ام که نمی توانم عنوان کنم که مسئله چی بوده اما همین اندازه بدان که کائنات فعل محال ذهن ما را در لحظه خار و بی ارزش کرد . دمش گرم .
اذعان و اعلام می کنیم و حالش را می بریم و فراوانی خود را زیاد می کنیم
ani (سه شنبه 02 شهریور 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
مامفرد کجایی؟ بدجوری دلم واسه تو و بلوم تنگ شده
من بلوم رو میخوام...............
بابا از خودت خبر بده دیگه!!!!!!!!!!!!!!
gole maryam (چهارشنبه 03 شهریور 89)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
یه خبر داغ ِ داغ ِ داغ
باران جونم هم توی رشته مشاوره و راهنمایی قبول شده
حالا یه روانشناس حاذق دیگه هم به سایتمون اضافه میشه
هورا...هورا...هورا
بالهای صداقت (چهارشنبه 03 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)