به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 59
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 خرداد 87 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-16
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,451
    سطح
    36
    Points: 3,451, Level: 36
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    سلام هوشیار جان از راهنماییت ممنون

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 مهر 87 [ 16:58]
    تاریخ عضویت
    1387-6-04
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,371
    سطح
    36
    Points: 3,371, Level: 36
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 129
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    سلام ليدا جان.
    من با خيلي از افراد كه ميگن پسر نبايد كوچيكتر باشه مخالفم.
    1) تو هيچ جاي دين نيومده كه اين كار ايراد داره
    2) خود پيامبر اسلام با كسي ازدواج كرد كه سالها از ايشان بزرگتر بود (اما خودمونو گول نزنيم ما كه پيامبر نيستيم)
    3) هيچ كس نمي تونه ثابت كنه كه اين ازدواج منجر به شكسته همه كارشناسان بر اساس تحقيقات روي ساير افراد نظر ميدن و هيچ دليل عقلاني وجود نداره
    درسته بيشتر اين ازدواجات منجر به شكست شده ولي اصلاً بذار يه خاطره بگم. من يه دوست دارم تو فرودگاه يه روز يه زوج پيريو ميبينه وقتي شناسنامه هاشونو باز ميكنه ميبينه مرده 4 5 سال كوچيكتر از خانومشه و وقتي اين مسئله رو به زوج ميگه. پيره مرده يه لبخند ميزنه و ميگه درسته ولي جداً خانوماً جوون تر از من نيست!!!!!
    همه حرفايي كه دوستان زدن درسته اما يه مسئله وجود داره
    اگه پسر به بلوغ فكري و اجتماعي رسيده باشه و بتونيد از پس نياز هاي هم بر بياييد مطمئناً خوشبخت مي شويد ولي من فكر ميكنم كه اين آقا پسر از رو احساس حرف ميزنه و هنوز به اون رشد فكري نرسيده

  3. کاربر روبرو از پست مفید elenor تشکرکرده است .

    elenor (پنجشنبه 27 فروردین 88)

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    من با همه ی حرفای elenor غیر از ( اين آقا پسر از رو احساس حرف ميزنه و هنوز به اون رشد فكري نرسيده )موافقم و درباره ی پسر هم نمیتونم نظر بدم ولی همه چی به خودت و خودش ربط داره مخصوصا عقلش!
    من خودم می شناسم مرد بسیار زیبایی که 10 سال از خانومش بزرگتره پوست دست خانومش کمی چروک شده ولی خوشبختن هر چند زنه از این مسئله کمی غصه میخوره ولی مرده واقعا دوسش داره آدم عاقل میدونه که زیباییه زن جز کوچکی از زندگیه و آدمای احمق بخاطر زیبایی صرف ازدواج میکنن یا کسی رو رها می کنن!

  5. کاربر روبرو از پست مفید mke تشکرکرده است .

    mke (پنجشنبه 27 فروردین 88)

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 شهریور 87 [ 08:27]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    3,249
    سطح
    35
    Points: 3,249, Level: 35
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 101
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    با سلام
    به نظر من تفاوت سنی زیاد مهم نیست یعنی نمیشه به عنوان یک اصل مهم به اون نگاه کرد اصل مهم درانتخاب درک متقابل .شاید به این دلیل که خودم هم یک چنین انتخابی داشتم اینطوری قضاوت می کنم چون خودم هم 5 سال از طرف مقابلم بزرگتر هستم اگر نظر من استباه است لطفا راهنمایی کنید

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 88 [ 12:54]
    تاریخ عضویت
    1387-6-07
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    4,197
    سطح
    41
    Points: 4,197, Level: 41
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    به نظر من هم احساسی تصمیم نگیر

    گفتی تو این دوره کسی دنبال نجابت نیست اما عزیزم خطاکار ترین ادم ها هم دنبال کسی هستن که نجیب باشه و این دور از واقعیت نیست

  8. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 88 [ 12:54]
    تاریخ عضویت
    1387-6-07
    نوشته ها
    176
    امتیاز
    4,197
    سطح
    41
    Points: 4,197, Level: 41
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 33 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    منم مخالف سن کم نیستم اما این همه اختلاف سنی

  9. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 بهمن 98 [ 06:46]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,887
    سطح
    63
    Points: 8,887, Level: 63
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    46

    تشکرشده 37 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    سلام د
    من 24 سالمه و حدود دو سال با پسري كه 3 سال ازم كوچكتر بود رابطه داشتم(تازه از هم جدا شديم)
    خيلي جالبه اون آقاي 19 ساله و بيدار كردن براي نماز صبح و اعتقادات محكم و تمام اين تو ضيحات مطابقت مبكنه با كسي كه من دوستش دارم.
    ليدا خانوم منم تموم حرفايي كه شما زديد رابهش گفتم
    منم هميشه جواب شنيدم كه هر چي تو بگي.
    همين مسئله توجهم را جلب كرد.
    من بهتر از هر كسي موقعيت شما را ميفهمم.
    ميدونم چقدر دلتون ميخواد همه دست از انتقاد بردارن و بگن عشق به سن و سال مربوط نيست.
    منم هنوز عاشقم.
    اما هر چي بيشتر ميگذره از جدايي مون بيشتر ميفهمم كه چقدر كور بودم
    خيلي چيزا را نديد ميگرفتم
    خيلي مسائل را به بهانه عشق از فكرم بيرون ميكردم.
    حالا ميبينم اون اصلا منو نفهميد
    هيچوقت.
    اما من سعي داشتم تظاهر كنم كه فهميده.
    سعي داشتم خودمو اونقدر پايين بيارم تا بفهمه.
    اين اواخر ديگه حرف نمي زدم
    فقط سكوت
    آخه چه فايده از حرف زدن وقتي كسي نفهمه چي ميگي
    اونم شاكي ميشد كه من همون دختري را ميخوام كه قبلا بودي
    اما خب آدما عوض ميشن مگه نه؟
    مي ترسيدم از اينكه حرف بزنم و نفهمه
    ضربه بزرگي خوردم از جدايي.
    ضربه بزرگتر را دارم الان ميخورم كه احساس ميكنم هيچ كس تو اين دنيا منو نميفهمه
    احساس ميكنم انقدر متفاوتم با همه آدما كه هيچوقت يه هم زبون پيدا نمي كنم
    اينكارا با خودت نكن
    خودتو داغون نكن
    خودتو گول نزن
    تنهاييتو با اون پر نكن
    اينايي كه من تجربه كردم خيلي سنگين و سخت بود
    اونقدر كه حتي نميتونم بگم
    بازم اگه سوالي داشتي هستم

  10. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    منم به یه دختر 26 ساله علاقه مند شدم خودمم 20 سالمه آتیشم نزنید من نمی تونم فکرشو از سرم بیرون کنم!
    بهش ابراز علاقه کردم اما هنوز جواب میلمو نداده!

  11. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 بهمن 98 [ 06:46]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    8,887
    سطح
    63
    Points: 8,887, Level: 63
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    46

    تشکرشده 37 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    منم فكر مي كردم نمي تونم
    تا حالا كه تونستم
    از اين به بعد هم ميتونم
    انسان موجود خارق العاده ايه
    قدرتي كه در خودتون نهفته را باور كنيد
    وگرنه خودتون را به دست سرنوشت بسپاريد و بگذاريد سرنوشت براي شما تصميم بگيره نه شما براي اون
    اين يه واقعيته
    دختر بايد كوچكتر از پسر باشه
    وگرنه حتما مشكل پيش مي ياد
    من سعي كردم عليه اين مسئله كه فكر ميكردم يه تفكر منسوخ هست بجنگم
    اما خودم تجربه كردم و ديدم كه كاملا درسته

  12. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 آذر 87 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1387-9-05
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    3,098
    سطح
    34
    Points: 3,098, Level: 34
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!

    باسلام وخسته نباشید
    به نظر من اختلاف سنی در ازدواج مهم است ولی مهمتر ازان هم کفو بودن میباشد و باتوجه به اینکه شما فرموده اید مثله خودتان می باشد
    انشا ا.. که مبارک می باشد


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی ثباتی و درک پایین نامزدم
    توسط kambiz619 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 آذر 94, 13:35
  2. ارتباط اینترنتی واشناییهای یکطرفه از قبل
    توسط adine در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 آبان 91, 12:37
  3. * چگونه بر ناسازگاری های شناختی خود فائق آییم؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:11
  4. *آیین زندگی و خوشبختی به زبان رایانه ای *
    توسط m.mouod در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 دی 88, 12:44
  5. +اگر سن دختر در ازدواج بیشتر باشه و آشناییه اینترنتی!
    توسط lida در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 13:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.